Co sadzicie o tym planie ?

Ten temat zawiera 26 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1845

    Hades
    Keymaster

    Co sadzicie o tym treningu jest on dla średnio zaawansowanych i mam zamiar zaczac go robia(jest to trening na mase):

    PONIEDZIALEK I CZWARTEK
    KLATKA
    Wyciskanie sztangi na ławce 4×8-10 powtórzeń
    Rozpietki na ławce skośnej 4×10-15 powtórzeń
    Wyciskanie pod skosem głową w do3 4×8-10 powtórzeń

    GRZBIET
    podciąganie na drążku (szeroki uchwyt) 3 serie po 10-15 powtórzeń
    przyciąganie drazka wyciągu do karku siedząc 3 serie po 10 powtórzeń
    wiosłowanie w opadzie jednorecz sztangielką – 3 serie po 10 powtórzeń
    wiosłowanie sztangą w opadzie – 2 serie po 10-15 powtórzeń.
    prostownik kregos3upa- 4serie po 10 powtórzeń

    WTOREK – PIYTEK
    BARKI
    wyciskanie sztangielek oburacz ze skretem – 4 serie po 10 powtórzeń
    podciąganie sztangi wzd3u? tulowia do brody – 3 serie po 10-12 powtórzeń
    unoszenie sztangielek bokiem – 2 serie po 10-15 powtórzeń
    unoszenie sztangielek w opadzie – 2 serie po 10-15 powtórzeń

    RECE (BICEPS- TRCEPS)
    uginanie ramion ze sztangą 3aman1 — stojąc – 3 serie po 10-15 powtórzeń
    uginanie ramion na modlitewniku lub w opadzie – 3 serie po 10-12 powtórzeń
    francuskie wyciskanie sztangą od czoła leżąc – 3 serie po 10 powtórzeń
    prostowanie ramion przed sobą w do3 na wyciągu – 3 serie po 10 powtórzeń

    BRZUCH
    Awiczn jeszcze nie wymyoli3m bede robia takie ćwiczenia na jakie mi przyjdzie ochota 😀

    SOBOTA (jeżeli mi będzie pasowaa bede robia nogi)

    #82245

    Hades
    Keymaster

    najlepij zrub klate z ticepsem lub bicepsem a barki z plecami

    #82262

    Hades
    Keymaster

    Tez własnie myola3em o tej zamiance?
    A pozatym czekam na reszte fachowych opiniż

    #82265

    Hades
    Keymaster

    zmien 3 serie na 2 serie lub 4 każdy kto długo cwiczy tak robi

    #82266

    Hades
    Keymaster

    no lepiej klata z tricepsem… i w klacie zrobilbym bym 3 serie nie 4… a do tricepsu dodał bym jeszcze wyciskanie w1skie na laweczce jest to ćwiczenie na triceps ale rownież na klate… ale robia z wiekszym naciskiem na triceps…to tyle odemnie

    #82302

    Hades
    Keymaster

    A ja jednak bede robic 4 serie bo jednak są to tylko 3 ćwiczenia
    A pozatym zamienie plecy na rece 😆
    Moze ktos jeszcze chce cos dodac?

    #82306

    Hades
    Keymaster

    kamil cbrnajlepij zrub klate z ticepsem lub bicepsem a barki z plecami

    Kamil cbr cos mi się nie podoba ten pomysł żeby jechaa barki razem z plecami – za dużo ćwiczen i za duże cieżary żeby tak se lekko jechaa tyle serii, jeszcze jak ktoś jedzie na początek treningu martwy ciąg to ….!!! Plecy najlepiej z niczym nie łączyć – tak mi się wydaje – lepiej zrobic pare serii wiecej na plecy niz masakrowac się jeszcze dodatkowo treningiem na barki.

    #82307

    Hades
    Keymaster

    Grzbiet napewno bede z czyms łączyć tylko jeszcze nie wiem z czym albo z 3apa albo z barkami 🙄

    #82330

    Gromoz
    Uczestnik

    Co do brzucha, to lepiej zrob sobie dobr1 rozpiske, ponieważ robienie tych ćwiczen na jakie ma się ochote nie jest najlepsze, bo najlepiej robi się ćwiczenia, ktore są proste, a te nie zawsze wyciągają w mięśni brzucha maksimum mozliwosci. mięśnie brzucha są trudne w rozbudowie, i trudno je pobudzia do wzrostu.

    #82344

    Hades
    Keymaster

    Tylko mi nie zależy na masie brzucha tylko na rzezbie bo dobrze zbudowany brzuch u wiekszosci kulturystow to wystaje bardziej niz klata 😐

    #82346

    Gromoz
    Uczestnik

    To tyczy się rownież rzeYby.

    #82348

    Hades
    Keymaster

    A co sadzisz o planie treningowym poza brzuchem?I waszym zdanie powinienem robic klate z 3apa a barki z plecami czy klate z plecamu a barki z 3apaż

    #82775

    Hades
    Keymaster

    żeby mieć że?be brzycha to musisz go ćwiczyć 5 razy w tyg. 🙂

    #82782

    Hades
    Keymaster

    niep – wystarczy 3 i aeroby (no i dieta-wiadomo)

    #82813

    Gromoz
    Uczestnik

    Plan treningowy bez jakiejkolwiek partii mięśni to nie plan… tylko pojocie na 3atwizne.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest