Dieta na lepsza rzezbe oraz sile

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 4 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5816

    Hades
    Keymaster

    Witam A wiec zaczne. Mam 15 lat jakies 176 cm wzrostu i waze 65 kilo. Trenuje od niedawna zaledwie 2 miesiace. Wiem ze po takim czasie trudno spodziewac się efektow. Cwicze 4 razy w tygodniu: Poniedzialek: nogi Wtorek: klata i biceps Czwartek: barki i triceps Piatek: plecy i przedramieMam pytanie jak powinna wygladac moja dieta aby zwiekszyc mase ciałaż Niestety ale mój budzet nie jest za wielki silownie oplacam z wlasnych pieniedzy na co ledwo wyrabiam wiec o odzywkach nie ma mowy. zależy mi na tym aby poprostu lepiej wygladac i miec wiecej sily. Niewiem kompletnie jak się co przelicza dlatego Proszę o pomoc. Z gory dziekuje i pozdrawiam

    #34468

    Hades
    Keymaster

    No to na poczatek masz tak ze w temacie masz na rzezbe a w poscie masz na mase, ale uwazam ze to poprostu nie wiedza lub pomylkaZaczynamy65kg2 g białka na kg masy1g tluszczu na kg masy6g wegli na kg masywiec130g białka65g tluszczu390g wegli~400g Ostatnio dorwalem taki program do ukladania diet i doszedlem do wniosku ze g białka nie daje 4kcal tylko troche wiecej, po rozmowie z nauczycielem bioli dowiedzialem się ze b 5,3kcalw 4,1kcalt 9,1kcalwiecBilans kalorycznmy wynosi jakies 2921~3000cal tyle powinnes mies w diecie Tu masz zrodla skladnikowZrodla białka : piersi z kurczaka, wolowina, ryby (makrela, filety mintaja, morszczuka, tunczyk), jaja, twarog chudyZrodla weglowodanow : ryz, platki owsiane, makaron, ziemniaki, kasza gryczana, chleb pelnoziarnistyZrodla tluszczy : tluste ryby, olej lniany, oliwa z oliwek, oliwa z pestek winogron6 Posilowkow dzienniemin 2 l wodySuplementy to jedynie wykonczenie tego wszystkiego, jak bedziesz mial kase mozesz sobie kupic carbo, gainer lub białko w zaleznosci jakie masz barki i czego potrzebujeszNo i to chyba wszystko zycze powodzenia jak mi się cos przypomni to napisze

    #34432

    Hades
    Keymaster

    Przyznam się to poprostu niewiedza.Sorry ze zawracam dupe ale czy moglbys mi napisac co mam jesc na sniadanie, drugie sniadanie, obiad itd. ? I prosilbym jeszcze czego mam unikac w jedzeniu ?

    #34430

    Hades
    Keymaster

    kiedys kisiel pisal diety do szkoly a domyslam się ze ty chodzisz wiec moze ta dieta 1. Sniadanie 5 jajek + 100g chleba pelnoziarnistego B: 32g T: 10g W: 75g 2. W szkole te posilki rozkladamy na dwa: 200g serka topionego + 200g chleba pelnoziarnistego B: 52g T:20g W: 150g 3. Po treningu Ryz 120g + 200g miesa B:40g T:10g W:100g 4.Kolacja Makaron 100g + tunczyk B: 30g T:5g W: 80g 5. 30 min przed snem Ser twarog 100g B:20g T:2g W:2g

    #34426

    Hades
    Keymaster

    jesli chesz sobie sam ulozyc Diete przyjmuje ze chesz przymasowac na ogloniej masie ciała wiec masz tu taki maly schemacikRano i w ciągu dnia przed i po treninguduże ilości węglowodanow złożonych (o niskim indeksie glikemicznym)duże ilości białkaniewielkie ilości tłuszczyutrzymujemy stały, niewielki poziom cukru we krwi, powodujemy stałe i rownomierne ładowanie mięśni energią pochodzącą ze składnikow odżywczychPosiłek 1-2 godziny przed treningiemumiarkowane ilości węglowodanow złożonych (o niskim indeksie glikemicznym)unikamy węglowodanow prostych w celu uniknięcia efektu hipoglikemii czyli spadku poziomu cukru we krwi na skutek intensywnego wydzielania insuliny przez trzustkęPosiłek potreningowy jak najszybciej po treninguduże ilości węglowodanow prostych (o wysokim indeksie glikemicznym)niewielkie ilości białkanajważniejszy posiłek; spożycie węglowodanow prostych spowoduje gwałtowny wzrost poziomu cukru we krwi, co pozwoli na szybką odbudowę zapasow glikogenu w mięśniach a także powstrzymanie procesu katabolizmu dzięki hiperinsulemii czyli gwałtownemu wydzielaniu insuliny (z tego powodu posiłek powinien zawierać jak najmniej tłuszczu, który blokuje wydzielanie tego hormonu)Właściwy posiłek potreningowy godzinę poźniejumiarkowane ilości ilości węglowodanow złożonych (o niskim indeksie glikemicznym)duże ilości białkaniewielkie ilości tłuszczydostarcza składnikow odżywczych do właściwego procesu regeneracjiNa poł do godziny przed snemumiarkowane ilości białkaposiłek niekonieczny lecz wskazany na etapie budowy masy mięśni; dostarcza protein w czasie snu, gdy wydzielany jest hormon wzrostuMysle ze pomoglismy zycze udanego smaczengo wciamania

    #34392

    Hades
    Keymaster

    polecam cwiczyc 3 razy w tygodniu zeby nie przetrenowac organizmu bo mięśnie rosna jak odpoczywaja a gdy bedziesz przetrenowany to lipa z przyrostow a nawet mozesz tracic na jakosci. 3 razy intensywnie będzie ok no i dieta co do tego nie musisz miec odzywek mozesz zrobic to tanszym kosztem np.kasza,ryz,jaja,wszelakiego rodzaju nabialy-pieczywo,ser bialy,zolty serki ryby piersi z kurczaka (zawieraja kreatynę ale w malej ilośći) itd tam znajduja się duże ilośći weglowodanow, bialek i innych potrzebnych skladnikow do budowy.Dziennie spozywaj do 6 posilkow o ustalonych porach np co 3 godz i do 3-5L dziennie wody. POSIlKI SPOzYWANE+INTENSYWNY TRENING+MOTYWACJA duże mięśniE

    #34377

    Hades
    Keymaster

    Dzieki wielkie naprawde wiele się dowiedzialem dzieki wam.Adam a czy rano na sniadanie 5 jajek mogę zastepowac platkami z mlekiem? Tak zebym nie jadl jajek codziennie a np: co drugi czy trzeci dzien? Czy mogę jeszcze dodac miedzy posilkami jakies owoce ? Najlepiej banany lub mandarynki

    #34335

    Hades
    Keymaster

    owoce to witaminy wiec to raczej musisz jescL) Ja osobicie mam na sniadanie platki, pozniej jajka pozniej jeszcze twarog zeby nie jessc tego samoego

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest