co z nogami??

Ten temat zawiera 17 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 2 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1516

    Hades
    Keymaster

    wiecie ze uwielbiam je cwiczyc <czesto o tym wspominalem> w zwiazku z tym mam do was pytanie: Jak cwiczyc by je niezle wyciachac tak do wakacji??? chodzi mi tu o ich rzezbe, chce ja troche poprawic i oczywiscie lydki!! ogolnie nogi mam duże jak na swoja wagę i posture i dotego nie mam zbytnio tluszczyku (niecaly miesiac temu robilme badania i wyszlo ze mam 10.2%tluszczu co po przeliczeniu wyszlo 8.5 kg ogolnie to dobrze)
    poradzcie mi Proszę musze je troche wyciachac do wakaci!!

    #78513

    Hades
    Keymaster

    Na nogi powinno się robic wiecej powtórzeń niz na inne mięśnie, poniewaz są one bardziej wytrzymale. Wykonuj 3-4 ćwiczeń na uda ( 10-20 powt. w seriach ). Na lydki wykonuj 2 cwiczeniai duzo powtórzeń ( 15-20 ). Pamietaj zeby na pierwszych kilku treningach nog zbytnio ich nie zniszczyc bo potem nie bedziesz mogl chodzic !!. Dobrze je rozgrzej przed cwiczeniami.

    #78530

    Hades
    Keymaster

    hej dzieki,ale ja nie cwicze od dzis i wiem ze trzeba je rozgrzac wiem takze ze trzeba je bardziej pobudzic <przeciez to duza partia> ale dzieki i czekam na przykladowe treningi nog na rzezbe………….

    #78561

    Hades
    Keymaster

    Ja nie martwie się o nogi, chociaż oficjalnie ich nie ćwicze. Chodze do klubu pi3karskiego, a tam na treningach najlepiej cwicz1 mi się nogi. Ale Ty pewnie nie bedziesz miał czasu na takie zabawy…. pozatym nie kazdy ma te umiejetnooci 😆 😆

    #78563

    Hades
    Keymaster

    heee masz racje ja przed silka cwiczylem przez 4 lata siatkowke <nawet mi to szlo> wiec nogi mam porownawcze do twoich anoz lepsze???? lydki i uda GOOD ale wiadomo jak robilem mase to rzezba mi troche zanikla……..

    #78568

    Hades
    Keymaster

    sprobuj po prostu Conan robic wiecej powtórzeń w ćwiczeniach ktore stosujesz na nogi, nie od dzio wiadomo że na mase stosuje się do 10powt. a na rzeYbe wieksza ich liczbe, może w Twoim przypadku też to poskutkuje.

    #78582

    Hades
    Keymaster

    Podam ci kilka ćwiczen na NOGI
    Uda-
    1.Przysiady ze sztanga na barkach 4 serie po ok.12/10 powtórzeń
    2.Martwy ciąg na ugietych nogach 4 serie po 10 powtórzeń
    3.Wchodzenie na stopien ze sztangą na barkach.np.Schody 3 serie po 12 powtórzeń
    4.wyciskanie nogami na suwnicy skośnej 4 serie po 12 powtórzeń
    Lydki-
    1.stojąc na podstawce – wspiecia na palce ze sztangą na barkach 4 serie po 10 powtórzeń
    2.wspiecia na palce stop na Hack-maszynie 4 serie po 12 powtórzeń
    3. stojąc w pochyleniu tulowia – wspiecia na palce stop z partnerem na plecach ( osio3 ) 3 serie po 10 powtórzeń

    #78583

    Hades
    Keymaster

    Nic dodaa!!!!!!
    Najlepsze ćwiczenia dla nas…..

    #78589

    Hades
    Keymaster

    Takie pytanko…. Jeżeli chce tylko ćwiczyć plecy to martwy ciąg jest przecież dobry, ale który sposob lepszy na plecki ? Z uginaniem nog czy na prostych ?

    #78605

    Hades
    Keymaster

    Na prostych ,wtedy pracuje całe cia3o ,gdy robisz martwy na nogi to musisz mieć lekko ugiete w kolanach i proste plecy,musisz uważac ,bo trening ten wymaga stosowania dużych obciążen..Na plecy jednak radzi3bym Ci :
    podciąganie na drążku w szerokim chwycie,
    podciąganie sztangielki jednorącz
    ociąganie lonki oburacz i
    dooc zapominane ćwiczenia ,a bardzo ważne -przenoszenia sztangielek nad głową na plaskiej ławeczce.
    stojąc w opadzie tulowia – wiosłowanie g3ownią trzymaną oburacz ..

    #78906

    Hades
    Keymaster

    mam kolejne pytanie co do nog, tym razem do lydek, a mianowice czy robiac wiecej serii i powtórzeń niz zwykle ale bez zmiany ciezaru na mniejszy to efektem będzie lekka rzezba czy lekka poprawa w obietosci a moze przemeczenie <taka sesja na lydki 3 razy w tygodniu> Proszę tylko o konkretne pytania a nie zbedne gadanie……….. dzieki 🙂 🙂

    #78920

    Hades
    Keymaster

    moim zdaniem najlepsze jest to :
    -prostowanie podudzi siedząc

    -uginanie podudzi leżąc

    (z srednim ciezarem, wmiare szybko do 20 powtórzeń, maksymalnie napinaj mięśnie …..to naprawde działa ❗ ❗ ❗ )

    a na łydki proponuje :
    -wspiencia na 1 nodze
    -wspiencia na 2 nogach

    (do 15-20 powtórzeń , oczywiście ze srednim cieżarem i na podeocie,dokładnie!!!!!!!!!)

    😆

    #78955

    Hades
    Keymaster

    Pracuj do palenia mięśni,jak już poczujesz ogien w mięśniach to jest dobrze….

    #78958

    Hades
    Keymaster

    Ja taki bol czuje w kazdym ćwiczeniu wykonywanym prze zemnie !! i jestem z tego zadowolony!!
    Bo wiem ze miesnuie pracuja !! 🙂

    #80174

    Hades
    Keymaster

    Sprobuj po3aczya w superserie uginanie i prostowanie nog. Robisz 20 powtórzeń uginania, a nastepnie 20 prostowania. Na nastepnym treningu zmieniasz kolejność najpierw 20 prostowania a potem 20 uginania. Kiedyo to robilem efektem było oprocz niemi3osiernego palenia mięśni widoczne odseparowanie od siebie poszczegolnych w3ukien i wieksza twardość. Stosuj pe3ny zakres ruchow.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest