dziwny bol mięśni…

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 11 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #9801

    Hades
    Keymaster

    zastanawiam się czy to jest normalne gdy po miesiacu treningu nadal bola mnie partie mięśni krore wlasnie cwiczylem i to jest taki dziwny bol podobny do zakwasow ale nie bedacy do konca zakwasami, chodzi tu glownie o klatke piersiowa moze dlatego ze stosuje za duże obciazenie i zbyt mocno je katuje. cwicze systematycznie na mase i klatke cwicze w poniedzialek a ten bol utrzymuje się do srody, w przypadku innych parti mięśni bol ustepuje po max 2 dniach nie 3. ponizej mój trening na poniedzialek moze cos z nim jest nie tak.Klatka piersiowa-wyciskanie sztangi na lawce poziomej  4 serie 12, 10, 8, 8 pow.-wyciskanie sztangielek na lawce skosnej 3×10-rozpietki na lawce skosnej 3x10Triceps-wyciskanie francuskie siedzac 3×10 -wyciskanie francuskie lezac 3×10 -pompki na poreczach 2x max

    #10991

    Hades
    Keymaster

    jak uderzysz się w miesien to boli?Jakie dlugie przerwy masz i jak dokladasz ciezar do progresji?

    #10988

    Hades
    Keymaster

    pewnie to przemeczenie zrob sobie przerwe

    #10965

    Hades
    Keymaster

    jak uderze się to troche boli, przerwy miedzy seriami mam ok 2 minut, a cwicze stalym obciazeniem. dokladam gdy poczuje ze dam rady wiecej podniesc i w sumie to co trening dokladam po ok 2 kilogramy.

    #10961

    Hades
    Keymaster

    zmniejsz intensywosc treningowaprogresje w wyciskaniu 12 10 8 6, na poczatku lajt, ostatnie 8 6 hardcoretak jak urg powiedzial zrob sobie przerwe tygodniowa od treningu, trzymaj diete

    #10935

    Hades
    Keymaster

    ok. dostosuje się do rad… mam nadzieje ze pomoze

    #10934

    Hades
    Keymaster

    trapi mnie mój trening grzbietu:-wioslowanie sztanga w opadzie tulowia 4×10-wioslowanie sztangielka w oparciu o lawke 3×10-MC 3×10-szrugsy 3x10czy nie jest w nim za duzo ćwiczeń? w przypadku ćwiczenia na grzbiet nigdy nie mialem zakwasow nawet gdy katowalem je jak tylko dalem rady…

    #10925

    Hades
    Keymaster

    bo pracujesz mięśniami którymi nie masznp w 2cw mozesz zrobic to ćwiczenie tylko w malym stopniu uzywajac grzebiety tylko bicepsow, pracuj grzbietem, napinaj mięśnie jesli nie czujesz ze pracuja to znaczy ze zle robisz1. rozgrzewka – min 5 minut2. ćwiczenie 1 – wioslowanie polsztanga4 serie 20,12,10,83. ćwiczenie 2 – wioslowanie sztanga – podchwytem4 serie 12,10,8,64. ćwiczenie 3 – wioslowanie jednoraczł serie 10,8,65. ćwiczenie 4 – sztrugsy ze sztanga4 serie 12,10,8,66 ćwiczenie 5 – martwy ciag4 serie 12,10,8,6 by Lee

    #10921

    Hades
    Keymaster

    zawsze czytalem ze na mase trzeba wiecej obcizenia a mniej powtozen, Molesta czy aby nie za duzo jest tych powtuzen??? a co do rad na klate to miales racje juz mnie nie boli tylko troszke tak jak wszystkie partie po treningu- dzieki

    #10920

    Hades
    Keymaster

    a to zdjecie na avataze- tylko nie pisz ze to Ty…

    #10919

    Hades
    Keymaster

    ladna mam dupe co nie?Plan napisal Lee wiec nie ma nawet raczej co dyskutowac

    #10917

    Hades
    Keymaster

    zazdroszcze ze juz cie nie boli przeszlo na mnie  'foch' zakwasow brak ale chyba nabawilam siew kontuzji w stawie ratunku ;/ mam nadzieje ze mascie rozgrzewajace i automasaz pomoga(studiuje fizjoterapie)ehhh  'uoeee' 'uoeee' nie wiem czy przerwac aeroby czy nie:/

    #10915

    Hades
    Keymaster

    jak uzywasz tego stawu w aerobach to tak, oszczedzaj to miejsce

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest