Domowy szejk

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez  anonym 4 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #9858

    Machida
    Uczestnik

    Witam, w wielu poradnikach widzialem rozne opcje domowego szejka, pytalem tez po znajomych, lecz oni raczej za bardzo się nie znają, a wiec, po obejrzeniu poradnikow wyszedl mi taki mix na szejka :
    Nie mogę podac niestety dokladnej proporcji kazdego skladnika, w zamysle, mialbyc to szejk uzupelniajacy białko, lecz kazdy “znawca” na YT posiadajacy swoj kanal mowi co innego, wiec :

    Do szejkera wrzucam :
    250g – twarog chudy
    1 banan
    garstka migdałow
    garstka orzechow
    Do tego wlewam okolo 100ml wody badz mleka(1.5%)

    Chcialbym się Was zapytac, czy wogole jest jakiikilowiek sens picia takiego szejka ? I czemu mialby on sluzyc ?

    Z gory dzieki za kazda porade.
    Pozdrawiam serdecznie !

    #10541

    anonym
    Uczestnik

    Zobacz koniecznie ten artykuł:

    Odżywki treningowe domowej roboty
    https://www.kulturystyka.org.pl/modules/news/article.php?storyid=984

    #10404

    Marek
    Uczestnik

    a smaczne jest to w ogóle?

    #10367

    Grzegorz
    Uczestnik

    Można za pomocą zwykłych produktów, robić pyszne i odżywcze koktajle 🙂

    #10302

    Marek
    Uczestnik
    Machida pisał(a)):
    Witam, w wielu poradnikach widzialem rozne opcje domowego szejka, pytalem tez po znajomych, lecz oni raczej za bardzo się nie znają, a wiec, po obejrzeniu poradnikow wyszedl mi taki mix na szejka :
    Nie mogę podac niestety dokladnej proporcji kazdego skladnika, w zamysle, mialbyc to szejk uzupelniajacy białko, lecz kazdy "znawca" na YT posiadajacy swoj kanal mowi co innego, wiec :
    
    Do szejkera wrzucam :
    250g - twarog chudy
    1 banan
    garstka migdałow
    garstka orzechow
    Do tego wlewam okolo 100ml wody badz mleka(1.5%)
    
    Chcialbym się Was zapytac, czy wogole jest jakiikilowiek sens picia takiego szejka ? I czemu mialby on sluzyc ? 
    
    Z gory dzieki za kazda porade.
    Pozdrawiam serdecznie !

    Nie znam odpowiedzi na twoje pytanie. Będe jednak śledził na ten temat w nadziei, że znajdzie się ktoś kto zna rozwiązanie.

    #10115

    anonym
    Uczestnik

    Nie wiem czy smaczne, jak nie spróbujesz to się nie przekonasz, wybierz ten, w którym jest przewaga Twoich ulubionych składników 😉

    #10084

    Bart 00 Devlin
    Uczestnik

    Ja akurat podobne koktajle stosuję w 2 momentach:
    1. po treningu od razu
    Wtedy wchodzi:
    – banan
    – inny owoc (zazwyczaj brzoskiwnie,maliny)
    – olej mct
    – izolat (100% Whey Isolate Scitec smak wanilia)
    – woda

    2. jak mam ochotę (czyli straszne parcie) na słodycze
    Wtedy;
    – jabłko
    – marchewka
    – maliny/brzoskwinie
    – białko (tutaj obojętne jakie, nie musi to być izolat, ten stosuję tylko po treningu)
    – i tak jak kolega wyżej, czyli jakieś 100 g twarogu białego (chudy z biedry;) )
    – woda oczywiście lub mleko jak mam bardzo duże parcie:)

    To są 2 opcje kiedy stosuję koktajle, zazwyczaj staram się po prostu mieć przygotowane posiłki, więc ten koktajl to wpada tak na “szybko”. Po treningu zawsze jest takie żarcie, ze względu na izolat, natomiast zwykły posiłek dopiero jakieś1-1,5 godziny od treningu.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest