Czas i jego dzialanie na miesnie

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #7906

    Hades
    Keymaster

    Jest to metoda treningowa, którą pozwala na osiagniecie okreslonych priotytetow jak masa/ sila czy rzezba- wytzrymalosc. Polega ona na tym by zmierzyc swoj dotychaczasowy czas, w którym wykonujemy 1 serie, przewaznie jest to ok 30s i tu zaleznie co chcemy osiagnac czas tej serii wydluzamy lub jesli czas wynosi wiecej jak 30sekund skracamy. Jesli czas wydluzamy niestety idzie to kosztem obciazenia, ktore będzie tzreba zmniejszyc aby osiagnoac zamierzony efekt. Powtorzenia musza byc dokladne i zgadzac się z czasem.

    Czas i jego dzialanie
    1. Przyrost sily 30 sekund (krotsze serie są lepsze)
    2. Przyrost masy mięśniowej 40-60 sekund
    3. Poprawa wytzrymalosci- rzezba 70 sekund (dluzsze serie są lepsze)

    Autor: Radoslaw Slodkiewicz (ale ja po wojemu napisalem opis metody, ale niesie ta sama tresc)

    #72062

    Hades
    Keymaster

    dobra, ale po ile powt ?

    #72056

    Hades
    Keymaster

    to zalerzy jak robisz mase to 8-12 jak rzezba wieksza ilość 15-20 a sila 6-4
    Czyli normalnie powtorzenia tyle ze dluzej i dokladniej się je robi a ponoc efekty daje lepsze sam od poniedizalku jak juz silka ebdzie u mnie czynna tego sproboje 😀

    #72055

    Hades
    Keymaster

    no z tego zrozumialem ze tyle ile zawsze tylko ze kazde powtorzenie trzeba wykonywac odpowiednio dluzej… tak zeby dlugos trwanai calej serii się zgadzala po prostu czyli np 10 powtórzeń po 7 sek(troch dlugo:|) i wtedy jest te 70 sek.. ale niech Olimp tlumaczy:D
    bo cos chyab zle skapowalem:D

    #72049

    Hades
    Keymaster

    jonny gdzie pisze ze np 10 powtórzeń po 7 sek :?? czy to ejst takie trudnoe do zrozumienia ze jak robiles na mase powiedzmy 8-10 powtórzeń to teraz tez robisz 8-10 powtórzeń z tym ze starasz się zeby ruch byl wolniejszy tak zeby czas calej 1 serii wynosil od 40 do 60 sekund: to ejst takie skomplikowane : ??

    #71905

    Hades
    Keymaster

    Olimp zaczynalem pisac ten post zanim ty wyajsniles co do ilośći powtórzeń(ale jadlem tune daltego tak dlugo zeszlo i mój post wyskoczyl dopiero po twoim ), to po pierwsze, po drugie dlatego wlasnie doszedlem do tak debilnych wnioskow; po trzecie zamiast się unosic bylo trzeba wyjasnic wszystko tak zeby nie bylo watpliwosci w pierwszym poscie, po czwarte jak juz przenosisz pomysly Radka Slodkiewicza do nas(chwala ci za to ) to nie zapomnij o 5-10-20, dzis zrobilem pierwszy trening klatki ta metoda i widze ze chyba czesciej zaczne korzystac z wynalazkow Radka.

    #71809

    Hades
    Keymaster

    to jest na forum animali, a nie wszyscy są zarejestrowani na tych wszystkich forach? -tah to się pisze?
    wiec dobrym pomyslem jest przezucanie tutaj cennych informacji!

    #71777

    Hades
    Keymaster

    jonny ja się nie unioslem tylko wytlumaczylem jak by co :
    co do kopiowania jeszcze jakis ciekawych artow z animała gdzie Radek się wypowiada porozmawiam z modami czy moze lepiej nie robic takiego ksera

    #71765

    Hades
    Keymaster

    w sumie mozesz się unosic bo jestes wiekszy:D no ja mysle ze nie będzie problemu bo nasz mistrz nigdzie praw autorskich nie zastrzegl z tym ze nie na zasadzie ctr+v tylko wlasnego opisu tak jak zrobiles z ta metoda.

    #71508

    Hades
    Keymaster

    ciezko ebdzie robic np 6 powt przez 50sekund;/

    #71243

    Hades
    Keymaster

    moze będzie dobre ;p jakis nowy bodziec zawsze się przyda xD
    tylko ze ja piramide robie ;p wiec na mi narazie się to hyba nieprzyda ;p
    ale bardzo ciekawe jak to dziala ;p kiedys sproboje na bank 1

    #68905

    Hades
    Keymaster

    Ja spodkalem na stronie cos takiego

    Trening masowy – ok 2 minuty
    Trening silowy – nawet 5 minut
    Trening na rzezbe – ok 60-70 sekund

    #68880

    Hades
    Keymaster

    powtarzam nie mozecie TUTAJ uogolniac… jest wiele metod i kazda się czyms rozni, kazdy mowi co innego itd… OLIMP napisal dosc dobrze dobrane czasy..ja osobiscie stosuje się ze ruch negatywny 2 s a pozaytywny 2-3 s w sumie okolo 5-6 s na powtorzenie…inaczej się ksztalutuje czas odpoczynku mięśnia miedzy cwiczeniami.,..,,.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest