DIETA

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8602

    Hades
    Keymaster

    Po dlugiej przerwie wracam do ćwiczeń. Od niedawna zaczelem diete i chcialbym abyscie mi napisali co w niej zmienic i miedzy którymi posilkami brac białko "Metabolic Whey" MRM. Do tego mam "Xpanda" przed i po treningu oraz witaminy "Dialy formula"Dodam, ze pracuje na III zmiany (po tygodniu kazda) i mam szybko przemiane materii /:-(0 🙁 /I Zmiana (od 6 do 14)*Sniadanie 5:00-200g platkow-300g mleka 3,2%*Przerwa sniadaniowa w pracy 9:15-6kanapek z chuda szyka i zoltym serem-owoce*Obiad w domu 14:30-jakies mieso (to co mama zrobi )-100g kasza/ryz/makaron-surowka-owoceTrening od ok 15:00 do max 16:30*Posilek potreningowy-pol godziny po 400g Jogurtu 0%-godzine pozniej 140g tunczyka w sosie wlasnym-3 kromki chleba*II obiad 18:00 ( tym razem u dziewczyny )-tu roznie zależy co jest (ale bez mieska się nie obejdzie )*Kolacja 21:022:00-200g sereka twarogowego ziarnistego + lyzka dzemu- 2 kromki chlebaII Zmiana ( od14 do 22 )*Sniadanie 7:00-200g platkow-300g mleka 3,2%Trening od 8:00 do max 9:30*Posilek potreningowy-pol godziny po 400g Jogurtu 0%-godzine pozniej 140g tunczyka w sosie wlasnym-3 kromki chleba*Obiad 13:00 -jakies mieso (to co sam zrobie )-100g kasza/ryz/makaron-surowka-owoce*Przerwa sniadaniowa w pracy 18:00-6kanapek z chuda szyka i zoltym serem-owoce*Obiado-kolacja 22:30-podgrzewany obiad (mieso/ryz/surowka)-200g sereka twarogowego ziarnistego + lyzka dzemuIII Zmiana ( od 22 do 6 )Poniedzialek podobny jak w II zamianie (chodzi tu o trening). Obiad okolo 14:00, u dziewczyny II obiad 17:00 i kanapki przed praca 20:30.*Sniadanie 12:30-200g platkow-300g mleka 3,2%Trening od 13:30 do max15:00*Posilek potreningowy-pol godziny po 400g Jogurtu 0%-godzine pozniej 140g tunczyka w sosie wlasnym-3 kromki chleba*Obiad 16:00 -jakies mieso -100g kasza/ryz/makaron-surowka-owoce*II obiad 17:00 ( tym razem u dziewczyny )-tu roznie zależy co jest (ale bez mieska się nie obejdzie )uZ tym posilkiem roznie bwa!Czasami nie mam ochoty jesc./u*Podwieczorek 20:30-4-6 kanapek z szyka albo serem*Przerwa sniadaniowa w pracy 2:00-6kanapek z chuda szyka i zoltym serem-owoce*Kolacja 6:30-200g sereka twarogowego ziarnistego + lyzka dzemu- 2 kromki chleba

    #22449

    Hades
    Keymaster

    dzisiaj juz jestem nie ten wiec znalazlem:-trening zaczynaj minum 1h po posilku.-dokup carbo i walnij je odrazu po treningu, idac dalej jogurt jest zbedny i zostaje tylko wlasciwy posesyjny z białka wegli jak nie masz czasu walisz szejka czy cos albo jak nie masz posilku albo jak masz duzy odstep miedzy posilkami

    #22422

    Hades
    Keymaster

    Moze białko pic w pracy? Np. 2h przed i 2h po przerwie? Tylko wtedy nie mam czasu aby normalnie zjesc.

    #22421

    Hades
    Keymaster

    oczywiscie, ze mozna

    #22411

    Hades
    Keymaster

    to jesli kupisz np. białko to nie zapomij o weglowodanachnie ze tylko kupisz białko i juz nie jesz tylko pijesz!jesli nie masz czasu to szybko jakies 2 kromki (gracham ) zjesz i węgel zapewnione

    #22364

    Hades
    Keymaster

    Czyli dieta ogolnie moze byc? Czy jest cos co jeszcze zmienic? Wegle staram się uzupelniac kiedy tylko mogę, zwlaszcza po treningu.

    #22350

    Hades
    Keymaster

    tak jak mowilem o tych posilkach potreningowychpozatym jeszcze bym cos dolozyl bialkowego na sniadanie moze jakies 3 białka jajecz co cosik

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest