Dieta

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  anonym 8 lat, 9 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #9895

    flisiek23
    Uczestnik

    Witam
    Chciałbym zacząć ćwiczyć na siłowni. Interesuje mnie trening na masę. Z tego co wyczytałem na razie czyli przez około 5 miesięcy będę ćwiczył w programie FBW aby przyzwyczaić mięśnie do ćwiczeń.

    I teraz nie wiem czy zacząć stosować diete już teraz czy np. dopiero jak dojdę do właściwego treningu. A jeśli tak to jak mam ułożyć dietę jeśli pracuje na 3 zmiany, czyli 6-14, 14-22, 22-6. tzn. o której godzinie jeść, kiedy ćwiczyć itp.

    Z góry dzięki

    #10563

    anonym
    Uczestnik

    Jeżeli chcesz żebym ułożył Tobie dietę na masę podaj więcej szczegółów: wiek, wzrost, waga. Napisz również czy w pracy możesz tylko jeść w ciągu 15-minutowej przerwy czy również częściej np. przygotowane wcześniej w domu danie, które możesz zapakować do plastikowego pojemnika?

    Trening na masę to przeważnie 3 dni w tygodniu + sobota lub niedziela na zrobienie nóg. Treningu widzę, że nie potrzebujesz skoro wybrałeś Full Body Workout.

    Pozdrawiam.

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest