Boks

Ten temat zawiera 21 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #2490

    Hades
    Keymaster

    Co myslicie o boksie i o jego skutecznosc jakies – i + trenowania boksu

    #70200

    Hades
    Keymaster

    boks jest napewno skutecznym stylem do walki na ulicy… jak dozucisz do tego wejscie w goscia gdy poslesz go an glebe tow ogule będzie super… dobre poniewaz wycwiczysz sile ciosu… czeste sparingi wiec oswoisz się z sytuacja gdy siee bijesz, celne udezenia… wieksza mozliwosc na powalenie koesia jednym celnym udezeniem… jedyny minus ze w boksie nieam nic parteru ze ineucza wchodzenia w koelsia gdy lezy tylkocz ekac aż wstanie ale jak sam to wypracujesz to będzie looz jak juz mowilem boks jest dobra sztuka walki na ulice

    #70197

    Hades
    Keymaster

    W boxie to przedewszystkim szybkosc i mocna bomba !!

    #70190

    Hades
    Keymaster

    marcin zapomniales o technice, o nogach i o celnosci… w boksie przeciez musisz bic się z glowa tak samo jak wkazdej innej dyscyplinie teog typu…

    #70189

    Hades
    Keymaster

    Zgadza się nie zapomnialem tylko nie napisalem 🙄 no i tez jest wane rozplanowanie sil bo to się moze wydawac ale to bardzo meczacy sprot !! 12 rund po 3 min tragedia. Adrenalina + stres + zmeczenie to pikawka jednak chodzi 8)

    #70187

    Hades
    Keymaster

    12 rund w boksie… to machnij sobie 3rundy boksu tajskiego zobaczysz jaka ruznica niby machanie rekami i nogami ale owiele abrdziej meczoce niz boks… ok ale troszeczke odbieglismy od teamtu… osobiscie polecam ci boks ale pamietaj musisz jeszcze cos wypracowac na parter, pamietaj niekop kolesia jak lezy bo jakjest kuamty to przytrzyma twja noge wpomecie kopniecia i wtedy dzie wywali wejdzie w pelen dosiad i juz będzie po tobie…

    #70112

    Hades
    Keymaster

    Najwazniejszym + w boksie jest A.Golota a minus to zdecydowanie P. Saleta troche przewrotna ta odpowiedz ale wlasnie taka ma byc

    #70061

    Hades
    Keymaster

    A co wedlug was jest lepsze boks czy kikcboxing mam 182 cm i 80 kg wagi

    #70059

    Hades
    Keymaster

    morusek 16 to juz twoj wybur pierwsze treningi zreguly są za free pujdz obejz kazdy trening zastanow się a z a jakis czas pujdz na kazdego klubu na 1trening i zobaczysz którą bardziej ci pasuje…

    #70054

    Hades
    Keymaster

    A czy boks jest naprawde aż tak bardzo urazowy

    #70051

    Hades
    Keymaster

    no tak bo tam prawie ciagle leca udezenia na glowe… i rekawice są lepsze nic z tych walkach MMA bo tamte są bardziej punktowe ze jak ktos walnie w szczeke to ona cieboli a w boksie takei ogluszajace ze jak ktos walnie cie w szczenke to jestes ogluszony , zamroczony ale no sam widziales walki bokserskie jak wychdzili po 12rundach, tam praktycznie leca na glowe udezeina w innych sportach na cale cialo daltego jest mniej krwi mimo tego ze niema zasad… no ale niebuj się an trniengach krew się raczej nieleje ( niepowinna )

    #70042

    Hades
    Keymaster

    Morusek_16A co wedlug was jest lepsze boks czy kikcboxing mam 182 cm i 80 kg wagi
    dawaj na kick’a i się nie zastanawiaj bedziesz mial to samo co w zwyklym boksie + techniki nozne (a jak puscisz komus noga mocna bombe w leb, to skapituluje dosc szybko)

    #70026

    Hades
    Keymaster

    dugi niegadaj ze kb i boks to to samo tylkoz e w kb masz nogi… w kb nieucza technik recznych tak jak ucza tego w boksie bokser mzoe znokaltowac kolesia co uczy się kb ale koels z kb ( reka ) nieznokaltuje bokseera no chyab ze będzie mial farta… kazda sztuka ma jakies niedociagniecia sens polega na jak najwiekszym wyeliminowaniu ich i zdominowaniu przeciwnika zeby niemugl tych wad wykozystac…

    #70015

    Hades
    Keymaster

    pozatem to jeszcze zależy co mu pasuje abrdziej czy techniki rekoma czy woli kopac… najlepiej niech pujdzie od obu klubow na peirwszy trening który ejst zreguly za free i looknie co go bardziej ciagnie

    #70008

    Hades
    Keymaster

    ja cwiczylem jeszcze rok temu box jest to bardzo meczacy sport wcale nie jest aż taki urazowy pamietaj ze tylko zawodowcy walcza bez kaskow a do tego daleko wiele lat treningu kask jest bezpieczny ja to po naprawde ciezkiej walce z jednym szajbusem na twazy nie mnialem prawie zadnego sladu 😀 tylko rundy są bardzo ciezkie na poczatku bedziesz walczyl po 3 rundy mozna się wykonczyc tak jak na treningach od wrzesnia planuje wpasc na trening kigboxerski i zobaczyc jak to jest ale dotego trzeba mniec rozciagniete nogi mam kumpla ktury to cwiczy

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest