Co o tym myślicie ?

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 5 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1873

    Hades
    Keymaster

    mam pytanko co myslicie na temat laczenia na jednym treningu klatki barkow chce tak tak zrobic bo tak pracuje ze nie mam jak trenowac inaczej bo wtedy nie mogę trenowac innych parti a zamienic ich nie mogę bo nie będzie pasowac rytmika trenowania

    #82366

    Hades
    Keymaster

    ja widze tylko jedna przeszkode… po klatce bedziesz mial zmeczone barki (szczegolnie przedni akton i to bardzo) … co za tym idzie nie bedziesz mogl robic na ta partie dużymi ciezarami—> i wyjdzie tak ze bedziesz robil malymi ciezarami i nie ebdzie ci szla wielkosc i masa barkow …. takie jest moje zdanie….

    #82375

    Hades
    Keymaster

    wedlug mnie ok

    ale to co napisal olimp o zmeczeniu jest w 100% prada. ja nie mogę laczyc grup, bo nie mam juz zapracia zeby cwiczyc ta druga

    #82389

    Hades
    Keymaster

    dzieki za odpowiedzi a co do przednich czesci mięśnia barkowego to i tak jej nie cwicze bo trenuje tylko srodkowe czesci i tylne bo przednie i tak mam dosyc widocznie rozbudowane od treningu kltki na skosie pozdro

    #52827

    Hades
    Keymaster

    Jesli chcesz to mogl byc trzy razy w tygodniu Poniedzialek klata+trycek Czwartek Plecy+biceps i w piątek parki+nogi tak mi poradzili na stronie animalna ja tak cwicze i jest OK

    #52806

    Hades
    Keymaster

    polaczenie klata + barki jest dobrym rozwiazaniem – np. zapobiega kontuzjom stawu barkowego oraz w przeciagu calego tygodnia zmniejsza zaangazowanie tricepsu w trening.
    mozesz smialo probowac – najwyzej po 6-8 tyg zmienisz
    w podwieszonym poscie znajdziesz nawet kilka takich treningow.

    Raiders – NOGI TRENUJEMY SAME – tak jest najlepiej … no chyba, ze mamy za malo dni do dyspozycji lub nie potrafiny odpowiednio dobrac partii.
    wszystkie sub. odzywcze, ktore wladujemy w organizm w dzien treningu nog i nastepny dzien pojda glownie w nogi, wiec ta druga partia będzie slabiej rosnac.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest