Co robic?

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 13 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #9802

    Hades
    Keymaster

    Witam wszystkich…Chcialbym się dowiedziec kilku rzeczy… Mam 16lat, 179cm, 68kg mam sporo wolnego czasu i chcialbym cos potrenowac dla sylwetki, ogolnie chodzi mi o przyrost mięśni ramion (bicepsow, tricepsow) i wyrobic troche klate…  ;DMam w domu sztangielki/hantle 4kg od kilku dni cwicze w dosc (tak mi się wydaje po przeczytaniu kilku postow na tym forum 'glupek&#039 kiepski sposob:30 minut dziennie, 40 pompek potem wyciskanie w pozycji pochylone w podporze o wewnetrzna strone uda do utraty sily w rece (40 razy), potem wyciskanie francuskie na triceps do utraty sily… 2 minuty przerwy i cykl od nowa! Proszę o rady jak cwiczyc by byly efekty, bez spozywania białka czy kreatyny…Co mam robic??I nie smiejcie się… jestem kompletnie zielony w tym wszystkim… a cwiczylem dla wyladowania agresji i energi… A potem zobaczylem ze mogę cos z tego skorzystac 'smiech'  Dzieki wielkie za odp…     

    #10975

    Hades
    Keymaster

    a masz mozliwosc skorzystania z silowniż?

    #10956

    PiwnicaClub
    Uczestnik

    Mam tylko problem w tym ze mój wolny czas ogranicza się, bo czesto jestem Ojcu potrzebny a na najblizsza silownie mam polgodziny drogi z domu (autobusem)… Bardziej zalezalo by mi cos probowac w domu… Wiem ze cudow tym nie zdzialam ale…

    #10955

    Hades
    Keymaster

    dokup sobie sprzetu sztange lawke i naklad i cwicz

    #10949

    Hades
    Keymaster

    Tez zaczynalem od hantli, lecz mialem 7,5kg nakladu na jednej. Dokup sobie naklad. Oto ćwiczenia jakie powinienes robic: [link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne] to pare ćwiczeń Zycze milej zabawy

    #10948

    PiwnicaClub
    Uczestnik

    Wielkie dzieki… ;DA jak to wyglada dla poczatkujacego z ilośćia serii i ile ruchow wykonywac w kazdej z nich tak orientacyjnie? Wykonywac do oporu tak jak przedtem? (dosc fajne uczucie) ale sadze ze chyba bardziej szkodzi niz skutkuje w rozwoju…To juz pytanie z czystej ciekawoscio jakim czasie mozna się spodziewac jakis odczuwalnych/widzialnych efektow?

    #10947

    Hades
    Keymaster

    zrob tak po 3-4 serie na ćwiczenie po 10-12 powtórzeń.hmmm a co do efektow to beda mizerne ale beda(tak po 3miesiacach).

    #10946

    PiwnicaClub
    Uczestnik

    Rozumiem wiec ze dla lepszych efektow potrzebna by byla silownia i jakies białko… Ale chyba pozostane przy tym!Dzieki… o takie informacje mi wlasnie chodzilo  ;D 

    #10940

    Hades
    Keymaster

    heh starczy silownia. Osobiscie cwicze na sucho i jestem zadowolony z moich osiagniec

    #10873

    all
    Uczestnik

    niegdy nie cwicz aż nie bedziesz juz potrafil zrobic ani jednego powtorzenia wiecej. Skonczy się to grozna kntuzja. staraj się robic dokladnie ćwiczenia. fakt 4kg to troche malo. najlepiej dokup sobie naklad bo duzo nie zdzialasz. I staraj się jesc wiecej białka np. w miesie.Pozdrawiam

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest