dla zapracowanego grubasa

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4958

    Hades
    Keymaster

    ulozylem ten plan dla kumpla który walczy z tluszczem, nie zależy mu na silowych wynikach, jedyne o czym mysli to pozbycie się fatu…

    na wstepie zaznaczam ze jest to dwudniowy plan bo tylko tyle moze wygospodarowac czasu, gosc chodzi na basen i biega wiec plan nie obejmuje nog i brzucha (cos za cos)…

    dzien 1
    klata, tric, barki przod bok
    wyciskanie plasko 3×12-15
    wyciskanie hantli skos (duzy kat) 3×12-15
    rozpietki 3×20
    unoszenie hantli na bok 3×12-15
    prostowanie rak na wyciagu 3×10-12
    francyskie lezac 2×10-12

    dzien2
    plecy tyl barkow bic
    wioslowanie 3×12-15
    sciaganie wyciag gorny 3×12-15
    podciaganie sztangi to szyji(waski chwyt) 3×10-12
    bic mlotkowym 2×10-12
    modlitewnik 2×10-12

    prosze o korekte

    #43459

    Hades
    Keymaster

    dzien 1 PON
    klata, tric, barki przod bok
    wyciskanie plasko 3×12-15
    wyciskanie hantli skos (duzy kat) 3×12-15
    rozpietki 3×20
    wyciskanie zza karku sztangi 3×12-15
    unoszenie hantli na bok 3×12-15
    prostowanie rak na wyciagu 3×12-15
    francyskie lezac 3×12-15

    dzien2 PT
    plecy tyl barkow bic
    wioslowanie 3×12-15
    sciaganie wyciag gorny 3×12-15
    podciaganie sztangi to szyji(waski chwyt) 3×10-12
    uginanie sztangi podchwytem 3×12-15
    uginanie mlotkowe 3×12-15

    Proponuje aby w PN i PT cwiczyc na silce a we SR plywac, jesli plywa czesciej to nie w te dni co cwiczy i najlepiej nie bezposrednio po nich. bigac polecam rano na czczo

    #43442

    Hades
    Keymaster

    …aby pozbyc się tluszczyku to areoby, AEROBY i jeszcze raz areoby !! Najefektywniejsze są ćwiczenia w których przez dlugi czas utrzymuje się rytmiczne, szybkie tempo utrzymujace cisnienie krwi na stalym, wysokim poziomie (dlatego od biegania lepszy jest dynamiczny marsz – maszerowac mozesz w jednolitym tempie 1,5 -2 godz, co bylo by trudne jesli chodzi o bieganie, bo osoby uprawiajace sport rekreacyjnie nie są w stanie cwiczyc intensywnie dluzej niz 10-15 minut)

    A tak dokladnie, to:
    Stosunkowy udzial tluszczu i weglowodanow w wytwarzaniu energii zależy od intensywnosci wysilku. Malo intensywne rodzaje aktywnosci silnie pobudzaja lipolize w obwodowych komorkach tluszczowych, natomiast triglicerydy zgromadzone w mięśniach maja niewielki udzial w calkowitym wydatku energetycznym lub nie uczestnicza w nim wcale. Male jest rowniez zuzycie weglowodanow. Najwiecej kwasow tluszczowych pojawia się w osoczu podczas malo intensywnych wysilkow, w miare intensyfikacji wysilku ich ilość maleje.

    Utlenianie tluszczu jest natomiast najbardziej nasilone podczas aktywnosci umiarkowanej. Przy takiej intensywnosci wysilku wolne kwasy tluszczowe w surowicy i triglicerydy w tkance mięśniowej w rownym stopniu przyczyniaja się do calkowitego utleniania tluszczow. W czasie bardzo intensywnego wysilku calkowite utlenianie tluszczu slabnie glownie dlatego, ze kwasy tluszczowe przestaja pojawiac się w osoczu.
    [link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne]

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest