cos dziwnego

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 9 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5055

    Hades
    Keymaster

    Jest taka sprawa ze opruznilem jeden slojik deki greckiej i na zadzie w miejscu innekcji mam twarda skore jestem prawie pewy ze nie napinalem mięśnia dodam ze te miejsce mnie swedzi na razy chyba to nie zakazenie?

    #42689

    Hades
    Keymaster

    poinjekcyjne podraznienie minie. jak się goi to swedzi testenat 10% to jest bol %-)

    #42504

    Hades
    Keymaster

    Napisz jaka igla robiles ten zastrzyk – oznaczenie grubosci.

    #42392

    Hades
    Keymaster

    0,5mm

    #41546

    Hades
    Keymaster

    Jesli twarde to nie zakarzenie tylko obrzek.
    Po pierwsze igla 0,5 jest za cienka do olejowych srodkow minimum 0.6 nawet do 0,8.
    Jak wyciagasz substancjie np. z deki proponuje igle inna niz robisz injekcie jak tylko przebijasz gumke w decy juz ja tepisz np 0.9 do wyciagania do injekcji 0.6.

    Obrzek mogl wystapis z kilku przyczyn.np.

    zle miejsce na posladku.
    zbyt plytkie wbicie igly ( bardzo prawdopodobne)
    itp.

    Jedno jest pewne jak swedzi to się goi będzie ok., tylko nie wbijaj narazie nic w to miejsce.

    Pozdrawiam

    #40400

    Hades
    Keymaster

    Osobiscie uwazam ,ze uzyles zbyt krotkiej igly . Towar nie dotarl w calosc do mięśnia i zrobil się zrost . Co jest przyczyna obserwowanych przez ciebie objawow.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest