jak w koncu???

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Gromoz 17 lat temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6488

    Hades
    Keymaster

    czesc

    Od niedawne chodze na silownie (20 zl za miesiac 😀 ) i Proszę o jakis program dla poczatkujacych. Inny jest tu na stronie, inne na forum. Proszę o podanie programu na solidne podstawy dla poczatkujacego kulturysty.

    z gory dziekuje 😀

    i sorki za zasmiecanie forum

    pozdro

    #91338

    Hades
    Keymaster

    czesc

    Od niedawne chodze na silownie (20 zl za miesiac 😀 ) i Proszę o jakis program dla poczatkujacych. Inny jest tu na stronie, inne na forum. Proszę o podanie programu na solidne podstawy dla poczatkujacego kulturysty.

    z gory dziekuje 😀  
    i sorki za zasmiecanie forum

    pozdro
    Ja proponuje przez pierwsze 3miesiace albo 4 takie cos:
    Pon: siłownia wszyzstkie partie mięśni
    wt:wolne
    sr:to co poniedziałek
    czw:wolne
    pt:to co poniedziałek
    sob:wolne
    niedz:wolne
    I w te wolne dni rob brzuch żeby nie tracia cennego czasu na siłowni.

    #91339

    Gromoz
    Uczestnik

    Zarowno na forum jak i na stronie są programy dla poczatkujacych i są onie ulozone prawidłowo.

    Jesli jak doradza Ci wojtasso bedziesz robil ogolnorozwojowke, to rob maksymalnie po 2 ćwiczenia na jedna partie mięśni, maksymalnie po 3 serie po ok. 8-10 powtórzeń. niech mięśnie się narazie przyzwyczajaja do obciażenia.

    #91343

    Hades
    Keymaster

    dziekuje.

    trenerro cos tam mowil o max. 4 seriach po 15 powtórzeń. Mowil, ze na przyklad na klate mam robic na roznych przyrzadach, na wyciagu lezac, rozpietki lezac, lawka skosna glowa w dol itd. – Tak mogę robic? Jesli tak, to ile serii i powtórzeń??

    dziekuje bardzo

    obydwoje dostajecie POMOGL. Pozdrawiam goraco

    #91344

    Hades
    Keymaster

    dziekuje.

    trenerro cos tam mowil o max. 4 seriach po 15 powtórzeń. Mowil, ze na przyklad na klate mam robic na roznych przyrzadach, na wyciagu lezac, rozpietki lezac, lawka skosna glowa w dol itd. – Tak mogę robic? Jesli tak, to ile serii i powtórzeń??

    dziekuje bardzo

    obydwoje dostajecie POMOGL. Pozdrawiam goraco
    Kolega wyżej napisał ci jak masz robia ja bym pos3ucha3 go a te serie po 15 zostaw jak już przejdziesz ten okres wstepny,czyli to o czym pisałem wczesniej.

    #91352

    Hades
    Keymaster

    jak masz trenera toon chyba ma uprawnienie intriuktórą kulturystyki….wg mnie warto kogos takego posluchac chcoazi zdazaja się ludzie ktorzy mówią glopoty ;P

    #91355

    Hades
    Keymaster

    Popytaj się ludzi na siłowni o opinie jaka daza instruktórą, wtedy bedziesz wiedział czy jest dobry. Na poczatwk tak jak mowili przedmowcy ogolna rozwojowka, żeby nie narbia sobie kontuzji

    #91356

    Hades
    Keymaster

    Ogolno rozwojowym planem treningowym można tak samo się nabawia kontuzji jak i treningiem dzielonym :

    #91359

    Gromoz
    Uczestnik

    W3asnie – Taras ma racje. Nieważne jakim treningiem jedziesz… przy każdym ćwiczeniu możesz się nabawia kontuzji.

    Nie mowie tutaj np. o braku techniki, czy zbyt dużym cieżarze. kontuczja może wystapić nawet przy trenowaniu mniejszym cieżarem – wystarczy tylko, że sciegna, stawy beda slabe, a mięśnie nieprzyzwyczajone do obciażenia i moga się przeciażya, czy nawet zerwaa…

    #91362

    Hades
    Keymaster

    dziekuje za rady

    #91375

    Gromoz
    Uczestnik

    Jesli masz jeszcze jakies pytania, to nie zak3adaj nowego tematu, tylko pisz w tym.

    Pozdro.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest