gdy czuje ze za malo

Ten temat zawiera 29 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 4 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5823

    Hades
    Keymaster

    wiekszosc z was z tego co tutaj wyczytalem robi 3-4 ćwiczenia po 3-4 serie . co zrobic jesli to mi nie wystarcza i nie czuje się zmeczony i czuje ze dam rade zrobic drugie tyle . zwiekszyc ciezar , zwiekszyc ilość serii czy dolozyc kilka ćwiczeń ?? oraz druga sprawa czasami jak robie dana partie to jej wogole nie czuje .np: robie klatke lub plecy i wogole ich nie czuje jedynie rece mi się nabijaja i nic poza tym . rece brzuch i nogi normalnie z kazda seria są coraz bardziej nabite i czuje ze je uzywam . jedynie klatka i plecy jakos tak nie ida. stosuje rozne uchwyty szerokie waskie kombinuje szukam i nic . co mogę robic nie tak ?:/

    #34381

    Hades
    Keymaster

    znaczy ze stosujesz zbyt male obciazenie doloz po pare kilo tak zeby ostatnie powtorzenie robic resztkami sil to poczujesz trening

    #34376

    Hades
    Keymaster

    nie czujesz na drugi dzien zakwasow klatki? zacznij trening od rozpietek

    #34371

    Hades
    Keymaster

    co do ciezaru to staram się robic takim ciezarem aby robic w miare wolno i ostatnie 2-3 postorzenia są na resztkach mocy . przy wyciskaniu staram się robic np: 10×90 kg bardzo wolno bez dotykania klatki z zatrzymaniem okolo 2-3cm nad klatka i wtedy ostanie powtorzenia ida juz ciezej i troche problemow jest ale glownie przez to ze triceps jes zarzniety a klatki praktycznie nie czuje . a co do zakwasow to na klatce raczej nie wystepuja na plecach czasem ale to tylko miedzy lopatkami i kaptury . jakie są najlepsze ćwiczenia na najszerszy grzbietu bo tego mięśnia to juz wogole nie czuje a o zakwasach na nim to nawet nie marze . jestem chyba jakis dziwny /:-(0 🙁 /

    #34361

    Hades
    Keymaster

    Ja tam zawsze mam tak, ze podczas treningu czuje, ze moglbym gory nosic juz po wykonaniu wszystkich serii, ktore mam w planie ale robie wg planu mojego. Na drugi dzien wstaje i zakwasy są odczuwalne, czasem bardzo… to chyba dobrze hm?

    #34353

    Hades
    Keymaster

    dokladnie zakwasy czuje się na nastepny dzien, w dzien ćwiczeń mozna poczuc dobra pompe a najlepiej jak podczas koncowych serii czujesz palenie w mięśniu. blaxus ma racje zacznij od rozpietek. Moze za dlugo odpoczywasz miedzy seriamii?? Piszesz ze robisz bardzo wolno – moze za wolno i przez to slabo pompujesz mięśnie.

    #34339

    Hades
    Keymaster

    To ze nie czujesz ze cwiczysz to znaczy ze maly ciezar sprobuj tak aby ostatnie powtorzenie robic z mała pomoca kolegiWatpie ze przy 10×90 jestes w stanie przytrzymac 2-3sek nad klatka ten ciezar i robic to w wolnym tempie ale cozZmniejsz przerwy do max 2minut Stosuj progresjeJak nie czujesz zmecznia to zastosuj wstepne zmiecznie mięśni to na drugi gdzien bedziesz widzialSesja powinna byc intensywna lecz nie powinna powodowac wstapienie mięśni w przetrenowanieNie rob jakis dodatkowych seri i powtórzeń jesli nie ma takiej potrzebyPowinnes się cieszyc ze masz taka dobra genetyke i szybko się twoj organizm regeneruje ze cwiczac wyciskasz 90 na serie i na drugi dzien nie szujesz zmeczenia i nie czujesz zmeczenia na silowni, mi czasem się mgla pokazuje i musze usiac jak wychodze z silowni

    #34321

    Hades
    Keymaster

    molesta ale ja napisalem ze zatrzymuje sztange na 2-3 cm nad klatka a nie ze przytrzymuje 2-3 sec to troche roznica . ciezar sĹĄdze ze jest dobry bo np z 100 wĹĄtpie abym dal rade dobrze technicznie zrobic 10 razy ( chodz nie probowalem ) . a co do pompy to jak robiew wycisk to jedynie mam pompe na tricepsach a na klecie nic . robie z kumplem na zmiane wiec przerwe mam okolo 2-3 minuty. mój organizm dobrze się regeneruje gdyz 8 lat uprawialem sport wytrzymalo?ciowy i mialem czasem 9 treningow na tydzien wiec się troche przywyczailem ( nigdy nie robilem treningu masowego czy tez na sile , zawsze bylem zarzniety i o przyrostach masy nie ma co mowic + do tego musialem trzymac w miare niskĹĄ wagę ) z tĹĄd moze wynikajĹĄ moje nadwyzki energii

    #34319

    Hades
    Keymaster

    Ile wyciskasz na klateż

    #34315

    Hades
    Keymaster

    130 ale sadze ze teraz pojdzie 135 bo dawno nie podchodzilem do rekordu

    #34313

    Hades
    Keymaster

    Z zalozen kultturystyki to 10 pow zrobisz z 80 czyli jak robisz 100 na klate a wyciskasz 130 to krecisz wala bo zmecznie dochodzi jeszcze przerwy 3min to jest prawie niemozliwe nie cis wala bo tu takich raczej nie lubia szczegulnie ja juz jednego zgasilem bo mysla ze mu uwieze ze wyciska 190 po 2 latach i jeszcze rok temu proszac o rozpiske na lawke z hms, daruj te walkowanie a bedziemy kumplami

    #34311

    Hades
    Keymaster

    przeciez nie jesetm jakis nubek cwicze na silowni od jakichs 5 lat tak normalnie ale wiekszosc to byla silownia wytzymalosciowa i obwodowa jedynie zima jakies 2-3 miesiace robilismy troche sily . nie znasz mnie i nie wiesz jak trenowalem a co do tych "zalozen kulturystycznych " przeciez one się nie tycza kazdego. kumpel przy wzroscie 193 i wadze 85 kg okolo wargal 145 kg dla mnie jest to normalne bo to widzialem ,a adla ciebie moze nie . poza tym co mi to da ze poszpanuje ze targam 10x 90 i ze ciskam 130 jesli wiem ze to nie jest duzo tak nprawde i ze nic tym nie osagne . napisalem ze cwiczylem bardziej wytrzymalosciowo wiec porownywanie mojej wytrzymalosci do innych jest troche nie na miejscu . kazdy jest inny i do tego "nigdy nie mow nigdy " bo się mozesz zdziwic ze są na tym swiecie odmiennosci .

    #34310

    Hades
    Keymaster

    Te zalozenia nic nie maja do ciezaru tylko do ilośći powtórzeń, wątpię zeby przy obwodowkach i wytrzymalosciowych wyrobiles taka sile ale coz klucic się nie zamierzam

    #34308

    Hades
    Keymaster

    oczywiscie wytrzymalosciowki i obwodowki byly z takimi ciezarami jak robie teraz praktycznie tylko ze wtedy nie przywiazywales wagi mocno do jakosci gdyz na obwod 12-13 ćwiczeń po 10 powtórzeń miales okolo 3 minut ( 3:15 chyba srednio się robilo ) . miedzy cwiczeniami po prostu biegalo się gdyz za toba startowal kolega na obwodzie ( u nas nazwyalo się to strumien ) i nie mogl cie dogonic.

    #34270

    Hades
    Keymaster

    piszesz ze robisz przerwy od 2 do 3 minut, jesli cwiczysz na mase to za duzo, odpoczywaj od 1min do 1,5min.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest