blad przy treningo bicow?

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4862

    Hades
    Keymaster

    witam zawsze robilem bicka gryfem lamanym…jak robilem hantla na modlitewiku nie patrzylem jak się reka uklada czy toi moze byc pwood ldaczego stanelo na 36? chycyilem osttanio sztange prosta to rqrde ciezko idzie …

    #44408

    Hades
    Keymaster

    jaki jest tego powod nie wiadomo moze dieta,moze dlatego ze jak piszesz zawsze robiles lamanym
    trening na bicka powinien byc zmieniany co jakis czas
    co do modlitewnika to powinienes tak reke ukladac tak wyizolowac sam biceps

    #44401

    Hades
    Keymaster

    sztanga prosta robi się trudniej i bardziej obciaza nadgarstki dlatego do bica poleca się sztange lamana – zmieniaj ćwiczenia co 3-4 tygodnie , biceps lubi czeste zmiany !!!

    #44397

    Hades
    Keymaster

    mialem ten sam problem lapa mi stanela na 44 cm ale od paru miesiecy robie ćwiczenia inaczej tzn w poniedzialek zawsze robilem klate i biceps to teraz w poniedzialek robie najpierw biceps pozniej klate tak sano w srode najpierw robilem plecy i trica a teraz robie trica i dopiero plecy, napoczatku bylem do tego sceptycznie nastawiony ale miara nie klamie teraz w bicu mam 46 a po treningu 47,5

    #44396

    Hades
    Keymaster

    a i jeszcze jedna wazna informacja: zmieniam ćwiczenia co 9 tygodni a co trzy tygodnie ilość powtórzeń np:
    -I faza 3 tyg – powtorzenia 12,12,12,6
    -II faza 3 tyg- 12,12,6,6
    -III faza 3 tyg – 12,6,6,6

    #44380

    Hades
    Keymaster

    Musisz co jakis czas zmieniac sekwencje, ulozenie i same ćwiczenia zeby się mięśnie nie przyzwyczajaly do ćwiczeń i ciezarow.

    #44343

    Hades
    Keymaster

    tak jak kjoledzy wyzej pisza , musisz zmieniac ilość powt a wiec 12-8(mase) 8-5(sila) ja zmieniam co 4 treningi i od tej pory nie mialem zadnego zastoju- idzie masa idzie sila.

    #44334

    Hades
    Keymaster

    Na mase bicepsow najlepsza jest sztanga prosta, powinienes na niej się opierac )

    #44272

    Hades
    Keymaster

    Na mase bicepsow najlepsza jest sztanga prosta, powinienes na niej się opierac )

    chyba cytujsze Arnolda…:D…
    Co do zastojow to są rozne czynniki, na forum juz pisano co jest powodem zastojow w treningu. Jak zauwazyles ze mozliwe ze nie zwracales uwagi na technike ćwiczeń, tak wiec teraz luknij sobie atlas ćwiczeń i zastanow się czy robiles blad. Drugie, to pomysl czy nie przeciazales ramion noi nie wieadomo jak z dieta i suplami…noi zawsze tak jest ze przyzwyczajasz miesien do jednego bodzca a jak potem wezniesz zmienisz go to jest ciezko…dlatego poczytaj troche o zastojach i podaj calkowity swoj plan bo on tez moze byc przyczyna stagnacji.

    #44269

    Hades
    Keymaster

    na biceps najlepsza jest sztanga ale czy prosta to bym polemizowal – bardziej obciaza nadgarstki prosta sztanga – co prawda warto co jakis czas zmienic z lamanej na prosta ale lepsze efekty osiaga się na sztandze lamanej – nie obciazajac nadgarstkow mozna uzyc wiekszych ciezarow i skupic się bardziej na technice wykonywania ćwiczeń. Ja odczuwam duzo lepszy komfort cwiczac na sztandze lamanej , nie wspomne o lepszych efektach treningu – tzn przyroscie sily i masy. W bicepsie najwazniejsze jest to zeby nie przyzwyczajac go do tego samego planu – czeste zmiany ćwiczeń, kolejnosci wykonywania to jest to co bic lubi najbardziej.

    #44238

    Hades
    Keymaster

    Nie wiem czy najlepsza jest prosta bo nie jechalem na lamanej ale wiem ze na prostej mam ograniczone ruchy :/:/:/

    #43998

    Hades
    Keymaster

    ja poprostu robilem lamana poniewaz mialem wlasnie problemy z nadgarstkami…ale teraz zmienie to i bede prosta robil

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest