jak czesto?

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 6 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6757

    Hades
    Keymaster

    Jak czesto w koncu ćwiczyć dana partie mięśni. Ja kiedys cwiczylem pon, sro i pić czyli 3 razy w tyg co 2 dni. robiłem na jednym treningu wszystko. Lapy i klata ros3y. W 3 mce 3cm w ramieniu i pare kilo masy ciała (niestety nie beztluszczowej) bez zadnych wpomagan. Wchodzilo mi niezle. Na poprawe masy mięśniowej dlugo nie musialem czekac, No ale widze ze niektrzy cwicza dana partie raz na tydzien. Rozumiem ze wtedy daja ostro czadu i nie po 2-3 ćwiczenia a o wiele wiecej na dana partie. Zaczynam znow pakowac i chce poki co odzyskac to co stracilem i yteraz nie wiem czy tak jak zawsze cwiczyc czy moze jednak lepiej raz na jakis czas a porzadnie. Cwiczac 3 razy w tyg np 3ape widzialem juz po miesiacu (12 treningow) przyrsy ok 1 cm w obwodzie ramienia. Mysle ze cwiczac raz na tydzien musialbym dluzej czekac. no ale nie jestem pewien zatem pytam

    #94077

    Hades
    Keymaster

    jeżeli mowimy o masie to ja jestem zwolennikiem ćwiczenia każdej partii raz w tygodniu o ile nie stosuje się obwodowki.
    na partie 3-5 ćwiczen(w zależnosci od partii) po 3 serie.

    #94079

    Hades
    Keymaster

    No ja nie ukrywam ze chce jak najszybciej odzyskac stracone cm. Mem teraz jakies 36 chce doboc do tego ile mialem czyli 39,5 (mysle ze 3-4 miesiace) pozniej jeszce zeby podrosla wycisnac ile się da do lata a nastepnie wziac się za rzezbe. Jak wspomnialem wyzej zawsze cwiczylem co 2-3 dni i nie wiem czy moze nie spraktykowac tygodniowki.

    #94084

    Hades
    Keymaster

    NA poczatku zwykle cwiczy się czescie i przyrosty są szybkie, ale tak.. na mase ja rownież sadze ze ciezki trening raz w tygodniu jest lepszy, ewentualnie ja czasem daje sobie mniej w kosc a ćwicze 2 razy w tygodniu ramiona. Ale to juz zależy od planu jaki sobie u3ozysz jak wszystko dobrze poukladasz w tygodniu to raz na dana partie powinien byc najlepszy. Pozdrawiam

    #94087

    Hades
    Keymaster

    Jeżeli chcesz powiekszya ramiona,zdobyć kilka cm.Proponuje trening na mase.Każda partie mięśni cwicz raz(dobrze,intensywnie) raz w tygodniu.A jak bedziesz w okresie rze1bienia polecam trening danej grupy mięśni 2 razy w tygodniu(jeżeli bedziesz chciał cos poprawia w swojej sylwetce)

    -Ale to też rownież zależy od genetyki,od szybkosci regeneracji.Niektorzy przy robieniu masy rownież cwicza dana grupe 2-razy.Musisz wyczuć swoj organizm.Ale ja jestem zwolennikiem jednego treningu danej grupy.

    Czasem mniej znaczy lepiej ❗

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest