Bratek – czy pic?

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4952

    Hades
    Keymaster

    chcalem się czegos poradzic, mam problemy ze zgaga ale nie o tym mowa, to tak przy okazji, sprawa się tyczy naparu z fiolka trojbarwnego – czyli pospolicie bratka, jak myslicie czy moze on pomoc przy diecie, wiedzac ze ma on wlasciwosci poprawiajace trawienie. Nie wiem czy w czyms on by nie przeszkadza, moze mial juz ktos doswiadcze3nia z tymi ziolkami, bo slyszalem ze po nich znika zgaga, nie boli wątroba jesli spozywa się duzo ciezkostyrawnych rzeczy,a na dodatek pomoga leczyc tradzik, a ja mam z tym czasem problem, moze by wiec upiec dwei pieczenie na jednym ogniu 😀 co o tym myslicie

    #43488

    Hades
    Keymaster

    calkiem calkiem trzeba sprubowac u mnie z tradzikiem to istna plaga a jak go pic ??

    #43486

    Hades
    Keymaster

    kupuje się w aptece, kosztuje 3zl za opakowanie, jest w torebkach ekspresowych. Mowisz ze chcesz bratka i Ci go kosciowa przyniesie, przy tradziku pomaga na bank, testowany na skorze kumpla kazalem mu pic i pomoglo, jestem tylko ciekaw jak się będzie mial do trawienia i zgagi, trza będzie zobaczyc. Wiec eksperymentujmy, powodzenia 😀

    #43478

    Hades
    Keymaster

    mateusz17 kup sobie zincas forte najlepiej i zapodaj w dawce 75-100 mg / day po 4 dniach zauwazysz extra efekty , tez to przerabialem
    na zgage polecam neopankreatyne oraz ranigast inne srodki to kicha !
    poszukaj na necie na forum o produktach powodujacych zgage i experymentuj

    #43473

    Hades
    Keymaster

    tak apropo bo ja mam ogolnie problem z tradzikiem, czyli to cale forte’ jest jak rrozumiem z tego wszystkiego na tradzik tak? wiec jesli mozna, to w jakich ilośćiach się to kupuje i za ile (ile w opakowaniu za jaka flow)bo przydalo by mi się to. A apropo neopankreatyny, czy ona jest dostepna bez recepty czy cos?

    #43469

    Hades
    Keymaster

    neo bez recepty , zincas zwykly jest bez recepty , forte moga się czepićc , powiedz wtedy ze to na krosty i ci napewno sprzedadza, a jak nie to zmien apteke, 50 tabs / 25 mg / 6 zl
    cynk w ilośćiach powyzej 100 mg / dziennie się bierze przy cyklach sterydowych w celu zapobiegania powstawaniu tradzikowi
    4-5 tabs miedzy posilkami
    polecam kupic do tego witamine b6 moze byc filomag i aspargin , to czesto przepisuja dermatolodzy a tak naprawde jest to zestaw ZMA , przed snem extra polecam calosc wychodzi 16 zl

    #43450

    Hades
    Keymaster

    Zamiast witaminy B6 polecam B-COMPLEX. W odpowiednio dobranym kompleksie witamin z grupy B wszystkie skladniki dzialaja lacznie i wzajemnie wzmacniaja skutecznosc swojego dzialania w organizmie. Witaminki z grupy B maja korzystny wplyw na skore, wlosy i paznokcie. A w szczegolnosci:

    Witamina B1 (tiamina) – sprzyja pozyskiwaniu energii ze spalania weglowodanow, przenoszeniu impulsow nerwowych.

    Witamina B2 (ryboflawina) – bierze udzial w przemianach weglowodanow, bialek i tluszczow, przyczynia się do przyrostu sily i masy mięśniowej.

    Witamina B3 (niacyna) – wspoldziala jako koenzym w syntezie i rozkladzie weglowodanow, kwasow tluszczowych i aminokwasow, bierze udzial w procesach metabolicznych uwalniajacych energie z weglowodanow.

    Witamina B5 (kwas pantotenowy) – bierze udzial w metabolizmie bialek, weglowodanow i tluszczow oraz w syntezie hormonow steroidowych.

    Witamina B6 (pirydoksyna) – uczestniczy w przemianie aminokwasow i syntezie bialek oraz metabolizmie kwasow tluszczowych, reguluje czynnosci ukladu nerwowego, bierze udzial w syntezie glikogenu i jego przemianie w glukoze.

    Witamina B7 (biotyna) – wplywa na poprawna synteze aminokwasow, bialek i kwasow tluszczowych, sprzyja prawidlowej budowie i funkcjonowaniu skory oraz wlosow, wspomaga funkcje tarczycy.

    Witamina B9 (kwas foliowy) – reguluje wzrost i funkcjonowanie komorek, wplywa dodatnio na funkcjonowanie systemu nerwowego i mozgu.

    [link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne]

    W aptece mozna kupic B-complex bez recepty za ok. 3 zl

    #43444

    Hades
    Keymaster

    candy to przez ten preparat Twoje wlosy tak slicznie wyszly na avatarze ?

    #43373

    Hades
    Keymaster

    a co do tradzika solarium jest dobre wypala syfy przy czym ladnie się zarumienisz i laski beda piszczec pij drozdze

    #43369

    Hades
    Keymaster

    mi po bratku syfy wyskakiwaly jeszcze wieksze :/ teraz uzywam kosmetykow z serii clean&clear i jest juz lepiej

    #42960

    Hades
    Keymaster

    Do bratkow dochodzi spory skutek uboczny… mianowicie po piciu dwoch szklanek naparu dziennie mozna zasnac na stojaco jest bardzo uspokajajacy i dlatego przestalem go zazywac… Jesli chodzi o zgage i bole brzucha to bierzcie leki ale pod zadnym pozorem te ktore zawieraja aluminium(glin). pomagaja tylko prowizorycznie a sieja bardzo duże spustoszenie w organizzmie, trzeba uwazac bo wiekszosc takich lekow jest na bazie glinu

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest