BARDZO PROSZE O POMOC

Ten temat zawiera 16 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 17 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1541

    Hades
    Keymaster

    cze mam do was proobe o u3ożenie nowego planu treningowego.(przypominam tylko że już nie chodze na podnoszenie cieżarow i trenuje tylko samą kulturystyke a i ze sprzetu to mam tylko do dyspozycji ławeczke prostą, ławeczke skoon1 , w tej ławeczce mam takie cos do motyli , gryf z odpowiednim dla mnie odci1żeniem, 2x sztangielki 10 kg (rozbierane ) , 2 hantle 5 kg.. no i chyba wszystko!!

    plan który robilem już przez 3 tyg i robie nadal tylko chce juz go zmienic niedlugo

    Poniedziałek
    Klatka
    1. wyciskanie sztangi p3askie 4s 12,10,8,6
    2. wyciskanie sztangi skos 3s 12,10,8,8
    3. rozpietki skos 2s x 8
    Triceps
    4.Francuskie sztanga siedząc 4s 12,10,8,6
    5.Francuskie hantle siedząc 3×12
    Brzuch
    6. Unoszenie nog do gory leżąc 3s x 20-25
    7. Spiecia 3s x 20-25
    Oroda:
    Plecy
    1.Podciąganie konca sztangi 4s 12,10,8,8
    2.Wiosłowanie nachwyt – oredni 4s 12,10,8,6
    3.Martwy ciąg na ugietych nogach 4s 12,10,8,6
    Biceps
    5. Unoszenie przedramion ze sztanga stojąc 4s 12,10,8,6
    6. Unoszenie hantli skos – mlotkowym 4s x 8
    Czwartek:
    Klata
    1. wyciskanie sztangi p3askie 4s 12,10,8,6
    2. wyciskanie hantli skos 3x 12,10
    3. rozpietki p3aska 2s x 8-10
    Pi1tek
    barki
    1. Unoszenie hantli bokiem 3s x 10
    2. Wyciskanie zza karku siedząc 3s 12,10,8,6
    3. Unoszenie hantla bokiem w opadzie ,pozycja jak przy wiosłowaniu hantlem na plecy 3s x 10
    4. Kaptury Szrugsy ze sztangą 3s x 10-12
    5. Kaptury Szrugsy z hantlami 3s x 10-12
    Brzuch
    5. Spiecia 3s max
    6.Unoszenie nog do gory leżąc 3s x 20-25
    Sobota:
    Nogi
    1. Przysiady ze sztangą – 5s 12,10,8,6,4
    2. Wyprosty nog – 4s x 10
    3. Wspiecia na palce ze sztangą – 3s (max)
    Przedramie
    5. Przedramiona – uginanie nadgarstkow nachwyt 3s
    6. Przedramiona – uginanie nadgarstkow podchwyt 3s

    no i tyle !! no i wlasnie wkoncu nie wiem czy klate 1 raz robic ale bardzo bardzo konkretnie np.20 serii czy 2 razy w tyg.. Bo jak 1 raz robie to tak za 3 dni znow moglbym robic klate bo nie czuje się zmeczony i wogole jakos mi się chce (uwieliam robix klate)

    CEL TO MASSSSSSSAAAAAA!!!!!!!!
    STA— 6 miechow

    BARDZO Proszę O PRZECZYTANIE TEGO I O ODPOWIEDZ!!Z GORY DZIEKOWKA!!

    #79073

    Hades
    Keymaster

    Poniedziałek klatka+tricepsy
    -wyciskanie na skosie 4×118/8
    -rozpietki na skosie 3×1110
    -wyciskania na prostej 4×12/18/8

    -wyciskanie francuskie lezac 4×11110
    -wyciskania francuskie jednoracz sztangielka 4×11110
    -wymach hankla do tylu 3×12/12/10

    Orodalecy+biceps
    -podciąganie sztangi w opadzie podchwytem 4×11110
    -wiosłowanie sztangielka 3×1110
    -martwy ciag 3×1110

    -uginanie przedramion sztanga waskim chwytem 3×12/12/12
    -ugainanie sztanga szerokim chwytem 4×12/12/110
    -m3otki 3×1110
    -uginania w podporze o udo 3×1110

    Pi1tek Barki+Nogi
    -arnoldki 4×15/15/15/15
    -dociaganie sztangi do brody 4×12/12/12/12
    -w opadzie 45 stopni uginanie na boki sztangielkami 4×11110

    -przysiady ze sztanga 4×12/18/6
    -martwy ciag na prostych nogach 4×11110
    -wspiecia na palcach ze sztanaga 4xna maxa

    Taka jest moja propozycja treningu

    #79075

    anonym
    Uczestnik

    Olimp ja bym dał wyciskanie na prostej ławce jako pierwsze ćwiczenie a nie jako ostatnie, tak samo martwy ciąg. Martwy jest dosyc trudnym ćwiczeniem i lepiej jak się ma duży zapas energii i wykonuje go na samym poczatku, nie sądzisz ?

    Co do reszty treningu to nie mam zastrzeżen 😀

    #79078

    Hades
    Keymaster

    ja stosuje tak na poczatku treninu robic te najwieksze mięśnie a po tem do piero schodzia do najmniejszych czyli tak samo jak zaczynasz z cieżarem na poczatku jak najwiekszy tak jak hades napisał

    Olimp zobacz triceps jest malym mięśniem a robisz tyle samo ćwiczen co klata którą jest o wiele wieksza proponowa3 był albo odjąa jedno ćwiczenie z tricepsa albo dodaa do klatki

    a w orode dajesz wiecej ćwiczen na bicepsa czemu ??? ale moze Ty tak cwiczysz no niewiem

    #79079

    Hades
    Keymaster

    A ja na nogi bym dozucil wyprosty
    Barki nie kumam tego ćwiczenia ostatniego co olimp napisal ale proponuje wznosy boczne w opadzie tulowia 3 x 8
    Na bic 4 za duzo uginanie ze sztanga z chantlami lezac na lawce skosnej i o kolano wszystko 3 x 8 i styknie w zupelnosci
    A na klatke cos na skosie w dol i będzie git np wyciskanie sztangielek i najpierw plaska potem skos w gore i na koniec w dol

    To są moje propozycje

    #79082

    Hades
    Keymaster

    Hades to tak zeby zaskoczyc klatke będzie przygotowana na to ze odrazu będzie prosta a to będzie jak by inny bodziec……
    jobel na biceps duzo ćwiczeń hm… ja wiem czy tak duzo … tak zeby wszystkie partie rozwinac gosciu nie ma modlitewnika to mozna go zastapic uginaniem przedramion waskim chwytem… nie zastapi to calkowicie modlitewnika ale w pewnym stopniu szeroki chwyt jest na wydluzenie bicepsa mlotki na boczna czesc uginania o kolano na szczytowa partie i wszytsko pracuje….mi się wydaje ze tak jest dobze ale gosciu zrobi jak uwaza

    #80221

    Hades
    Keymaster

    olimp……faktycznie w zyciu trzeba się WYRO—NIAA , ale chyba nie b3edami ort. ?

    #80222

    Hades
    Keymaster

    gorzki– pomogl byo z planem a nie ………….

    #80227

    Hades
    Keymaster

    Gorne anktony mięśni piersiowych są oporne jeśli chodi o rozbudowe, dlatego uważam że plan Olimp’a jest dobrze u3o?ony jeśli chodzi o klatke…

    #80230

    Hades
    Keymaster

    gorzki ja am dysortografie wiec mi mozna się mylic heheh …..

    #80234

    Hades
    Keymaster

    zgadzam się z tym co napisal Wolf, ale z powyzszego widac ze dla wiekszosci ludzi wyciskanie na plaskiej to podstawa

    #80238

    Hades
    Keymaster

    spoko, dla jaj napisalem, gdyz dobry humor mialem

    #80242

    Hades
    Keymaster

    zgadzam się z tym co napisal Wolf, ale z powyzszego widac ze dla wiekszosci ludzi wyciskanie na plaskiej to podstawa

    Dla mnie podstawą jest wyciskanie na plaskiej, ze wzgledu na specjalizacje….

    #80243

    Hades
    Keymaster

    dla trojboisty tak (jestes nim??) ale dla czlowieka który chce sobie rozwinac rownomiernie gorna partie klaty to podstawa

    #80246

    Hades
    Keymaster

    Pozostało mi tylko przytakn1a. Tak staram się być trojboistą..

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest