Duza niedowaga – dieta na mase

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 3 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6012

    Hades
    Keymaster

    Mam 17 lat, 186cm wzrostu i jedynie 60 kg wagi :/ Wygladam jak szkielet i nadszedl czas by zrobic cos ze swoja sylwetka. Pierwsze co to kupilem sztangielki 2x20kg i moze na poczatek wystarcza. Najwazniejsza jednak jest dieta z ktorej rozpisaniem mam problem. Wychodze do szkoly o godzinie 7:50 rano i wracam okolo godziny 15 co zdecydowanie zmniejsza wachlarz mozliwosci spozywania posilkow. Dodatkowo moje umiejetnosci kulinarne są zerowe. Poza obiadem, który gotuje mi matka, reszte posilkow musze przygotowac sam.Moja propozycja:I SNIADANIE2 lyzki oliwy z oliwekchleb (ok. 5 kromek) + maslo + serek wiejskiII SNIADANIE (w szkole)2 bulki slodkie + sok Kubus OBIAD (po powrocie ze szkoly)2 lyzki oliwy z oliwek + to co przygotuje matkaIV POSILEKryz + tunczykKOLACJA2 lyzki oliwy z oliwekchleb (5 kromek) + jakas szynka na noc karton mleka 2%Co o tym myslicie?

    #32639

    Hades
    Keymaster

    Tak odchodzac od diety, jak zamierzasz cwiczyc ? Masz juz jakis pomysl na plan na ogolnorozwojowke ?

    #32637

    Hades
    Keymaster

    100105:date sro, 27 gru 2006 - 06:27:name Szalony Szeryf) ”(Szalony Szeryf @ sro, 27 gru 2006 - 06:27) snapback100105/snapback/ Tak odchodzac od diety, jak zamierzasz cwiczyc ? Masz juz jakis pomysl na plan na ogolnorozwojowke ?Bede cwiczyl w domu, 3 razy w tygodniu – glownie sztangielkami (laczne obciazenie to 40kg), mam rowniez do dyspozycji drazek. Na razie wykonalem tylko jeden taki trening skupiony na klatce piersiowej. Skladal się on z 12 serii wyciskania sztangielek w lezeniu (przy obciazeniu 2x 12kg i po 12 powtórzeń) oraz z przenoszenia sztangielki w lezeniu w poprzek lawki poziomej (rowniez 12 serii po 12 powtórzeń) i po tym malym treningu mialem juz dosc, ale to dopiero pierwszy raz byl…Po jakims czasie moze zapisze się na silownie, ale na razie, poki nie przytyje nieco bede cwiczyl w domu, zreszta wstyd zapisywac się na silke z taka masa no i dlatego szukam konkretnej diety którą da mi jakies efekty

    #32635

    Hades
    Keymaster

    zaden wstyd, wstyd byc chudzielcem cale zycie i nic z tym nie robic!zapisz się na silownie z dobra atmosfera, ludzie na pewno chetnie Ci pomoga bo wielu zaczynalo z podobnymi warunkami jak Ty (np ja )dieta jest zła, wlasciwie to tylko jej zarysna poczatku wystarczy ze w kazdym posilku bedziesz mial sporo weglowodanow(najlepiej tych o niskim IG) i porcje białka +zdrowe tluszczeprzegladaj tabele kaloryczne tak zebys wiedzial gdzie szuakc weglowodanow a gdzie białkaczytaj dzialy odzywianie i trening(w nieprzypadkowej kolejnosci)stosuj na razie proste plany treningowe, zacznij od ogolnorozwojowki a po kilku tygodniach przerzuc się na najprostszy 3 dniowy trening dzielony i rosnij!pzdr

    #32605

    Hades
    Keymaster

    100109:date sro, 27 gru 2006 - 07:20:name jonny) ”(jonny @ sro, 27 gru 2006 - 07:20) snapback100109/snapback/ dieta jest zla, wlasciwie to tylko jej zarysna poczatku wystarczy ze w kazdym posilku bedziesz mial sporo weglowodanow(najlepiej tych o niskim IG) i porcje białka +zdrowe tluszczeprzegladaj tabele kaloryczne tak zebys wiedzial gdzie szuakc weglowodanow a gdzie białkaczytaj dzialy odzywianie i trening(w nieprzypadkowej kolejnosci)stosuj na razie proste plany treningowe, zacznij od ogolnorozwojowki a po kilku tygodniach przerzuc się na najprostszy 3 dniowy trening dzielony i rosnij!pzdrTrening ogolnorozwojowy – na czym on polegaż Planowalem cwiczyc trzy, albo cztery razy w tygodniu, z czego w kazdym dniu zajmowalbym się inna partia ciała. Trening trwalby 2 godziny.Jesli chodzi o diete, gdzie mogę znalezc taka tabele kalorycznosci? Wygooglowalem jakas http://kalorie.net/modules.php?name Kalorietab i wedlug niej doskonalym zrodlem weglowodanow są batoniki Milky Way:D Czyzby do kazdego posilku je dodawac?heheJesli chodzi o naturalne tluszcze, to oliwa z oliwek dodawana przed posilkami wystarczy?Zas białka, to najchetniej szukalbym w jogurtach, serku wiejskim, mleku… tylko czy to wystarczy i ile dokladnie mam ich spozywac?Fajnie byloby zobaczyc jakas konkretna rozpiske od fachowca, bo szczeze mowiac ukladanie diety nie jest moja najmocniejsza strona i proba w pierwszym poscie nie wyszla

    #32601

    Hades
    Keymaster

    Mieso to podstawa dietytluszcze jak najbardziej z oliwymusisz zwiekszyc ilość wegli i to o duzo bo strasznie chudywiecej bananow miesa serkow(twarogow, zoltych itp itp)Trening ogolny jest to trening który przygotowuje organizm do treningu, w kazdym dniu robi się kazda partie mięśni po jednym ćwiczeniu i przez pierwszy okres po jedeniej seri pozniej dodaje się nastepna, trening powinnien trwac jak najdluzej taki czasowo jakies 3miesiacePozniej normalna masowka w twoim wypadku powinna wynosic 3-4 razy po 1h

    #32585

    Hades
    Keymaster

    ja bym radzil nie pic kartony mleka na noc bo po co masz się zbednia zalac tluszczem lepiej isc powoli z waga ale to zeby byl miesien a nie tluszcz

    #32575

    Hades
    Keymaster

    100180:date sro, 27 gru 2006 - 21:02:name Molesta) ”(Molesta @ sro, 27 gru 2006 - 21:02) snapback10018snapback/ w kazdym dniu robi się kazda partie mięśni po jednym ćwiczeniu i przez pierwszy okres po jedeniej seri pozniej dodaje się nastepna, trening powinnien trwac jak najdluzej taki czasowo Czyli przez pierwsze 3 miesiace mam cwiczyc codziennie i cwiczyc za kazdym razem wszystkie partie ciałaż Czyli podczas jednego treningu robic klate, plecy, triceps, biceps, brzuch, nogi ? I na kazda partie ciała jedna serie, a ilość powtórzeń to maks ile dam rade ? Przykladowo na klate robie ćwiczenie wyciskanie sztangielek 2x15kg i to bede robil jedna seria tylko, i mam zrobic jak najwiecej powtórzeń a pozniej to juz nastepne ćwiczenia na inne partie ciałaż I to wystarczy?

    #32564

    Hades
    Keymaster

    to jest taki tzw obwodprzez pierwsze 3-4 tygodnie robisz po jednej seri z malym ciezarem nie nalhey to się przeciazac kazda grupe mięśniowa nastepnie robisz 2 obwody czyli robisz jedna serie a pozniej druga i to samo co wyzej^^^Z czasem nakladasz coraz wiecej wiecejmięśnie przygotowujesz do treningu masowego uczysz się techniki wyrabiasz nawyki(fajnie się zrymowalo), rob wszystko pomalu kazde potworzenie dokladnie i z temtep dosc wolnym, nie machaj nie zazucaj, ilość powtórzeń to 12-8 co Ci idzie na reke, zrob sobie 12

    #32529

    Hades
    Keymaster

    tak kolega wyzej pisal, najpierw trening dzielonypozniej trening dzielony(czyli jedna/dwie grupy mięśniowe danego dnia) 3 razy w tygodniuprzy trneningu ogolnorozwojowym zostawiaj sobie zapas powtórzeń-musisz się nauczyc poprawnej techniki a przy zbyt duzych ciezarach tego nie zrobiszstrona kalorie.net jest ok, po prostu przeczytaj tam artykul o indeksie glikemicznym i sam odpowiesz sobie na pytanie o milky way przykladowa rozpiska nie od fachowca:100g platkow owsianych+300ml mleka+2jajka150g ciemnego pieczywa+100g chudego twarogu100g kaszy gryczanej/ryżu parabolicznego lub brazowego/makaronu razowego+150g miesatreningpo treningu gainer(odzywka weglowodanowo-bialkowa)j/wj/w150g twarogu/tunczykapisane na szybko, nic nie podliczalem itp do akzdego posilku procz tych okolo treningowyc oliwa, wystarczy dostosowac ilośći pozywienia do potrzeb i dieta w sam raz na poczatek

    #32519

    Hades
    Keymaster

    ryz parboliczny fajna nazwaJony "ajpierw trening dzielonypozniej trening dzielony"to co mam robic na poczatku?? 😀 /)Kurde jak ja nie lubie owsianki fuuuuujd, nie umiem na nia patrzec

    #32512

    Hades
    Keymaster

    uu wybacz, goraczke mam wiec mam tez usprawiedliwienie bledu, oczywiscie najpierw ogolnorozwojowkawlasciwie to ryz paraboiled bo parabolliczny to niezbyt poprawne okreslenie ale jakos tak się przyjelo

    #31958

    Hades
    Keymaster

    narazie nie patrz na diete, jedz co popadnie, na poczatku to na zupach niezle idzie zrob trening obwodowy a potem wskocz na dzielony. Tylko się nie poddawaj i nie zalamuj

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest