Cel – dużo schudnąć, nordic walking + worek bokserski ?

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 8 głosów i był aktualizowany ostatnio przez  djibiza 4 lat, 5 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8508

    djibiza
    Uczestnik

    Witam wszystkich, jestem nowym forumowiczem.
    Zarejestrowałem się tutaj żeby otrzymać jakieś stosowne porady w moim problemie. Otuż…
    Mężczyzna, lat 24, waga 115kg, wzrost 182cm. Jako że mój brzuch zaczyna mi coraz bardziej przeszkadzać postanowiłem zmienić coś w swoim życiu. Na myśli mam to co leży pod ręką w domu aczkolwiek są to kije nordic walking oraz worek bokserski. Chciałbym to połączyć z jakąś dietą, żeby były efekty. Pomoże mi ktoś w ułożeniu jakiegoś planu ćwiczeń i dobrej diety? Nie chcę sam bez konsultacji niczego rozpoczynać, żeby nie marnować czasu. Z góry dziękuję wszystkim.

    #10705

    djibiza
    Uczestnik

    W posiadaniu mam jeszcze rower treningowy, którego zapomniałem wymienić wyżej.
    PS. Jest opcja edytuj post ? Nigdzie nie widzę

    #10704

    anonym
    Uczestnik

    Każdy rodzaj aktywności fizycznej jest dobry, żeby zrzucić zbędne kilogramy. Tak jak piszesz może to być Nordic Walking, rowerek czy worek bokserski. Rozważasz również bieganie zamiast kijków?

    Jeżeli nie masz możliwości chodzenia na siłownię zobacz dodatkowo artykuł o treningu w domu:
    https://www.kulturystyka.org.pl/modules/news/article.php?storyid=170

    Z tego co widzę powinieneś schudnąć ponad 20 kg, przykładowa dieta może wyglądać tak:

    1. 4 jajka + płatki owsiane, bez mleka
    2. Wystarczy 100 gram pieczywa, brak zdrowych tłuszczy.
    3. 100 gram ryżu brązowego/kaszy gryczanej + 150 gram piersi z kurczaka + warzywa
    4. Wystarczy 1 jabłko lub mandarynka
    5. 100 gram ryżu brązowego/kaszy gryczanej + 150 gram piersi z kurczaka + warzywa
    6. Tuńczyk w sosie własnym + oliwa z oliwek (zamiennie makrela wędzona lub jajka, lub pierś z kurczaka.)

    3 i 5 to posiłki przed i po treningowe.

    Oczywiście żadnych fast foodów, słodyczy…

    Życzę powodzenia, w razie jakichkolwiek pytań pisz oraz co jakiś czas podziel się z nami efektami.

    P.S. Edytowanie swoich postów już działa.

    #10410

    Marek
    Uczestnik

    długa droga przed tobą, może warto wybrać się do dietetyka, tak na początek, zrobić badania, sprawdzić co będzie najlepsze, a co do ćwiczeń, to na początek kijki będą dobre, tylko nie biegaj tak od razu bo może skończyć się kontuzją

    #10362

    Grzegorz
    Uczestnik

    Bieg bokserski jest znakomity na poprawienie kondycji i spalanie.

    #10322

    Marek
    Uczestnik

    Worek bokserski dobry jest na kondycję i ogólne przyspieszenie swoich reakcji.

    #10303

    Grzegorz
    Uczestnik

    Kluczem do zrzucania zbędnych kilogramów jest dieta, dieta i jeszcze raz dieta. A ćwiczenia mogą tylko przyspieszyć efekty. Polecam najpierw zastanowić się nad tym, jak i ile dokładnie możesz ćwiczyć, a później do tej aktywności dostosować program dietetyczny. Dość łatwo można to zrobić w programie Muscle’s Boss. Bez problemu ułożysz sobie plan treningowy i dietę i będzie ok 🙂

    #10296

    Olek
    Uczestnik

    Na początek najlepiej rower – przy większej masie nie jest on tak obciążający.
    Potem bieganie – ładnie redukuje.
    Dobrze, żebyś maksymalnie zrzucił (co najmniej do 100kg) potem możesz bardziej intensywnie zrzucać.

    #10106

    Magda
    Uczestnik

    Moi drodzy jeśli chcecie przypakować do wakacji to polecam trenera Igora http://www.igortreneronline.pl mój brat kupił u niego niedawno PAKIET DZIK(na stronce jest taka możliwość zakupienia bezpośrednio) – w życiu nie widziałam, żeby ktoś urósł tak szybko, musiał wymieniać całą garderobę hihi. No i ciasteczko z niego moje wszystkie koleżanki się za nim oglądają. Polecam tą stronke jeśli chcecie zrobić szybko formę

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest