Greg Kovacs na Arnold Classic 2004

Ten temat zawiera 44 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 11 miesiące temu.

Wyświetla 16 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #93823

    Hades
    Keymaster

    Co się dzieje z jego skora,rozpada się(z powodu wielkiej masy,którą osiaga poza sezonem),powinien daa sobie spokoj z publicznym obnażaniem się.I powinien czekaa do starosci poki czas ❗

    Widaa z jego wielkich 3ap pozostały tylko…

    #93839

    Hades
    Keymaster

    i to ma być ten s3ynny kovacs 😐
    wyglada na prawde kiepsko

    ciekawe czy te jego wszystkie rekordy silowe są prawdziwe…

    ma ktos może jego fotki, jak był w lepszej formie?

    #93862

    Hades
    Keymaster

    ja mam tyle :/

    #93874

    Hades
    Keymaster

    noooo na tym ostatnim zdjeciu co dal lee wyglada znacznie lepiej.Nie wiem po co robil z siebie takiego mutanta ;/

    #93880

    Hades
    Keymaster

    no trzeba przyznaa kiedys to nawet dobrze wygladał…

    ale na zawodach prezentuje się fatalnie… :/

    tu macie jeszcze kilka innych fotek z Kovacsem:
    (link nieaktualny został usunięty)

    #93882

    Hades
    Keymaster

    wg mnie to on proporcji nigdy nie miał – dowodem moze byc fakt że nigdy nic dużego nie wygra3 – po prostu był duzy

    a obecnie to się osmiesza i robi antyreklame tej firmie którą go wykreowa3a

    #93898

    Hades
    Keymaster

    dzieki za fotki
    gangsta- jedna fotka mi się nie 3aduje, hyba pomyliłes link :
    poszpera3em troche po necie, ale nigdzie nie mogę znalesc kovacsa na masie jak ma te 180kg 😐

    co do kovacsa, to o nim zawsze było g3osno z powodu dwoch rzeczy- siły i masy
    o jego niesamowiych rekordach już od lat kraża legendy, no ale jak już lee zauwazy3 do genialnych bodybuilderow to on nigdy nie nale?a3 8)

    codeAwiczenie Powtorzenia Cie?ar Wyciskanie nogami 20 920 kg Przysiady ze sztanga 15 350 kg Wyciskanie na ławeczce skosnej 6 305 kg Przysiady ze sztanga 25 275 kg Wiosłowanie sztanga w opadzie 7 265 kg Wyciskanie zza karku 5 225 kg Wyciskanie zza karku 10 205 kg Szrugsy ze sztangielkami 25 180 kg Wyciskanie sztangielek w siadzie 12 180 kg Rozpietki na ławce skosnej 12 150 kg Unoszenie na boki ze sztangielkami 12 100 kg /code

    co o tym sadzicie? niesamowita siła czy wa3 na potrzeby marketingu?

    #93912

    Hades
    Keymaster

    moim zdaniem te rekordy to jedna wielka sciema….

    Wyciskanie na ławeczce skosnej 6 x 305 kg
    najlepsi Trojboisci i specjalisci od wyciskania sztangi na plaskiej ławce moga jedynie się poszczycicia wycisnieciem ponad 300kg na ławce… ale nie Kovacs i to na ławce skosnej i w 6 powtorzeniach – wg mnie niemożliwe

    Wyciskanie zza karku 5 225 kg
    jak 225 kg podnosi na 5ruchow to ciekawe ile mialby niby na raz podnies jak jest taki silny to niech jedzie na olimpićde… moze powalczy o medal wsrod ciezarowcow w podrzucie..

    Rozpietki na ławce skosnej 12 150 kg
    to juz w ogole jest ladna sciema… widzialem filmik gdzie Ronnie Coleman wyciska na plaskiej sztangielki po 90kg i troche tego tam bylo… ale nie Kovacs i to na rozpietki….

    jak ma taka sile to niech się bierze za 3-boj silowy bo do kulturystyki i zawodow to on się nienadaje (sami widzieliscie fotki z Arnold Classic :/ )

    Pudzian na bank by go rozwalil w pojedynku Strongmanow

    a moze te wyniki nie są w kg tylko w funtach 🙂 to by bylo trzeba podzielic kazdy ten jego wyczyn przez 2,2 :

    #93915

    Hades
    Keymaster

    Unoszenie na boki ze sztangielkami 12 100 kg

    przeciez na to cwicznie zawsze się bierze maly towar musial bym zobaczyc zeby uwierzyc

    #93992

    Hades
    Keymaster

    gangsta niezale?nie od tego czy te wyniki są prawdziwe, są one podane w kilogramach
    ronnie wyciska sztangielki 120kilowe

    mi wrobel też własnie z tego wszystkiego najbardziej nie pasowa3o te unoszenie na boki 😐

    #93996

    Hades
    Keymaster

    jakby pojecha3 na Olimpićde w szczycie formy to by odpad3 na pierwszej kontroli antydopingowej
    ogladaliscie ten film z Gregiem ?

    #93998

    Hades
    Keymaster

    ahha
    cos m się przypomnia3o co do tych filmikow
    podobno jest jakis film z kovacsem, w którym ten koles podnosi te wszystki cezary
    to jest to lee?

    #94573

    Hades
    Keymaster

    Ten koles nie wyglada za fajnie :/ nie chciałbym tak wygladac:/ wole że Pudziana lub Arnolda 😀

    #94578

    Hades
    Keymaster

    ahha
    cos m się przypomnia3o co do tych filmikow
    podobno jest jakis film z kovacsem, w którym ten koles podnosi te wszystki cezary
    to jest to lee?

    tak jest na e-mule

    Greg Kovacs – najsilniejszy kulturysta swiata – s3aba jakosc bo z VHS to jest taka d3uga reklama tej firmy którą go sponsoruje

    #94596

    Hades
    Keymaster

    ile magasow to zajmuje?

Wyświetla 16 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest