Dieta do Oceny!

Ten temat zawiera 17 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8646

    Hades
    Keymaster

    Dieta do Oceny!! Proszę o pomoc i ewentualne poprawki!Godzina 7.30 ( śniadanie )- Mleko 2% tłuszczu 500g- Płatki Owsiane 200gGodzina 12.35 ( posiłek szkolny )- 3 jaja kurze całe 210gGodzina 16.00 ( obiad )- Mięso z piersi kurczaka bez skory 300g- Ryż Biały 100g- Surowka z marchwi 300gGodzina 17.00 ( trening )Godzina 18.30 ( posiłek po treningowy )- 3 banany 200g- Jogurt Jogobella 500gGodzina 21.00 ( ostatni posiłek )- Ser twarogowy chudy 200gŁącznie :- 197g białka- 68g tłuszczy- 370g węglowodanow- 2901 kcalDostarczona ilośc na KG masy Ciała- Białko 2,4g- Tłuszcze 0,8g- Węglowodany 4,5g- 35,4 kcal

    #21822

    Hades
    Keymaster

    za malo posilkowsniadanie o 7 pozniej o 10 i o 13 i o 16 obiadrano dobrze lecz nie wiem czy zjesz tyle tej owsianki chyba ze lubiszw szkole 2 posilki i nie same jajka, tak nawiasem z jajkami w szkole troche nie wypada bo smierdza z daleka, sam wiem po sobie ale mi to zwisado szkoly wez 4 jajka 2 białka jajek jakies 2 grahamki z wazywami i grubo pokladzona chuda szynka jakis twarozek wiejsci, owocna obiad 300g miesa to cos kolo 60g białka tylko z miesa, nie oplaca się pakowac wiecej niz 40g białka w posilkupozniej trening po treningu odrazu te 3 banany, ja bym zainwestowal w carbo mniej roboty i taniej wyjdzie i lepsze w smakupo 30-40minutach po treningu jakies białko z weglami o niskim igi przed snem twarozekedit@ jedz mniej a czesciej

    #21817

    Hades
    Keymaster

    powiedz jeszcze na co ta dieta jest moze

    #21815

    Hades
    Keymaster

    Na mase… Na dzien potrzebuje ..BIALKO g 164 2,0 TLUSZCZE g 106,6 1,3 WEGLOWODANY g 312 3,8

    #21813

    Hades
    Keymaster

    tluszcze dodaj jak nie masz tendencji do zalewania się, mozesz twarog poltlusty jesc bo chudy nie rozni się smakiem zbytnio od opakowania

    #21810

    Hades
    Keymaster

    ale skladem i jest pochodzenia zwiezecegopopraw ja i wzuc jeszcze raz

    #21809

    Hades
    Keymaster

    Godzina 7.30 ( sniadanie )- Mleko 2% tluszczu 500g- Platki Owsiane 200gGodzina 10.45 ( posilek szkolny )- 4 jaja kurze cale 210gGodzina 13.30 ( posilek 2 w szkole )- 2 kanapki z warzywami i szynkaGodzina 16.00 ( obiad )- Mieso z piersi kurczaka bez skory 200g- Ryz Bialy 100g- Surowka z marchwi 200gGodzina 17.00 ( trening )Godzina 18.30 ( posilek po treningowy )- 3 banany 200gGodzina 21.00 ( ostatni posilek )- Ser twarogowy chudy 200g LACZNA ilość Bialko 165 Tluszcz 57 Wegle 289 calkiem kalorii2350 DOSTARCZONA ilość NA KG MASY ciała g B 2,0 T 0,7 W 3,5 kcal 28,7uBez wliczonych 2 kanapek w szkole!/uCo do podpowiedzi :- Wole banany od karbo jak narazie – twarog pol tlusty mi nie przeszkadza- tluszczy malo w sumie lepiej bo zawsze cos się trafi typu, ketchup, sol, cukier wiec to się wyrowna..

    #21807

    Hades
    Keymaster

    19 15 puszka tunczyka grahamkaja bym zwiekszyl jeszcze wegle jak się ni boisz oponki

    #21806

    Hades
    Keymaster

    Ale to i tak wyjdzie jakies 350+ bez problemu dolicz do tego szynke, grahamki w szkole cos do tego itd itp.. Co do kolejnych dni, to tylko zmieniac danie glowne? I co tam sobie wymysle?

    #21805

    Hades
    Keymaster

    no styknie tego chyba, co do zmieniania to mozesz zamieniac ze soba np.- ryz, graham, platki, banan – kurak, twarog, tunczykwyboru masz duzo, kombinuj tez z sosami

    #21797

    Hades
    Keymaster

    a co poradzicie na maslo do kanapek? itd.. duzo tluszczu ma A moja zapotrzebowanie dzienne to 106g tylko

    #21790

    Hades
    Keymaster

    suche ciezko przechodzi przez gardlo… pozatym nie uzywaj masla tylko margaryne

    #21639

    Hades
    Keymaster

    Ostatnie Poprawki!Godzina 7.30• Mleko 2% tłuszczu• Płatki Owsiane Białko 41g, Tłuszcze 24g, Węglowodany 149g kcal 987Godzina 10.45• 2 Kanapki w szkoleGodzina 13.30• Tuńczyk w oleju (150g), Serek Wiejski (200g) lub 4 jajkaBiałko 41g, Tłuszcze 14g kcal 285Godzina 15.00• Mięso z piersi kurczaka ( 100g )• Ryż ( 100g )• SurowkaBiałko 30g, Tłuszcze 7g, Węglowodany 87g kcal 537Godzina 16.00• SiłowniaGodzina 17.00• Jogurt Jogobella ( 500g )• Banan x1Białko 19g, Tłuszcze 13g, Węglowodany 111g, kcal 642Godzina 20.00• Ser Twarogowy Chudy (200g) lub Tuńczyk w oleju (150g),Białko 40g, Tłuszcze 1g, Węglo 7g kcal 198Łącznie :• 171g Białko• 58g Tłuszcze• 355g Węglowodany• 2649 kcalBez koktajlu ( w dni bez siłownii) :• 151g Białko• 46g Tłuszcze• 244g Węglowodany• 2007 kcal

    #21627

    Hades
    Keymaster

    o 13 30 nie masz wegliposilek po treninogowy skalda się z 2 posilkow-po sesyjnego-wlasciwego

    #21608

    Hades
    Keymaster

    Co proponujecie?No to o 10.45 i o 13.30 po bulce zjem do tego ?A co z posilkiem po treningowym??

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest