ELEMENTARZ :)

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6240

    Hades
    Keymaster

    Cyt.
    -doln1 czeoa mięśni brzucha powinno się trenować przed gorn1 cześći1
    -na tym samym treningu nie trenujcie mięśni naramiennych przed mięśniami klatki piersiowej
    -mięśni naramiennych-ich g3ow przednich i bocznych nie trenować dzien przed treningiem mięśni klatki
    -na tym samym treningu nie należy trenować mięśni 3ydek przed mięśniami ud
    -mięśni 3ydek nie należy trenować dzien przed treningiem mięśni ud
    -na tym samym treningu nie należy trenować mięśni przedramion przed mięśniami ramion, najszerszymi grzbietu, bicepsami i tricepsami
    -na tym samym treningu nie należy trenować mięśni dolnego odcinka grzbietu i mięśni ud o ile na mięśnie ud wykonujemy przyciady
    – mięśni odcinka dolnego grzbietu nie należy trenować dzien przed treningiem lub dzien po treningu mięśni nog o ile wykonujemy na tym treningu przysiady
    -na tym samym treningu bicepsow nie należy trenować przed mięśniami najszerszymi grzbietu
    -bicepsow nie należy trenować dzien przed treningiem mięśni najszerszych grzbietu
    -na tym samym treningu tricepsow nie należy trenować przed mięśniami klatki piersiowej i naramiennymi
    -tricepsow nie należy trenować dzien przed treningiem mięśni klatki piersiowej i naramiennych

    Oto kilka podstawowych zasad którymi należy się kierowaa w naszych treningach, mam nadzieje, że pomogłem kilku osobom na naszym forum.
    Prosze odpowiednie osoby 😀 o zrobienie tematu podwieszonym, żeby był zawsze widoczny i każdy mogł zawsze skorzystać 😀
    pozdro for all

    #88643

    Hades
    Keymaster

    dodałbym jeszcze:
    – przed treningiem zrob rozgrzewke
    – najpierw naucz się odpowiedniej techniki
    – dobieraj cieżar tak abyś mogł prawidłowo zrobić założoną liczbe ruchow
    – najpierw trenuj duże partie mięśni, potem mniejsze
    – zmieniaj swoj trening co jakiś czas (ok 6 TYG – 3 miesiące) uchroni cie to o stagnacji
    – daj organizmowi czas na regeneracje
    – zachowaj zdrowy rozsądek, zaczynając przygode z kulturystyką nie wzoruj się na zawodowcach, ich treningi są specjalistyczne i okażą się za ciezkie dla ciebie
    – nie boj się pytac instructora o wykonywanie ćwiczenia, po to on jest na siłowni aby ci pomoc

    #89178

    Gromoz
    Uczestnik

    I jeszcze ja;

    1. Nie probuj dorownaa kolegom wiekszym i bardziej doswiadczonym – efekt jest zgubny.
    2. Bad1 cierpliwy. Do sukcesow dochodzi się długo.
    3. Id1 w zaparte – nie przejmuj się malymi wynikami.

    #89182

    Hades
    Keymaster

    Gromoz napisał:
    3. Id1 w zaparte – nie przejmuj się malymi wynikami.
    Ma3e wyniki składaja się na sume którą nazywamy zwyciestwem
    😀

    #89187

    Gromoz
    Uczestnik

    W3asnie to miałem na mysli… 😆

    #99388

    Hades
    Keymaster

    a ja jako epilog dodam:
    kulturystyka to sport dla cierpliwych!!!

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest