Czy mam dobry plan ? Jestem srednio zawansowany.

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Gromoz 16 lat, 5 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1851

    Hades
    Keymaster

    PLAN na 2 miesiące 1.) miesiąc ….x12 2.) miesiąc ….x8 powtórzeń
    PONIEDZIALEK:
    KLATA
    Wyciskanie sztangi 4×12
    Wyciskanie sztangi ławka skoona 4×12
    W pozycji leżącej przenoszenie hantelka za glowe ramiona proste 2×12
    Wyciskanie hantli ławka p3aska 2×12
    TRICEPS
    Szwedki 4×10,20,25,30
    Francuskie wyciskanie sztangi 4×12
    WTOREK:
    BARKI
    Rozpietki stojąc 2×12
    W pozycji leżącej przodem na ławce p3aska unoszeni ramion w bok z hantlami 2×12
    PLECY
    Pociąganie hantli do klatki piersiowej w opadzie do tulowia jedn1 rek1 podpieramy się 4×12
    Wiosłowanie sztangą na (motyle) odwrocone nadgarstki 4×12
    BRZUCH
    Wzniosy kolan do klatki piersiowej w zwisie na drążku 4×12
    1 os. siada na ławce 2 za nią którą czy ma 1 robi brzuszki w powietrzu 2×5,10
    ORODA:
    KLATA
    Pompki na poreczach 2×12
    Wyciskanie sztangi 4×12
    Wyciskanie sztangi ławka skoona 4×12
    BICEPS
    Uginanie hantli na przemian m3otkowo 4×12
    Uginanie sztangi na modlitewniku 4×12
    CZWARTEK:
    BARKI
    Wymachy hantlami w bok w pozycji pochylonej 2×12
    Pociąganie sztangi wzd3u? tulowia 4×12
    Rozpietki w siadzie 4×5,8,10,12
    PLECY
    Pociąganie hantli do klatki piersiowej w opadzie do tulowia jedn1 rek1 podpieramy się 4×12
    Wiosłowanie sztangą na (motyle) odwrocone nadgarstki 4×12
    PIYTEK:
    KLATA
    Wyciskanie sztangi 4×12
    Wyciskanie sztangi ławka skoona 4×12
    Wyciskanie hantli ławka p3aska 2×12
    Rozpietki 2×12
    BICEPS
    Uginanie sztangi 4×6,8,10,12
    Uginanie hantli z supinacją na przemian 4×12
    Uginanie sztangi na modlitewniku 2×12
    BRZUCH
    Wzniosy kolan do klatki piersiowej w zwisie na drążku 4×12
    Brzuszki na ławce lub pod3odze 4×20,30,40,50

    #82271

    Hades
    Keymaster

    nie radze robia klaty dwa razy w tygodniu… najlepiej jest ćwiczyć raz… bo klata dobrze cwiczona potrzebuje około 4-5 dni regeneracji .

    #82272

    Hades
    Keymaster

    co do klatki schodz partiami a nie jak jest u ciebie dolna czesc klatki potem gorna znowu gorna i dolna… ostatnie ćwiczenie wrzuc na ćwiczenie po wyciskaniu sztangi na plaskiej (i tak nie widze wiekszego sensu robienia wyciskania sztanga i hantlami bo to praktycznie takie samo ćwiczenie tyle ze tu robisz hantlami i dzieki czemu nie bedziesz mial problemu z symetria klatki i z jedna slabsza reka)

    Rozpietki stojąc 2×12 – a pomyslales o tym jak to stawy niszczy?

    W poniedziałek robisz za duzo partii na raz!
    Za czesto cwiczysz klatke i bicepsy … nie zdaza się zregenerowac… ćwiczenia jeszcze by uszly ale ulozenie planu jest do bani zmien ulozenie planu!

    #82275

    Hades
    Keymaster

    wogule to ten trening bys chyba robil 3godziny w tej silowni ! inaczej to rozkladaj.

    #82294

    Hades
    Keymaster

    Czechunie radze robia klaty dwa razy w tygodniu… najlepiej jest ćwiczyć raz… bo klata dobrze cwiczona potrzebuje około 4-5 dni regeneracji .

    W3asnie ze nie badania wykaza3y ze mięśnie regeneruja się max 48 godzin.Wiec mozna ja spokojnie cwiczyc 2 razy w tygodniu.A co do trzech razy mysle ze to zaduzo

    #82332

    Hades
    Keymaster

    sam Olimp powiedział że nie zd1?a się zregenerowac…

    #82337

    Hades
    Keymaster

    małe mięśnie potrzebują 2 (3 to max) dni na regeneracje. Wieksze mięśnie, z racji tego, że w ich treningu stosujemy wieksze cieżary, wiecej ćwiczen i serii, potrzebują max. 5-7 dni na regeneracje. Ilooc dni regeneracujnych zależy od intensywnooci treningow. Zapewniam was, że klata po moim treningu nie regeneruje się w ciągu 48 godz. Nawet po 4 dniach czuje zakwasy 🙂

    #82350

    Hades
    Keymaster

    no widzisz Taras marijo wszystko wyjaoni3…

    #82368

    Hades
    Keymaster

    Heh ja se tego nie wymysli3em czytaliscie plan treningowy HST tam jasno i wyraznie pisze ze mięśnie regeneruja się max 48 godzin.Ktoo nie wierzy to odsy3am ta osobe do tematu z planem treningowym HST 8)

    #82388

    Gromoz
    Uczestnik

    Marijo po raz kolejny potwierdza swoj profesjonalizm.

    Po pierwsze – jest to osoba średniozaawansowana, a nawet zawodowcy niektórych partii mięśni nie trenują 2 razy w tygodniu – tyczy się to m.in. mięśni grzbietu.

    Po drugie – małe mięśnie w niektórych przypadkach po cie?kim treningu nie regenerują się nawet po 4 dniach (udowodnione naukowo). Zależy to od budowy fizycznej, rodzaju treningu oraz predyspozycji genetycznych.

    Marijo – taka ciekawostka dla Ciebie – jeżeli miesien jest źle cwiczony, to zakwasy czuc nawet po 10 dniach. Ale wiem doskonale, że techniki Ci nie brakuje. 😆

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest