grafik

Ten temat zawiera 20 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 6 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6640

    Hades
    Keymaster

    chcialbym się dowiedziec czy np mozna cwiczyc ze soba nasptepujace partie mięśni: plecy + triceps, nogi + biceps
    z gory dziekuje

    #92823

    Hades
    Keymaster

    mozna czemu nie! a co z reszta

    #92824

    Hades
    Keymaster

    spoko hehe musze sobie grafik ulozyc tzn. mam ćwiczenia na 6 partii mięśniowych: klatka biceps barki triceps plecy i nogi i musze to wszystko poukladac do kupy chodzi mi oto ze w tygodniu bede cwiczyl 4 razy a ćwiczenia mam na 6 partii mięśniowych wiec musze cos ze soba polaczyc :D:D

    #92828

    Hades
    Keymaster

    czy nastepujacy grafik jest ok??

    dzien 1
    KLATKA
    -wyciskanie sztangi na poziomej
    -rozpietki na poziomej
    -wyciskanie sztangi na ukosnej
    -rozpietki na ukosnej
    PRZEDRAMIONA
    -uginania nadgarstkow podchwytem
    -uginania nadgarstkow nachwytem

    dzien 2
    BARKI
    -sztanga zza karku
    -podciaganie sztangi wzd3o? tulowia
    -wzniosy bokiem
    -kapturki
    BRZUCH
    -brzyszki
    -skrety tyłowia ze satnga na karku

    dzien 3
    odpoczynek

    dzien 4
    PLECY
    -podciaganie hantli
    -wioslowanie w leżeniu
    TRICEPS
    -sztanga do glowy na ławce poziomej
    -hantlem za głowa siedzac

    dzien 5
    NOGI
    -przysiady ze sztanga na karku
    -wspiecia siedzac
    BICEPS
    -z 3okciem opartym na udzie
    -chwytem mlotkowym
    -uginanie ramion ze sztanga stojac

    #92829

    Hades
    Keymaster

    aha jeszcze dzien 6 i 7 to tez odpoczynek :D:D

    #92830

    Hades
    Keymaster

    dzien 1
    KLATKA
    -wyciskanie sztangi na poziomej
    -rozpietki na poziomej
    -wyciskanie sztangi na ukosnej
    -rozpietki na ukosnej
    PRZEDRAMIONA
    -uginania nadgarstkow podchwytem
    -uginania nadgarstkow nachwytem

    uklad dobry, odposc jedne rozpietki i przenies je na koniec sesji

    dzien 2
    BARKI
    -sztanga zza karku
    -podciaganie sztangi wzd3o? tulowia
    -wzniosy bokiem
    -kapturki
    BRZUCH
    -brzyszki
    -skrety tyłowia ze satnga na karku

    najpierw rob wuciskanie, potem wznosy bokiem a na koniec zostaw przyciaganie sztangi wzdlo? tulowia..jeszcze mozesz a raczej powinines robic jedne cw na tylne glowy barkow…te kapturki to oczywisce chodzi o ćwiczenia na kapturyż?

    dzien 3
    odpoczynek

    dzien 4
    PLECY
    -podciaganie hantli
    -wioslowanie w leżeniu
    TRICEPS
    -sztanga do glowy na ławce poziomej
    -hantlem za głowa siedzac

    dobrze tylko najpierw zrob wioslowanie a potem hantel na mocniejsze rozciagniecie…nie wiem czy nie masz sprzetu ale wypadalo by jeszcze cos robic na prostowniki itd… triceeps tu przydal by się wyciag i sciaganie linki

    dzien 5
    NOGI
    -przysiady ze sztanga na karku
    -wspiecia siedzac
    BICEPS
    -z 3okciem opartym na udzie
    -chwytem mlotkowym
    -uginanie ramion ze sztanga stojac

    najpierw rob ćwiczenie masowe to jest uginanie ramion ze sztanga, potem izolujace mlotkowy tez mozesz robic ale 2 ćwiczenia są dla ciebie wystarczajace a mozesz mllotek robic w schemacie ABAB treningu czyli raz mlotek raz kolano….

    NIE WNIKAM DLACZEGO TAK SOBIE ULOZYLES PLAN TO JEST CZEMU TAKIE POLACZENIE I TAKIE ćwiczenia PODALEM CI POPRAWNA KOLEJNOSC I POPRAWILEM DOBOR ćwiczeń..JEDNAK NIE mogę POWIEDZIEC ZE TEN PLAN JEST ok….PRZYDALY BY się JESZCZE ZMIANY ALE TO JEST UZALEZNIONE OD SPRZETU DO JAKIEGO MASZ DOSTEP…

    nie pisz postow jeden pod drugim uzywaj funkcji edycji..popraw to jak najszybciej bo inaczej bede kasowal te posty

    #92831

    Hades
    Keymaster

    ok
    bardzo Ci dziekuje za pomoc, a co do zmian to wlasnie jestem uzalezniony od sprzetu jaki posiadam a dokladniej hantle w dużej ilośći no i oczywiscie sztanga

    #92834

    Hades
    Keymaster

    OPCJA EDYTUJ!!!!!!!!!!!!1

    nie robi się barkow dzien po klatce!! A juz na pewno nie nogi po grzbiecie i plecach!!!!!!!!! zamien tu kolejnosc i będzie ok

    tylko jedne rodzaj rozpietek wystarczy!
    dodaj ćwiczenie na tyl barkow
    dodaj cos do plecow! 2 ćwiczenia to zadecydowanie za malo!!
    na biceps ( na wszystkio inne tez) zawsze zaczynaj od sztangi!!! i nie rob takich pierdol jak z 3okciem opartym o udo

    #92844

    Hades
    Keymaster

    Kiciak proponuje te Twoje po3aczenia ustawia tak zeby nic ze soba nie kolidowa3o:

    PONIEDZIALK: KLATA+PRZEDRAMIE
    WTOREK: NOGI + BICEPS
    ¦RODA: ————
    CZWARTEK: BARKI + KAPTURY + BRZUCH
    PIATEK: PLECY + TRICEPS
    teraz juz nic nie koliduje ze soba….

    kiciak poczytaj sobie elementarz co z czym nie mozna 3aczya i czego przed czym nie można cwiczyc i inne zaleznosci miedzy partiami…:
    https://www.kulturystyka.org.pl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=1572

    i nie rob takich pierdol jak z 3okciem opartym o udo

    Zbylon dlaczego uważasz że Unoszenie przedramion z 3okciem opartym o udo to pierdo3-ćwiczenie???!!!
    Moim zdaniem jest to bardzo dobre ćwiczenie – rozwoj mięśni zginajacych przedramiona: bicepsow, mięśni ramiennych oraz mięśni odwracajacych przedramie….
    ćwiczenie zmusza do wolnego tempa ćwiczenia i skutecznie izoluje biceps, co sprzyja powiekszaniu masy mięśniowej!!! Ćwiczenie to także bardzo ładnie kszta3tuje szczyt bicepsu!!!

    #92849

    Hades
    Keymaster

    Ćwiczenie to także bardzo ładnie kszta3tuje szczyt bicepsu!!! SAM TO NAPISALES!!!

    ja mam 45 cm w bicepsie i nie uwazam aby to bylo dosc zeby zaczac go modelowac :-D:-Dh

    NAPRAWDE DOPOKI MASZ 33-38 CZY NAWET 42 CM SKUP się NA CIEZKICH SERIACH ZE SZTANGAMI! izolowane ćwiczenia z malymi ciezarami nadaja się do sepracji ksztaltowania poprawiania!ALE NAJPIER TRZEBA MIEC CO KSZTALTOWAC!

    #92854

    Hades
    Keymaster

    1.dodaj ćwiczenie na tyl barkow

    2.dodaj cos do plecow! 2 ćwiczenia to zadecydowanie za malo!!

    ??

    ad.1 wlasnie wzniosy bokiem w opadzie

    ad.2 a co byscie radzili dodac dzien dobry czy martwy ciag

    #92855

    Hades
    Keymaster

    Zdecydowanie martwy ciag, ale brakuje tez jakiegos drazka lub wyciagu z gory!

    #92857

    Hades
    Keymaster

    czyli jak bym robil plecy:
    -martwy ciag
    -wioslowanie
    -podciaganie hantli
    dobra kolejnosc?? ewentualnie jeszce drozek

    #92860

    Hades
    Keymaster

    nie ewentualnie drazek tylko obowiakowo! zrob miedzy ciagami a wioslowaniem aby prostowniki mialy chwile wytchnienia

    #92862

    Hades
    Keymaster

    a jakby tak zamiast drazka zrobic dzien dobryż?

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest