Gdzie tam panie przeklamanie(only dla koksiarzy) :P

Ten temat zawiera 70 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 16 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #54479

    Hades
    Keymaster

    na tym Forum sterydy to temat TABU , wiec niedziwie się ze ludzie się tu kryja z koksem

    nieraz byly KAZANIA

    #54472

    Hades
    Keymaster

    a ty się przyznajesz kumplom w realu ze walisz cykl nie robisz odblokowania bo nie wiesz co to jest, a za dwa tygodnie robisz kolejny ???

    #54451

    Hades
    Keymaster

    Lee ja nikomu nie mowilem ze ejstem na forum koles wszedl i zobaczyl moje fotki w galerii ale i tak juz tu niezaglada
    heh wczoraj jeszcze musialem naklamac dla mamy ze nic nie podjadam
    Lee się nie dziw ze CIe o koxidlo podejrzewaja bo w zyciu jeszcze nie widzialem kolesia tak przybitego i zmasowanego bez saa 39-40cm w lapie na rzezbie się da ale nie 43-44cm w lapie duże bary spora waga

    #54447

    Hades
    Keymaster

    Panowie… Majac poterzna wiedze i obecne suple mozna duzo osiagnac bez sokow… ale mlodym napalencom trudno to wyjasnic tak naprawde jezeli mysli se powaznie o kulturystyce, trojboju, strongman, podnoszeniu ciezarow, sztukach walki, kolarstwie, biegach, to mozna rozwazac sterydy, bo wtedy to ma sens. no chyba, ze macie kase zebyc zapićc wszystko na ostatni guzik. bo kazdy chce byc zdrowy po 40stce 😛

    oli jak jestes gotowy kuc się codziennie w bicepsy i tricepsy to zrobimy ci ta lape :

    #54439

    Hades
    Keymaster

    Olimp, a ilu znasz ludzi ktorzy trenuja 6 lat non stop i nie stosowali saa ?

    k.u.r.w.a, moze jestem ewenementem w skali kraju

    #54435

    Hades
    Keymaster

    ja znma kolesia co ma 45 nie zalane kolo 13%bfi bez saa cwiczy kolo 5 lat wiec jestem w stanie we wszystko uwierzyc

    #54433

    Hades
    Keymaster

    hej KONRADZIK tez znam kolesia który cwiczy 8 lat ma teraz 28 lat i wyglada naprawde zajebi….cie w lapie ma 47 cm i szczerze mu zazdroszcze ze zrobil to calkowicie naturalnie bez SAA

    #54430

    Hades
    Keymaster

    Ja 3 lata temu mialem w bicu 22 (nigdy nie spotkalem nikogo kto wtedy mial by mniejszego ),
    ale mój znajomy mial 25 i byl tym tak podlamany ze teraz koksi. są tego efekty bo on ma teraz w lapie 39 a ja 34, ale ja cwicze 6 miechow i nie koksze, a on 3 lata z metka 😀
    Sorry, ale nie zaowazylem tego only ;P

    #54393

    Hades
    Keymaster

    tMQ dobrze wiesz ze jestem gotow 3 razy dziennie się kluc zeby tylko lapy urosly …. chyba ze mowisz o jakims syntholu czy olejku bambino … ale pamietaj ze ja za duzo sosu nie mam a znajac Ciebie nawymyslasz mi tam specyfikow za kupe sosu

    Lee no w sumie nikgo wiec moze i zrobiles nauralnie podziwiam Cie za upor ja bym nie wytrzymal 😀

    #54389

    Hades
    Keymaster

    ludzie ja mam odwrotny nieco problem niz wy… ja nie koksuje a ludzie i tak mnie pytaja co biore
    odpowiadam wtedy, ze jak juz pytaja to i tak swoje wiedza, a BCAA i kreta to i tak dla nich są SAA

    z drugiej strony skad wiecie, ze którys z waszych kolegow nie bral..?? pewnosc mozna miec tylko za siebie

    tmQ dobrze mowisz, popieram cie. ja nie stosowalem jeszcze zadnych nowoczesnych stackow krety ani tribulusow czy innych cudow nowoczesnej suplementacji, a mój bic ma na dzis dzien 43 cm, waga 95kg choc mocno zatluszczony, ale to wszystko naturalnie i wiem, ze jeszcze dalej zajde dzieki nowoczesnym suplementom… wiec po co koksic??

    #54361

    Hades
    Keymaster

    Olimp, no walasnie, nie znasz nikogo kto by tyle wytrzymal i nie wiesz co mozna a co nie mozna
    na sucho

    ja nie mowie ze mi biceps rosnie w tempie 1cm na 1 miesiac na bialku, bo to jest smieszne

    jak biceps w ciagu roku urosnie 1cm to jest super

    #54349

    Hades
    Keymaster

    lee , dobrze wiesz ze to bylo dawno i nieprawda , LOL do konca zycia mam się oskarzac za to ze jak 1 raz siegnelem po koks to zjebalem cykl ? czlowiek uczy się na bledach , wiecej tego bledu nie zrobie
    pozdro 5678

    co do twojej wypowiedzi na temat przyrostow ( 1 cm jak urosnie w rok to jest super ) : tu masz odpowiedz na najwazniejsze chyba pytanie , dzieki ktorej coniektorzy zrozumieja dlaczego siega się po sterydy : a mianowicie np. mnie niezadowala 1 cm w rok , zadowala mnie 5-8 cm w rok jest roznica ? jest

    a haslo to : zycie jest zbyt krotkie aby byc malym :

    pozdro

    #54309

    Hades
    Keymaster

    Lee poprostu niektórym brak cieprliwosci

    #54293

    Hades
    Keymaster

    ja mam taki poglad na ta sprawe: to czy koksuje czy nie jest moja sprawa i jak mam o tym komus powiedziec to musze wiedziec kto pyta. moze jestem za bardzo nerwowy ale po prostu nie znosze jak 90% ludzi po uslyszeniu slowa sterydy wyglasz swoje z dupy wziete teorie na ten temat w rzeczywistosci nie majac o nich zielonego pojecia. dlatego nie wdaje się w polemiki z ludzmi ktorzy mi staraja się cos wmowic na temat koksu jakby byli lekarzami. po prostu jesli czuje ze rozmowa zejdzie na te tory lub osoba jest za bardzo przemadrzala mowie ze nie biore albo mowie ze to moja sprawa i zeby się tym nie interesowala. mieszkam w niemczech i tu się glosno nie mowi o koksie wiec na szczescie nie ma wielu prowokacji

    #54292

    Hades
    Keymaster

    hea…czyli podobny problem jak wszedzie…u mnie tez jacys nowi kumple z polibudy jak tylko patrzyli na mnie a potem jak się dowiedzieli ze cw to odrazu KOX ..noi juz im nie wybije,tylko powiedzialem ze po koxe bywaja chwile agresji i jak się wkurze to im przykleje lokcia na dynke…to się uspokoilil….co ty kryc ja jeszcze nie bralem..choc mogę się przyznac ze mialem takie okresy a zkiedys kupilem metke…tak tak…ale wzialem 6 tabsow i wtedy przyszly wyniki po badaniach krwi ze mam zawysokie wskazniki…kurde cos od dawno bylo ……wiec metke od razu oddalem kumplowi…i do teraz nie mam na mysli brania takich sokow…choc są chwile zalamania…jednka znam troche ludzi co brali i się z tym ukrywaja jak by nie wiem co to bylo…poprostu mial takie chwile i wzial..ale widac slabiaki jak nie chce się przyznac….

Wyświetla 16 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest