Jak to się robi??

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4142

    Hades
    Keymaster

    wioslowanie polsztanga -co to jest pol sztanga , wioslowanie sztanga – podchwytem ,wioslowanie polsztanga-jak to się robi, szukalem w atlasie by lee i inni ale nie znalazlem…

    #51916

    Hades
    Keymaster

    Wioslowanie sztanga: Stajemy nad sztanga w rozkroku na szerokosc barkow, pochylamy tulow do pozycji prawie rownoleglej do podloza, plecy w dolnym odcinku mocno ugiete do srodka, nogi lekko ugiete w kolanach przez caly czas trwania ćwiczenia. Wdech bierzemy w momencie rozpoczecia podciagania-wydech dopiero, gdy sztanga dochodzi do brzucha(lub do klatki). Sztange chwytamy na szerokosc nieco wieksza od barkow i podciagamy ja do brzucha(lokcie prowadzimy na boki).Druga wersja zaklada podciaganie sztangi do klatki piersiowej(jest to ruch odwrotny do wyciskania sztangi na lawce)-angazowane są mocniej w tej wersji mięśnie czworoboczne grzbietu, oble wieksze, mniejsze i tylne aktony mięśni naramiennych. ćwiczenie to mozna rowniez wykonywac przy pomocy suwnicy Smitha.Opuszczamy ciezar z pelna kontrola, wolnym tempem. Jeszcze inna wersja zaklada zastosowanie w tym ćwiczeniu podchwytu(mozna zastosowac wtedy, dla lepszych efektow sztange lamana).Ta wersja z kolei mocniej angazuje dolne rejony cwiczonych mięśni.

    Wioslowanie pol sztanga:Stajemy okrakiem nad gryfem sztangi(polsztangi)i chwytamy drazek, tulow z udami tworza kat prosty, a z podloga nieco wiekszy. Nogi lekko ugiete w kolanach. W takiej pozycji podciagamy sztange do brzucha. Opuszczanie ciezaru kontrolowane. Wdech bierzemy w momencie rozpoczecia podciagania-wydech dopiero, gdy sztanga dochodzi do brzucha. W zaleznosci od kata, pod jakim chcemy zaatakowac mięśnie uzywamy w tym ćwiczeniu roznych drazkow(chwytamy je roznym uchwytem).I tak np. moze to byc drazek sztangi typu „T” (mocniej zaangazowane gorne czesci mięśni najszerszych i mięśni oblych-lokcie prowadzimy w bok od tulowia.)lub drazek/raczka rownolegla(lokcie prowadzone wzdluz tulowia-mocniej zaangazowane srodkowe czesci mięśni najszerszych i oblych).Mozne tez ćwiczenie to wykonywac w lezeniu na lawce skosnej(mniej angazuje mięśnie dolnego odcinka grzbietu, mocniej izoluje mięśnie najszersze)
    mam to z jakiegos artykulu.
    powinno byc tez w atlasie ćwiczeń na tej stronie!

    #51875

    Hades
    Keymaster

    ty pudzianowski polsztanga to taka sztanga którą się bierze do reki i wali się takich jak ty po lebie, bez obrazy poszukaj se na necie a nie zasmiecaj forum

    #51844

    Hades
    Keymaster

    [link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne]

    #51833

    Hades
    Keymaster

    nic dodac niz ujac tylko paoatrz na rysunek, machsz takim kijem

    #51825

    Hades
    Keymaster

    maniek_15 po to jest wlasnie takie forum aby ludzi uswiadowmic w owej dziedzinie, mysle ze lepiej zeby zadal to pytanie tutaj i uslyszal prawidlowa odpowiedz, niz mialby do konca zycia mylic polsztanga z kijem od szczotki… troche wyrozumialosci.. ty kiedy przyszedles pierwszy raz na silownie odrazu wiedziales wszystko ?

    #51740

    Hades
    Keymaster

    czemu ondostal banaż?

    #51716

    Hades
    Keymaster

    bo byl kretynem

    #51705

    Hades
    Keymaster

    nie ma co się tak wypowiadac, na forum maja panowac warunki wzajemniej pomocy a nie niecheci. ja za podobne rzeczy dzis dostalem ostrzerzenie wiec radze tobie to przymyslec, jak powiesz tak drogi raz

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest