Dieta na mase

Ten temat zawiera 37 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #2154

    Hades
    Keymaster

    Czesto pojawiaja się pytania o diete, wiec macie jedna dla zawodnika 75kg:

    I. sniadanie
    – omlet – 6-8 bialek 2-3 zoltka szklanka platkow owsiianych zalana mlekiem – mieszasz wylewasz na patelnie smazysz, z dzemem pycha

    II. sniadanie nr.2
    – paczka ryżu 100g
    – 150g bialego sera
    – tarte slodkie jablko
    – cynamon (ewentualnie cukier waniliowy)

    III. przed treningiem
    – paczka ryżu 100g
    – 150g piersi
    – wazywa

    IV. zaraz po treningu
    – 2 banany

    V. po potreningowym prysznicu
    -posilek taki jak III

    VI. salatka
    – puszka tunczyka
    – pol torebki ryżu
    – kukurydza
    – rodzynki

    VII. pol godziny przed snem
    30g odzywki bialkowej rozmieszanej w szkalnce mleka
    (jak zauwazysz,z e ci za bardzo brzuch rosnie, to nie mleko a woda)

    #85352

    Hades
    Keymaster

    Diatka, prawie jak u mnie-troszje mniej jajek jem tylko, a wiecej najlepszych na owiecie

    #89820

    Hades
    Keymaster

    Ja tam się nie znam za dietach ale taka diete mam stosowaa nawet zażywajaa odżywki (np. duże ilośći białka serwatkowego, kreatyna ipt)
    Ile wychodzi3by mniej wiecej miesiaczny koszt takiej diety?
    I czy nie ma jakis przeciwskazan np. pod rzadnym pozorem na godz. przed treningim nie jesa cieszkostrawnych posiłków np. kie3basa albo cos z tego rodzajuż?

    #89825

    Hades
    Keymaster

    policz sobie wg. cen z twojego sklepu osiedlowego jakies 200-300pln miesiecznie. i po raz kolejny powtarzam ci, ze odywki to tylko uzuplenienie diety!

    #89878

    Hades
    Keymaster

    Jak wcinam płatki z jajami lub musli to kumple nie cwiczacy smieja się i mówią co znowu sruta 😆 a ja to lubie i już 🙂

    #89882

    Hades
    Keymaster

    jak byłem ma3y to nienawidzi3em wszelkiej masci p3atkow, a teraz co?…kwestia przyzwyczajenia, jak chcesz cos osiagnaa to inaczej się nie da jak prze3amaa 😀

    #89940

    Hades
    Keymaster

    ogolnie dieta spoko jednak co do posiłku po treningu to te dwa banany mimo powszechnego przekonania to są złe. Po treningu najlepiej jest wypić carbo lub co jest rownie dobre glukoze (30-50g) z sokiem ( ja pije z pomaranczowym ). Banany po treningu odpadaja tak samo przed…

    #89943

    Gromoz
    Uczestnik

    Banany to najlepszy naturalny owoc bogaty w weglowodany, wiec spec-u, jak najbardziej po trenigu 2 bananiki się bardzo przydadza.

    #89947

    Hades
    Keymaster

    oto? nie, banany posiadaja fruktoze a także ich IG jest srednie przez co po treningu kiedy to organizm potrzebuje szybkiego 1rod3a weglowodanow są nienajlepszym 1rod3em energi. Po za tym zdecydowanie szybciej przysfajany jest p3yn niż taki kawalek banana. Nie napisze tu tego tak szczegu3owo gdyż czytalem to na innym forum a nie chce tu robia reklamy w każdym razie banany po treningu nie są najlepszym pozywieniem wiec tak jak mowićem carbo albo glukoza z sokiem (glukoza jest w prawie każdym spo?ywczym po ok. 3 zeta za 200g wiec jest tania), natomiast poźniej w przeciagu maksymalnie 45 minut powinnismy spo?ya posiłek zło?ony już z bogato z weglowodanow i i białka (np. ryż z kurczakiem)…

    #89951

    Hades
    Keymaster

    Dzieki wszystkim za rady!!!Sam sobie u3oże plan dzieki mel podał mi ciekawy link z programem który pokazuje co i jak:
    [link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne]
    Naprawde genialny POLECAM!!! 😀

    #89953

    Hades
    Keymaster

    także jestem zdania, że 2 banany jak najbardziej tak.

    glukoza ani carbo się nie najesz
    a zjadajac 2 banany poczujesz już cos w brzuchu

    przychodzac do domu zjadasz pelnowartosciowy posiłek
    i wszystko jest ok

    #89955

    Hades
    Keymaster

    w posiłku bezposrednio po treningu nie chodzi o to żeby się najesa tylko żeby uzupe3nia glikogen w mięśniach który został zu?yty podczas treningu. Carbo oraz glukoza to znakomite 1rod3a energi, posiadaja bowiem weglowodany proste ktore są bardzo szybko wchłaniane przez mięśnie… Ja także do niedawna sadzi3em że powinno się jesa banany po treningu no ale fakty są inne, zreszta powiem że jak sobie wypije taka glukoze z sokiem to jest znacznie lepiej niż po bananach.

    #89958

    Hades
    Keymaster

    glukoza ani carbo się nie najesz
    a zjadajac 2 banany poczujesz już cos w brzuchu

    nieprawda… po prostu nie zapchasz zoladka… który to po 15 min diopiero wysyla sygnal do mozgu, zejestes najedzony… czytaj dostrczyles skladniki odzywcze

    #90053

    Hades
    Keymaster

    Banany są bardzo dobre po treningu. O ich dużej przydatnosci w ?ywieniu człowieka decyduje fakt, i? są jednym z najbogatszych owocowych, naturalnych 1rode3 potasu(ktorego dużo się traci przy poceniu się). Potas odgrywa istotna role w gospodarce wodno-elektrolitowej organizmu, umo?liwia przesy3anie impulsow nerwowych, inicjuje i kontroluje skurcze mięśni szkieletowych, reguluje rytm serca oraz odpowiada za prawid3owe cisnienie tetnicze. Banany, oprocz potasu, dostarczaja rownież magnezu, mikroelementu odpowiedzialnego za prawid3owe funkcjonowanie mięśni oraz układu nerwowego oraz wiele innych.Banany nale?a do owocow bogatych w kalorie; jeden sredniej wielkosci banan dostarcza ok. 150-180 kcal. Banany zawieraja przede wszystkim weglowodany, ktore stanowia 93% ich masy. Powoduje to, i? nale?a do produktow o wysokim indeksie glikemicznym (a nie niskim jak napisał spec), bogatym w wegle proste.
    Reasumujac po treningu:
    banany jak najbardziej + do tego jeszcze: ryż i proteiny(0,5 na kmc),jakies dodatki np. rodzynki jak najbardziej. 😀

    #90088

    Gromoz
    Uczestnik

    Ma3y napisał wszystko co najważniejsze. Cool 8)

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest