co? kiedy? jak? ile? ……

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1534

    Hades
    Keymaster

    chciałbym się dowiedziec kiedy jeść poszczegulne produkty takie jak : (sery, jajka, chleb, makaron, ryz, itd……) (bez suplementow)

    MASA ❗ ❗ ❗

    moj schemat zywienia wyg31da tak :

    7-weglowodany
    10-białko
    13-weglowodany
    16-białko
    19-weglowodany
    20-TRENNING 60-70 min.
    22-weglowodanybialko

    😆

    #78997

    Hades
    Keymaster

    Sprawa jest tego typu…… jedz o wcześniej ustalonych porach. Unikaj też sytuacji że przez d3u?szy czas (kilka godzin) pozostaniesz bez odpowiedniej dawki białka.

    Twoj schemat wydaje się dobry, o ile oczywiście tego białka i weglowodanych będzie odpowiednia ilość

    #79000

    Hades
    Keymaster

    kazdy posilek powinien skaldac się z ww i b ❗

    #79006

    Hades
    Keymaster

    Ty wOOOjtek co to za schemta tworzysz 🙂

    Niemusisz miec zadnych takich schematow. Po co Ci to? aż tak dokladnie przestrzegasz tego 😀 Pytasz się kiedy jeść poszczegulne produkty . To wszystko zależy. Np. od tego co chcesz osiagnac. Przy masie (o którą pytasz) jest tak, że jesz te produkty kiedy chcesz by uzupe3nia diete. Najcześćiej rozklada się to na 6 posiłków w ciagu dnia. Trzy bardziej syte, a trzy mniej syte. A z tymi skladnikami jest mniej wiecej tak:

    bialko: jest rozlozone w ciagu dnia rownomiernie

    weglowodany: Rano i po treningu wiecej weglowodanow. Reszta rozlozona mniej wiecej rownomiernie.

    tluszcze: do poludnia, po poludniu juz malo tluszczy. Wieczorem ich unikasz.

    Jest to rozpiska jedna z wielu. Kazdy ma swoja rozpiske i dostosowuje się do niej. Moim zdaniem takie rozpisanie skladnikow jest bardzo dobre i ja np. się do nich stosuje.

    Oczywiscie mozesz miec wlasne zdanie i ulozyc sobie rozpiske jaka tylko chcesz a jest wiele sposobow.

    W liczniku kalori mozesz znalezc sobie rozne produkty i zobaczyc ich sklad. Wtedy zdecydujesz co jesc i kiedy.

    Ale np. tak jak napisales ze rano jesz tylko białka to troche dziwne. Bo sporadyczne produkty maja np. same białko lub same weglowodany.

    I pamietaj zeby dostarczyc odpowiedniej ilośći tych skladnikow. Bo dzieki diecie i treningowi są jakies efekty 😆

    #79015

    Hades
    Keymaster

    DZIEKI…..!!!!!!

    ja niejem tylko bia3ek lub tylko weglowodanow…..
    tylko o danej poze tak jak pisze staram się zjadac te produkty ktore posiadają wiecej owych składnikow…. 😆

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest