czy to dobry plan?

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6351

    Hades
    Keymaster

    ocencie ten plan:
    poniedziałek – nogi, brzuch
    wtorek – klatka, biceps

    sroda – barki, triceps
    czwartek – plecy, przedramie, brzuch

    #89562

    Hades
    Keymaster

    Dla mnie plan pasuje sam osobiscie nie widze zadnych zastrzezen.

    #89569

    Hades
    Keymaster

    plan nienajgorszy z tym że po klacie proponuje zrobia dzien przerwy (czyli sroda wolna) i dalej ćwiczyć barki+triceps w czwartek i plecy+przedramie+brzuch w piątek i weekend wolny

    pamietaj także o ćwiczeniu kapturow

    #89584

    Hades
    Keymaster

    kaptury mam w plecach.. robie szrugsy a z ta przerwa to masz racje i mam tak.. cwicze pon,wt,czwartek,pt tylko zle napisałem

    #89586

    Hades
    Keymaster

    Plan spoko tylko nie wiemy jakie masz ćwiczenia do każdej partii i ile serii,powtórzeń. Napisz to a będzie 8)

    #89597

    Hades
    Keymaster

    dokladnie , przy dobieraniu ćwiczeń trzeba patrzec na to czy nie koliguja ze soba lub czy nie są zbytnio przeciazajace dane partie…bo jak wiadomo są ćwiczenia wielostawowe i izolujace…

    #89638

    Hades
    Keymaster

    klata: wyciskanie na normalnej ławce, wyciskanie na ławce głowa do gury, sciaganie linek, wyciskanie sztangielek na normalnej ławce (3 serie 10,8,6 powtórzeń tylko na normalnej ławce 4 serie no i co serie zwiekszam ciezar)

    biceps: uginanie rak ze sztanga stojac, uginanie rak na wyciagu, uginanie ze sztanaga na modlitewniku (3 serie 10,8,6 tylko sztanga stojac 4 serie)

    nogi: przysiady ze sztanga, wypychanie nog w gore namszynie, uginanie nog siedzac, uginanie podudzi lezac (3 serie 10,8,6)

    3ydy: wspiecia na palce siedzac, wspiecia na maszynie (3 serie 10,8,6)

    barki: wyciskanie sztangi siedzac, wyciskanie sztangielek siedzac, podnoszenie linek do gory, podnoszenie rak do gory ze sztangielkami (3 serie 10.8,6)

    tric: uginanie rak na gornym wyciagu, PROSTOWANIE RAMION NA WYCI!GU W PLASZCZY¬NE POZIOMEJ STOJ!C, WYCISKANIE “FRANCUSKIE” le?ac
    plecy:
    – ¦CI!GANIE DR!—KA/R!CZKI WYCI!GU GORNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT) (ZA PLECY)
    – PODCI!GANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSLOWANIE
    – PODCI!GANIE KONCA SZTANGI W OPADZIE
    – WZNOSY BARKOW ”SZRUGSY”

    przedramie:
    – UGINANIE NADGARSTKOW PODCHWYTEM W SIADZIE
    – UGINANIE RAMION ZE SZTANGA NACHWYTEM STOJ!C
    – UGINANIE NADGARSTKOW NACHWYTEM W SIADZIE SZTANG!
    – UGINANIE NADGARSTKOW PODCHWYTEM W SIADZIE SZTANGIELKAMI

    #89657

    Hades
    Keymaster

    Biceps-mozesz odjaa ćwiczenie na wyciagu i zamiast tego zrobia uginanie ramion ze sztangielkami z supinacja czyli przekrecaniem z uchwytu młotkowego w klasyczny.
    Barki-po co robia 2razy prawie to samo cwicznie(wyciskanie sztangi i sztangielek).Zamiast jednego z nich daj np cos na tył barkow,i napisz co znaczy u ciebie podnoszenie linek do gory i rak do gory.Czy to na boki czy przed siebie??
    Plecy-nie masz nic na do3 plecow.Mozesz zastosowaa wyprosty tulowia na ławce rzymskiej,lub martwy ciag(martwy odpada jesli jestes newbie)
    Przedramie-masz powtorzone 2 razy prawie takie same ćwiczenia.Zamiast np uginan w siadzie możesz dodaa szwedzka nawijke,czyli nawijanie obciażonego sznurka na jakis drażek,z rekami wyprostowanymi przed siebie.
    Pozdro :

    #89685

    Hades
    Keymaster

    na tył barkow ? co to dokładnie? a z tymi likami to chodzi o to ze na boki do gory… plecy to mogę zrobic sobie grzbiety a przedramie to nie wiem o co chodzi hehehe…

    #89692

    Hades
    Keymaster

    Wiesz..mięśnie barkow są też z tyłu.Mozesz robia np wznosy hantli na boku w opadzie tulowia.Przerwamie-szwedzka naijka to takie cos:jest drażek lub krotki gryf,z przymocowanym sznurkiem.Na koncu sznurka jest obciażenie.Trzymasz ten drażek na wyciagnietych przed siebie rekach, i nawijasz ruchami nadgarstkow ten sznurek na ten drażek.KPW??? 🙄

    #89737

    Hades
    Keymaster

    a dziwne to ćwiczenie :: wymysle inne hehe.. ale na barki jarze.. thx

    #89750

    Hades
    Keymaster

    Dziwne moze i jest,ale swietne na przedramiona, jeszcze w czasie ćwiczenia czujesz jak puchna mięśnie przedramion.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest