czy ten trening pomaga czy raczej szkodzi

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8748

    Hades
    Keymaster

    witam pakerow ;-)mam taki schemat treningowy, który mi się podoba ale nie jestem pewien czy tak mozna cwiczyc…cwicze co drugi dzien, zawsze tak samonajpierw podnoszenie hantli na biceps na stojaco (oba naraz) 4x po 15pomiedzy seriami podnoszenia hantli robie brzuszki, 4x po 50potem podnoszenie hantli na stojaco na boki na barki czy cos tam, 4x po 10pomiedzy tymi seriami robie takie ćwiczenie ze trzymam ramiona na boki, jak litera T i uginam tylko przedramie w lokciu podnoszac hantle w gore (caly czas ramiona prostopadle do tulowia T) tez 4x po 10nastepnie wyciskanie hantli na lawce poziomej 4x po 20 (bo lekkie mam jak na to ćwiczenie to po 10 kilo okolo)pomiedzy tymi seriami podnosze tez hantle jakos tak dziwnie (na filmie widzialem) ze stoje, rece wzdluz tulowia i podnosze hantle tak jakbym się podnosil pomiedzy rurkami 😉 ale to ćwiczenie chyba musze zmienicpotem rozpietki na lawce poziomej 4x po 15 a pomiedzy rozpietkami robie podnoszenie hantli na biceps, na siedzaco, 4x po 10a potem to juz tylko wyciskanie hantli na siedzaco w gore 4x po 10, to na barki chyba i ramionai pomiedzy tymi seriami robie wyciskanie francuskie (na triceps) i podnoszenie tulowia tez na tricepstaki trening zajmuje mi okolo godziny, potem dzien odpoczynki i znowu to samo…przy tym chcialbym dodac, ze zależy mi zeby trening dal mi wiecej sily, masy, spalic troche tluszczu i nabrac nieco rzezby no i nie chcialbym się skurczyc, mam okolo 179 cm i 75 kg wazeczekam na opinie fachowcow – pozdrawiam

    #20755

    Hades
    Keymaster

    przy tym chcialbym dodac, ze zależy mi zeby trening dal mi wiecej sily, masy, spalic troche tluszczu i nabrac nieco rzezbyWymieniles chyba wszystko Daj se spokoj z takim treningiem, uznajmy, ze ACT masz za soba wiec przejdz do dzielonego. Ten jest bezsensu. A treningi masz w najwazniejszych w dziale trening.

    #20752

    Hades
    Keymaster

    coz to jest ACT i czemu ten jest bez sensu?? //:-(0 🙁 /

    #20751

    Hades
    Keymaster

    przepraszam za pisanie posta pod postem ale nie mogę znalezc opcji edytuj;/wyjasnijcie mi co jest nie tak w moim treningu, bo przeciez same ćwiczenia są w porzadku, rozumiem ze ich dobor jest nieprawidlowy, tak? czy moze to ze co drugi dzien odpoczywam?? nie wiem

    #20731

    Hades
    Keymaster

    Ten twoj "plan" uznajemy jako ogolnorozwojowy. Teraz przejdz to treningu dzielonego, a wiec takiego w którym codziennie, badz np. w ponidzialek, srode i piątek ( lub pon, wtorek, czw. i piątek ) bedziesz wykonywal inne oddziwlne parni np oniedzialek klatka i bicepsSrodalecy i tricepsPiatekBarki i nogiJakie ćwiczenia maja byc na ww partie nie bede chyba pisal- zajrzyj do tematow podwieszonych i zastosuj którys z planow. Aha, cwiczysz na silce pro, czy w domu?? i zdecyduj się na co w koncu chcesz cwiczyc

    #20728

    Hades
    Keymaster

    cwicze co drugi dzien, zawsze tak samo ujdzienajpierw podnoszenie hantli na biceps na stojaco (oba naraz) 4x po 15 biceps 4 seriepomiedzy seriami podnoszenia hantli robie brzuszki, 4x po 50 brzuch 4 seriepotem podnoszenie hantli na stojaco na boki na barki czy cos tam, 4x po 10 4 serie barkipomiedzy tymi seriami robie takie ćwiczenie ze trzymam ramiona na boki, jak litera T i uginam tylko przedramie w lokciu podnoszac hantle w gore (caly czas ramiona prostopadle do tulowia T) tez 4x po 10 biceps 4 serie arkinastepnie wyciskanie hantli na lawce poziomej 4x po 20 4 serie klatapomiedzy tymi seriami podnosze tez hantle jakos tak dziwnie (na filmie widzialem) ze stoje, rece wzdluz tulowia i podnosze hantle tak jakbym się podnosil pomiedzy rurkami 😉 ale to ćwiczenie chyba musze zmienic szrugsy??potem rozpietki na lawce poziomej 4x po 15 klata 4 seriea pomiedzy rozpietkami robie podnoszenie hantli na biceps, na siedzaco, 4x po 10 biceps 4 seriea potem to juz tylko wyciskanie hantli na siedzaco w gore 4x po 10, to na barki chyba i ramiona barkii pomiedzy tymi seriami robie wyciskanie francuskie (na triceps) i podnoszenie tulowia tez na triceps tricepsBICEPS – 12 seriiTRICEPS – 8 serii (+ klata, barki)BARKI – 8 serii (+ jedno ćwiczenie na biceps w skurczu izometrycznym, wyciskanie na klate)KLATA – 8 seriiBRZUCH – 4 serieGRZBIET – 0 SERIICZWOROGLOWE – 0 SERIIDWUGŁOWE – 0 SERIIŁYDKI – 0 SERIIPODSUMOWANIE:Trening wersja DYSKOTEKOWA (lekko zmodyfikowana)trening dal mi wiecej sily, masy, spalic troche tluszczu i nabrac nieco rzezby Wszystkiego naraz nie zrobisz , a jak chcesz spalic tluszcz to musisz biegacJEszcze cos o treningu:Zla intesywnosc, objetosc treningu, czestotliwosc ujdzie przy takich malych ciezarach, zly rozklad ćwiczeń, za duzo lub za mało serii na niektórych partiach.Co masz robic:Trening na mase jesli masz jakies doswiadczenie z normalnym treniniem lub trening ogolnorozwojowy ACT, poczytaj w podwieszonych i cos wymysl… https://www.kulturystyka.org.pl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=9570 ACT https://www.kulturystyka.org.pl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=7927 Trening na mase wg LEE https://www.kulturystyka.org.pl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=8218 Trening na mase wg gorzkiego https://www.kulturystyka.org.pl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1952 Programy treningowe ogolne

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest