dojrzewanie a sterydy

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #7665

    Hades
    Keymaster

    Mam 19 lat. Jeden z sutkow jest wiekszy od drugiego ,pod nim jest cos w rodzaju guza, czasami swedzi.to chyba nie jest ginekomastia po ze sterydami nie mam wiele doczynienia.po drugie pod jedna pacha mam mniej wlosow.pytanie brzmi :Czy jesli jest to dojrzewanie ,a mam nadzieje ze jest to dojrzewanie. czy mogę zaczac brac sterydy. konkretnie chodzi o dece , bo wiem ze nie wywoluje ginekomasti,ale chcialem dozucic mietki.czy mogę ,czy musze jeszcze poczekac ,czy mam isc z tym do lekarz ,bo musicie przyznac ze jest to nietypowe w tym wieku jesli tak to do jakiego. z gory wielkie dzieki.

    #74885

    Hades
    Keymaster

    meta gyno lecz niezawsze

    #74884

    Hades
    Keymaster

    Masz gino 100% jak wystepuje swedzenie i jest guz to jest to na bank ginekomastia

    #74881

    Hades
    Keymaster

    wlasnie ;p jak cie suty sweza to znaczy ze zaczyna się gyno ;p

    #74878

    Hades
    Keymaster

    od deci tez mozna zalapac gino, przy tendencji do tego schorzenia
    droga wolna

    #74875

    Hades
    Keymaster

    co mam z tym zrobic .do jakiego lekarza mam to juz prawie pol roku

    #74874

    Hades
    Keymaster

    do rodzinnego on da ci skierowanie do specjalisty

    #74847

    Hades
    Keymaster

    ja poszlem ostatniodo lekaza rodzinnego i mowie mu ze mam gyno …ten domnie pokaz…pokazuje mu a on domnie, ja mysle ze to niejest ginekomastia,,,a ja do niego jak kur niejest jak jest i to widac…a on na to ze musze jechac do akademi medycznej na badania zeby potwierdzili gyno i zaczeli leczenie….ja pierdole czy dzisiejsi lekaze musza byc aż tak pojebani i glopi ????

    ChciALEM TYLKO pare lekow , i chce cos z tym zrobic,,,a w akademi med wizyte mam umowiona na sierpien …LOL qrwa a moze do renty poczekam ?

    #74845

    Hades
    Keymaster

    jedyne wyjscie – isc do prywatnego, albo dać odrazu kase :/

    #74836

    Hades
    Keymaster

    wlasnie,jebane skorumpowane cwaniaki !

    #74824

    Hades
    Keymaster

    Ci lekarze tylko by kase chcieli sepic od nas a siedza w tych gabinetach i ciagle vodke laduja

    #74787

    Hades
    Keymaster

    dobrze gadacie ,bylem u rodzinnego ze dwa miesiace temu z rostempami przy okazji jej pokazalem cycka to mi kazala przyjsc za miesiac. za chuja teraz pujde w tym tygodniu ale gdzie indziej. tyle co mi powiedziala to zebym se zrobil z pol roku przerwy od silki ,chyba zglupićla.

    #74526

    Hades
    Keymaster

    deka moze wystapic ginekomastia progesteronowa. zalezne od dawek i predyspozycji. ogolnie koks zsaleca się od okolo 21 roku zycia- wowczas gospodarka hormonalna jest mniej wiecej ustabilizowana…….

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest