Dieta na mase przy sztukach walki

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 9 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8033

    Hades
    Keymaster

    Jak ulozyc diete na mase, gdy oprocz silowni trenuje się sporty walki? W tygodniu mam 3 treningi MT (poniedzialek, wtorek, czwartek, od 20 – 21:30) i 3 na silowni (poniedzialek 8-9:30, sroda 8-8:50, pićtek12:30-14*). Czy z taka aktywnoscia jestem w stanie nabrac sensownie masy? Naleze do osob chudych i uznalem, ze warto to zmienic, bo nie jestem w stanie blokowac ciosow, gdyz nawet najprostsze mnie "przesuwaja". Jednak od silowni zdecydowanie bardziej mi się podoba MT, a silownia ma byc tylko uzupelnieniem, a mase chce "zrobic" glownie z mysla o SW. Jak ulozyc diete masowa majac 65kg wagi? Czy standardowe tyle ile trzeba + 500 kalorii wiecej da tutaj rade, czy musze to jakos zmodyfikowac. Jak taka diete ulozyc (za kazdym razem, jak probuje cos sklecic, to potrzbne limity koncza mi się po 3 posilku). Planuje 6 posilkow: -sniadanie ok. 6:30-"drugie sniadanie" ok. 9:30, w szkole na jakies przerwie-"drugie drugie sniadanie" ok. 12:30-obiad ok. 15-"cos na zab" przed wyjazdem na trening, ok. 18 (mieszkam w dziurze, z ktorej wszedzie daleko i dlugo się jezdzi)-cos przed spaniem, po powrocie z treningu, ok. 23* tak to będzie wygladac od tego tygodnia, gdyz szkolny plan mi się wlasnie zmienil.Mam taki plan na silowni oniedzialekKlatka:-wyciskanie sztangi 4 serie po 15, 12, 10, 8 powtórzeń na laweczce plaskiej- wyciskanie sztangielek 4 serie po 15, 12, 10, 8 powtórzeń na laweczce ukosnej- rozpietki 4 serie po 15, 12, 10 i 8 powtórzeń glowa w dolTriceps:- wyciskanie francuskie 4 serie po 15, 12, 10, 8 powtórzeń- pompki w podporze tylem 4 serie po 10 powtórzeń- pompki na poreczach 4 serie po 10 powtorzenBrzuch:- podciaganie nog w zwisie 4 serie po >30-brzuszki 4 serie po >30-unoszenie brzucha lezac na laweczce 4 serie po >30SrodaPlecy:-sciaganie drazka wyciagu gornego szerokim nachwytem 4 serie po 12 powtórzeń-podciaganie na drazku podchwytem 4 serie po 12 powtórzeń- podciaganie sztangielki w opadzie tulowia (wioslowanie) 4 serie po 12 powtórzeń- unoszenie tulowia z opadu 4 serie po 12 powtórzeń- wznosy barkow 4 serie po 12 powtorzenBiceps:- uginanie ramion ze sztanga stojac podchwytem 3 serie po 15, 12, 10 powtórzeń- uginanie ramion ze sztangielkami stojac podchwytem 3 serie po 15, 12, 10 powtórzeń- uginanie ramion na „modlitewniku” podchwytem 3 serie po 15, 12, 10 powtorzenPiatekBarki:- wyciskanie sztangi zza glowy 3 serie po 10 powtórzeń- „krucyfiks” 3 serie po 10 powtórzeń- podciaganie sztangi wzdluz tulowia 3 serie po 10 powtórzeń-Unoszenie ramion w przod ze sztanga 3 serie po 10 powtorzenUda:- przysiady ze sztanga na barkach z tylu 4 serie po 10 powtórzeń- przysiady ze sztanga na barkach z przodu 4 serie po 10 powtórzeń- Prostowanie nog na maszynie siedzac 4 serie po 10 powtorzenLydki- Wspiecia na palce stojac 4 serie po 30 powtorzenOgolny plan jest taki, zeby "dojsc" do 70-75kg do wakacji i jeszcze zdazyc "zrzucic" powstaly brzuszek (chwilowo moglbym byc sprzedawany z nalepka "light" -> zero tluszczu, niestety mięśni rowniez niewiele). Pozniej znowu wziasc się za mase i dojsc do 84kg do przyszlego roku (tzn. lutego 2008).mogę liczyc na kilka Waszych wskazowek?

    #30076

    Hades
    Keymaster

    To jest dieta dla 70kg lecz powinna byc dobraSNIADANIE100g platkow owasianych300ml mleka 2%B:21 T:14 WW: 852 SNIADANIEpuszka tunczyka 130g100 g ryżu + 10 g oliwy z oliwekB:23,5g T: 15 WW 78OBIAD150g piersi z kurczaka100g kaszy gryczanejwarzywa- salatka + oliwa z oliwek 10gB:30 T:13 WW: 76POSILEK PRZEDTRENINGOWYjogurt 200g100g ryżu10g oliwy z oliwekB:15 T: 15 WW 90POSILEK POTRENINGOWYjajecznica 5 bialek 2 zoltka + 10g oleju (smazone na oleju nie Wink )50g chleba razowegoB:20g T: 10g WW: 20gKOLACJA (posilek bialkowy)150 g sera chudegoB: 30gSUMA:BIALKO: okolo 140gTLUSZCZE: okolo 70gWEGLOWODANY: okolo 340gJak masa będzie ciezko szla mozesz dodac troche do diety ablo kupic gainera w planie tric wymien z bicem i w tricepsie rob 3 serienie podobaja mi się braki nie wiem co ta są te krucificzorbpodciaganie do brodywznosy na bokiodwrotne rozpietki

    #30003

    Hades
    Keymaster

    103680:date pon, 22 sty 2007 - 15:43:name Molesta) ”(Molesta @ pon, 22 sty 2007 - 15:43) snapback10368snapback/ To jest dieta dla 70kg lecz powinna byc dobraMa jednak jedną wadę: zbyt wcześnie są w niej posiłki, ktore raczej ciężko zabrać do szkoły /:-(0 🙁 / Jak to wygląda z taką dietą, ilość kalorii + 500, czy jakieś bardziej wymyślne rozwiązania ze względu na to moje MT? 103680:date pon, 22 sty 2007 - 15:43:name Molesta) ”(Molesta @ pon, 22 sty 2007 - 15:43) snapback10368snapback/ nie podobaja mi się braki nie wiem co ta są te krucificTo ćwiczenie znalazłem na tej stronie -link usunięto- zdaje się, że 3 od gory. Ale rzeczywiście zmienię to na to, co mi podałeś. W sumie nie ma sensu brać się za jakieś dziwne ćwiczenia.

    #29986

    Hades
    Keymaster

    Ja powiem Ci cos odnosnie kalorii -> gdybys spozyl 7000 kcal na czysto to jest mniej wiecej nabycie 1 kg masy ciała, wiadomo ze w jeden dzien jest to nie mozliwe (chyba ze masz diete sumoki wtedy zjadasz 10.000kcal) dlatego musisz obliczyc swoje dzienne zapotrzebiwanie na kalorie (a będzie duże bo jak wspomniales cwiczysz mt +pakienia) i do tego dorzucic dotakowe kcal majace zwiekszyc mase. mysle ze twoje zapotrzebowanie tak na oko to gdzies 3.500- 4.000 wiec moim zdaniem spozycie 4.500 bydzie okej na stronie Olimp masz kalk do obliczenpozdrawiam

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest