Cos nowego czas zaczaa

Ten temat zawiera 24 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6381

    Hades
    Keymaster

    Siemanko to znowu ja oto plan którym jeszcze ćwicze ale niedługo chce go zmienia po pierwsze ze wzgledu na czas a po drugie ze wzgledu na ine zajecia,ale o tym poźniej.Plan wyglada tak:
    pon: klata+biceps
    wt. nogi+plecy(tej partii nie robie za ostro ponieważ nie chce jeszcze obciażaa plecow w moim wieku.wiec dlatego po3aczy3em ja z nogami)
    sr:barki+triceps i na każdym treningu troszke przedramiona.
    czwartek.wolne 😀 basenik
    pićtek.to co czwartek
    sob.albo wolne albo od nowa plan z poniedziałku zależy od czasu.
    Brzuch codziennie
    I miałbym pytanko ponieważ niedługo chce zaczaa ćwiczyć boks tajski czy to mi będzie jakos komplikowac trening na mase??I chciałem spytaa czy możliwe jest wyrze1bienie mięśni brzucha i nabranie masy??
    Prosze o rzetelne odpowiedzi i krytyke jak trzeba 😀 Pozdro

    #89912

    Hades
    Keymaster

    szczerze to ważniejsza jest zmiana konkretnych ćwiczen
    chociaż dni treningowe także można zmieniaa
    np.
    pon – klata
    sr – plecy kaptury – jedno a wiczenie- 4s, przedramie – jak kaptury
    pt- 3apa
    sob – barki nogi z lydkami

    mi się takim planem robi bardzo wygodnie
    ale przy nieco lżejszym treningu nog

    no i brzuch dowolnie

    szczerze to wydaje mi się, że 2x basen i treningi boksu to już za dużo
    ale najlepiej będzie jak się sam przekonasz na wlasnej skorze czy ci tak pasuje
    ja nigdu sportow walki nie trenowa3em.

    #89914

    Hades
    Keymaster

    Wiesz na ten basen nie chodze zawsze 2dni czasem tylko jeden a czasem w inne dni a boks dopiero zaczne,ale po basenie nie jestem zmeczony to jest dla mnie raczej taki lu1ny trening jeszcze sobie ide troszke na saune 😀 (polecam na zakwasy) jutro napisze co robie dokładnie,jakie ćwiczenia bo dzisiaj już nie mam czasu,ale mi tym treningiem się cwiczy bardzo dobrze boks wrzuce w którys z dni wypoczynku raczej w ten drugi.A po takich treningachj nawet najostrzejszych i tak nie jest zle jestem młody mam full energi i raczej szybko dochodze do siebie,a pozatym o tej porze jestem w niesamowitej formie 😀
    Wrzucam mój plan:
    poniedziałek: klata+biceps
    Klata:
    -wyciskanie na ławce prostej 4serie 12,10,10,8powtorzen
    -butterfly 4 serie 12,10,10,8
    -wyciskanie na ławce skosnej 4serie 12,10,10,8
    wyciskanie na maszynie(czasem zastepuje to też wyciskaniem sztangielek)4 – 12,10,10,8
    -jak jestem w lepszej formie to wrzucam tu jeszcze raz wyciskanie na prostej ale mniejszym cieżarem
    Biceps:
    -uginania zwyk3e hantelkami 3 serie – 12,10,8
    -uginania chwytem mlotkowym hantelkami 3 – 12,10,8
    -uginanie przedramion ze sztanga 3- 12,10,8
    wtorek: nogi+plecy
    Nogi:
    -na poczatek bie?nia albo rowerek ok.20minut
    -przysiady ze sztanga 3- 12,10,8
    -wykroki z sztangielkami 3 serie – 12
    -wyciskanie nogami na maszynie 3-12,10,8
    jeszcze jakies 2 ćwiczenia ale nie pamiętam nazw
    Plecynie robie za ostro bo ćwiczenia te obciażaja kregos3up)
    -wiosłowanie sztanga 3-12,10,8
    -jeszcze 1 ćwiczenie ale nie pamiętam nazwy i czasami kilka ćwiczen na maszynach ale to tak na luzie żeby nie przesadzać
    sroda: Barki+triceps
    bary:
    -wyciskanie sztangi z za plecow 3- 12,10,10,8
    -jakies ćwiczenia na atlasiku 😀 nie znam nazw
    -wyciskanie sztangielek stojac 3-12,zapomnia3em co tam jescze robie jak mi się przypomna wszystkie nazwy to uzupelnie
    triceps:
    -francuskie wyciskanie3-12,10,8
    -pomki na poreczy3serie po ile wlezie powtórzeń
    -prostowanie ramion na wyciagu 3-12,10,8
    czwartek albo piątek:basen
    sobota:boks
    niedziela:odpoczynek
    w każdy dzien ćwicze brzuch.

    #90317

    Gromoz
    Uczestnik

    Dobry plan. Kto Ci go układał :spoko:

    #90320

    Hades
    Keymaster

    Przy klacie robisz jako 2 cwiczeni rozciaganie na batterfly ja te ćwiczenie od3ozy3 bym na koniec.

    #90322

    Gromoz
    Uczestnik

    Butterfly rozciaga mięśnie, a to się przydaje w srodku treningu. Tak samo jak rozpietki.

    #90353

    Hades
    Keymaster

    Dobry plan. Kto Ci go układał  :spoko:
    Posiedziałem troche pomyslalem i siedze na takim planie już od 2tygodni bodajże i narazie jest dobrze od grudnia zamierzam po3aczya to z dieta i z suplementacja jak się uda zamieszcze jakies fotosy.Przy tym jeszcze mi doszed3 box wiec ogolnie jest dobrze.Pozdro

    #90382

    Gromoz
    Uczestnik

    No – chlopak mysli. Zamiast pisać na forum – sam sobie u3o?y3 plan. Z regu3y to nie jest trudne, wystarczy tylko znaa kilka ważnych zasad.

    Troche pog3owkowaa nie zaszkodzi.

    #90479

    Hades
    Keymaster

    jedno pytanie co do treningu tricepsa:
    nie będzie on za cie?ki??

    teraz także wykonuje tric po barkach i bardzo podobnym planem:
    – ostatnie twoje ćwiczenie robie podchwytem,a reszta idealnie tak samo – o ile twoje francuzkie to sztanga le?ac.
    – jade już tak 2 miesiace i czuje już w czasie treningu trica max zmeczenie i lekki brak checi – od nastepnego treningu zmieniam trica na lżejszy trening a za miesiac caly plan.

    zastanow się nad tym. na poczatku także spoko mi się tak robilo ale po 1,5 miesiaca odechciało.

    #90482

    Hades
    Keymaster

    Nie moje na tric to francuskie sztangielkami raczej nie mam problemu z tricem jest w sam raz.

    #90615

    Gromoz
    Uczestnik

    Aha! Co do klatki, to czasami mogłbys zrobia rozpietki 🙂

    #90664

    Hades
    Keymaster

    Aha! Co do klatki, to czasami mogłbys zrobia rozpietki  🙂
    Spoko zobaczymy co da się zrobia 😀

    #90685

    Gromoz
    Uczestnik

    Mysle, że możesz zamienia od czasu do czasu butterfly na rozpietki.

    #90756

    Hades
    Keymaster

    GromozMysle, że możesz zamienia od czasu do czasu butterfly na rozpietki.
    Spoko bede robil jak mowisz ,a tak ogolnie to plan dobry nie za dużo powtórzeń i ćwiczen??

    #90763

    Hades
    Keymaster

    GromozButterfly rozciaga mięśnie, a to się przydaje w srodku treningu. Tak samo jak rozpietki.

    Rozciaganie mięśni nie buduje wiec ja bym wolał od3ozyc to na koniec.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest