Budujemy nogi

Ten temat zawiera 82 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 6 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1424

    Hades
    Keymaster

    Widze duzo piszecie o gornych partiach bic tric, klata bary plechy, dlaczego tak czesto zapominacie o nogach??? to bardzo smutne wiec wyskoczylem z takim tematem!! piszczcie o swoich treningach na nogi zeby mlodzi kulturyscie o nich nie zapomnieli…. ja swoj trening zxalocze za jakis czas bo narazie sobie je odpuscilem przez miesiac bo są za duże ( stary się wkorza bo spodni niemogę dostac )
    POZDRO dla kuturystow z dużymi: udem i lyda :D:D:D:D:D

    #77446

    Hades
    Keymaster

    oka zapodam mój plan na lodki i uda !!

    Wykonuje na dana partia 3 ćwiczenia !!
    1.Uda
    Przysiady ze sztanga na karku !! 4 serie po 12 powtórzeń
    Martwy ciag na prostych nogach!! 4 serie po 12 powtórzeń
    Wyciskanie nogami na maszynie !! 3 seir po 12 powtórzeń

    2.Lydki
    Wspiecie na palce ze sztanga!! 4 serie po 12 powtórzeń
    Spinanie lydek Z obciazeniem!! siedzac 5 seri po 12 powtórzeń
    Prostowanie nog na maszynie!! 4 serie po 12 powtórzeń

    Jest to dobry Plan!!

    #77448

    Hades
    Keymaster

    TAK widze calkiem fajny tylko ja niemam JUZ dostempu do hack maszyny i innych maszynek na nogi ale podoba mi się niejest glopi mozesz dla urozmaicenia dodac wypady ze sztanga
    powiedz mi ile cisniesz w martwym ciagu (do tego podaj ile wazysz ) bo ja robnie w martwym 100kg a waze 83, niestety robie bez pasa i boje się o uraz musz epas skolowac i bede jechal z ciezare dalej

    #77450

    Hades
    Keymaster

    Jak sobie zyczysz !!
    Lat-13 prawie 14 kilka miechow
    waga 55kg56kg cos kolo tego !!
    nie robilem nigdy na maksa martwego ciagu !!
    ale mysle ze zrobie spokojnie ze 65 kg jak nie wiecej nie jestem pewnien !!
    Ja mam to szczescie i posiadam pas poniewaz moje zdrowie jest wazniejsze od kaski wta pare zlotych czy w ta !!

    #77466

    Hades
    Keymaster

    Gdy chodzilem na silke na chale i cwiczylem nogi to mój trening wygladal nasrepujaco
    uda
    -wyprosty nog na atlasie 4 x 10
    -przysiady ze sztanga na karku 4 x 8(nie lubie tego ćwiczenia)
    -wyciskanie na suwnicy 4 x 10
    Lydki
    cztery kolejki wspiec na maszynie z roznym ustawieniem stop

    #77471

    Hades
    Keymaster

    Jak się skupiałem na nogach to cos takiego :
    stojąc na podstawce – wspiecia na palce ze sztangą na barkach
    siedząc – wspiecia na palce ze sztangą na udach
    stojąc w oparciu o stopien – wspiecia na palce ze sztangą na udzie
    stojąc w oparciu o ociane – wspiecia na palce jednej nogi z dodatkowym obci1żeniem
    To łydki można jeszcze do3o?ya z hantelkami….
    stojąc na podstawce – wspiecia na palce jednej nogi ze sztangielką
    stojąc na podstawce – wspiecia na palce ze sztangielkami

    Na uda robilem :przysiad ze sztangą na barkach
    po3przysiad ze sztangą na barkach
    przysiad ze sztangą na klatce piersiowej ,można też to robia z po3przysiadem
    martwy ciąg na ugietych nogach ze sztangą
    martwy ciąg na ugietych nogach ze sztangą, stoimy na podwy?szeniu
    przysiad ze sztangą trzymaną z tyłu …
    Troche dużo tego ale jest z czego wybrać….

    #77475

    Hades
    Keymaster

    W ostanie wakacje postawnowilem sobie ze bede cwiczyl nogi bardzo intensywnie poniewaz chcialem miec bardzo duże lydki i uda!!! Przed tem mój trening sprowadzal się tylko do sownicy Smitha czyli sownicy poziomej te jeszcze starego typu. W wakacje robilem raz w tygodniu przysiad z sztanga 4×10 i wspiecia lydek stojac i siedzac 4×15. Lydki robilem 2 a nawt trzy razy w tygodniu <bardzo lubie to ćwiczenie i dało mi to efekty lydki uros3y mi 3cm>.
    Obecnie to się zmienilo, na nogi mam odzieln1 sesje i robie tylko nogi z nczym nie31cz1c:
    -przysiad ze sztanga 3×8
    -wyprosy nog 3×10
    -zginanie nog 3×10
    -wspiecia na Hack maszynie 5×15 metodą piramidalna
    Przed wszystkimi ćwiczeniami 1seria rozgrzewkowa, miedzy wszystkimi seriami odpoczywam i rozciagam nogi,przerwy tak 2min a na lydki 1min i rozciagam je!!! Bardzo jest wazne rozciaganie lydek, NIE ZAPOMNIJCIE O TYM!!!
    Nogi są du?1 parti1 ciała i powino się robic wiecej ćwiczen aby je pobudzia do rozrostu ale ja uważam że jeżeli robie przysiad to wyciskanie na sownicy jest zbedne gydz bardzo przy tym się mecz1 nogi ( w moim przypadku oczywiście), osobiocie zalecam robienie przysiadu na zmiane z wyciskaniem.
    Wielu ludzi boi się robic przysiadu, ale to ćwiczenie jest najlepsze na uda i można stosowac wiele wariantow rozstawienia nog i trzymania sztangi <z przodu i z tyly>

    #77481

    Hades
    Keymaster

    ja trenuje nogi raz w tygodniu, z racji braku maszyn do ich ćwiczen wykonuje takie ćwiczenia jak :
    przysiady sztanga z tyłu 5 serii na ogo3 od 12powt. w do3 i koncze na 4-6 powt.
    wykroki 3-4 serie 12-8 powt.
    raz na dwa tygonie martwy ciąg na prostych nogach 2serie
    oraz wspiecia na łydki 5 serii.

    #77487

    anonym
    Uczestnik

    mój plan:
    UDA
    — przysiady ze sztangą (serie piramidalne w kazdym ćwiczeniu)
    — wypychanie na suwnicy
    — wyciskanie nogami w siadzie na maszynie
    LYDKI
    — spiecia na palce
    — spiecia na palce w siadzie
    — czasami specia stojąc na jednej nodze
    Oczywiście obowi1zkowa rozgrzewka i rozciąganie mięśni przed jak i po treningu (mniejsze zakwasy na drugi dzien)

    #77500

    Hades
    Keymaster

    mój trening na nog jest krutki ale i tak ledwo chodze po nim :
    -przysiady ze sztangą 3×12-15
    -wykrok 3×10
    -wyprosty na maszynie 3×15
    a na łydki:
    -wspiecia na palcach ze sztangą 3x do bulu ;p

    #77504

    Hades
    Keymaster

    Postawowy atut ćwiczen na nogi ,kiedy cwiczymy????!!!!!!
    Na poczatku ,czy na koncu sesji ,,??????
    Awicz1c nogi dopalamy całe cia3o i jesteśmy ogolnie zmeczeni…..

    #77506

    Hades
    Keymaster

    ja mam pytanie w sprawie jednego z ćwiczeń na nogi a mianowicie przysiady ze sztanga czytalem ze Lee Priest jak robi to ćwiczenie to konczy schodzenie w dol gdy tylkiem dotknie do podlogi …. to dobrze czy zle??

    #77511

    Hades
    Keymaster

    JA SIADAM NA LAWKE DO BRZUSZKOW ,DO SAMEJ KRAWEDZI..

    #77536

    Hades
    Keymaster

    Olimp taki przysiad do podlogi moim zdaniem bardzo obciaza stawy kolanowe… ale Lee napewno zna się lepiej… wystarczy jak zrobisz nogami i tylkiem rownolegle do podloi czyli 3ydy do ud pod katem 90 stopni 😀

    #77538

    Hades
    Keymaster

    chciałbym zauważya, i? z racji tego, że łydki są dosyc opornymi mięśniami na rozbudowe (są poddawane bodYcom o różnej intensywnooci na co dzien) serie wykonujemy do tzw. pieczenia mięśni , czyli do granic mozliwosci.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest