Dieta

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 9 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8039

    Hades
    Keymaster

    Obecnie korzystam z ponizszej diety:I posilek, 7.40platki owsiane z chudym mlekiem, jogurtem lub maslankaII posilek, 10:40 (w szkole)chleb pelnoziarnisty z chuda wedlina i serem zoltym + odrobina maselkaIII posilek, 13:30, 14:20 (zależy kiedy koncze zajecia)ryz + piers z kurczaka / indyka + surowka + oliwa z oliwek lub olej lnianyIV posilek, 17:00makaron z chuda wolowina lub ze stekiem lub tlusta rybka, oliwa z oliwek + warzywaV posilek, 20:00tunczyk z warzywami lub ser bialy z warzywami lub cynamonemVI posilek, 22:30 (ew. 21:00, 21:30)30 – 50 g białka serwatkowego WPC OSTROWIA 80Jem wszystko w takim proporcjach, aby nie byc glodnym (troche tego jest).Czy moja dieta jest odpowiednia ?Ocencie / sugestie mile widziane.Ew. Jesli dieta będzie zla – ktos będzie mial inne podejscie do odzywiania niech rozpisze / poda mi link do odpowiedniej diety. Jedynym warunkiem jest, aby byla ona w miare tania.Pozdrawiam !

    #30119

    Hades
    Keymaster

    do 1 posilku dodaj jakies białko zwierzece np( jaja, twarog)zabarzdo nie mozan duzo poiwedziec bo nie ma podane w jakich ilośćiach co jeszile BTW (białko wegle i tl) prodkuty w maire są niekore dobre nie ktoe takie se np makaraon ale w kocu dopiero zaczynasz

    #30107

    Hades
    Keymaster

    O ile wiem z dzialu "Trening" jedziesz plan masowy, niestety nie sprzyja on utracie fetu, jezeli chcesz stracic tluszcz powoli to polecam 12 ( w 3-4 cwiczeniach )serii na duże partie, 9serii ( w 2-3 cwiczeniach ) na male partie a co do diety to wystarcza porady co jesc a czego nie i ile czego Poczytasz na forum to wszystko zalapiesz

    #30031

    Hades
    Keymaster

    Ta dieta mi odpowiada. Cwicze obecnie planem (mam zamiar od nast. poniedzialku – teraz się regeneruje, aczkolwiek nie wiem czy nie bede dalej cwiczyl na mase): [link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne] . Dieta na wagę troche wieksza, aby dostarczyc wiecej białka, tluszczow, weglowodanow; wiecej kalorii. Czy jest ona dla mnie odpowiednia ?Prosilbym jeszcze o poprawienie jej, gdyz zawsze cwicze o 14:45 – 15, a nie o 18 jak dieta jest zrobiona.Przykladowa dieta masowa przy wadze 88kg.-2 gramy białka / na 1kg masy ciała-4,7 gramy wedlowodanow / na 1kg masy ciała-0,75 gramy tluszczu / na 1kg masy ciała+ 2-3l wody, owoce i warzywa9.00 – Sniadanie-200g platkow owsianych-300ml mleka 0,5%-100g twarogu chudego-10g oliwy z oliwek160gWW, 40gB, 19,2gT11.00 – Sniadanie II-100g ryżu brazowego-50g tunczyka z puszki-10g oliwy z oliwek80gWW, 10gB, 11gT14.00 – Obiad-100g kaszy gryczanej-100 piersi z kurczaka bez skory-10g oleju slonecznikowego69gWW, 19gB, 10gT17.00 – Obiad II-100g ryżu brazowego-100g twarogu chudego-10g oleju slonecznikowego80gWW, 20gB18.00 – Trening20.00 – Posilek potreningowy-60g odzywki typu Carbo-28g białka serwatki56gWW, 28gB21.15 – Kolacja-100g wolowiny (poledwica)-10g oliwy z oliwek20gB, 13,5gT22.00 – Kolacja II-5 białka jaj-2 zoltka-50g tunczyka z puszki40gBSuma: 445gWW, 177gB, 51gTPozdrawiam !

    #29917

    Hades
    Keymaster

    2 gramy białka / na 1kg masy ciała-4,7 gramy wędlowodanow / na 1kg masy ciała-0,75 gramy tłuszczu / na 1kg masy ciała+ 2-3l wody, owoce i warzywa9.00 – Śniadanie-200g płatkow owsianych-300ml mleka 0,5%-100g twarogu chudego-10g oliwy z oliwek160gWW, 40gB, 19,2gT11.00 – Śniadanie II-100g ryżu brązowego-50g tuńczyka z puszki-10g oliwy z oliwek80gWW, 10gB, 11gT13.30 – Obiad-100g kaszy gryczanej-100 piersi z kurczaka bez skory-10g oleju słonecznikowego69gWW, 19gB, 10gT15.00 – TreningPosiłek potreningowy odrazu-60g odżywki typu Carbo-28g białka serwatki56gWW, 28gB17.00 – Obiad II-100g ryżu brązowego-100g twarogu chudego-10g oleju słonecznikowego80gWW, 20gB20.00 – Kolacja-100g wołowiny (polędwica)-10g oliwy z oliwek20gB, 13,5gT22.00 – Kolacja II-5 białka jaj-2 żołtka-50g tuńczyka z puszki40gBgodziny mozesz troche pozmieniac

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest