jak zrobic ze mnie cos na ksztal faceta :) ?

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8607

    Hades
    Keymaster

    mój pierwszy post na tym forum – wiec witam serdecznie zamierzam zaczac pracowac nad swoim body .. wczesniej nigdy nie cwiczylemsport uprawialem bardzo chetnie – ale dawno temu w czasach szkoly sredniejostatnio "zaroslem" jak rower w pokrzywach – bo siedze non stop przy biurku a jak trza się ruszyc to wszedzie autemwiec od kilku dobrych latek zero wysilku fizycznego – pompki ledwo robie / 0 / aż się zdziwilem bo kiedys trzaskalem i nie bylo problemu / <_< 0 / zamiescilem zdjęcia – taka jest sytuacja wyjsciowa / <_< 0 / / 0 / – nie smiac się – to tylko do oceny – w sumie nie anorektyk – ani wielce gruby.nie wiem od czego zaczac – musze zgromadzic sprzet – ale nie mam za wiele gotowki – wiec chce cos skutecznego i niezbednego.wiem ze na poczatku – trzeba przezwyczaic mięśnie a nie wariowacze sprzetu planuje – rowerek – na spalanie i rozgrzewkeco do silowni domowej to laweczka najlepiej obu skosna (w gore i w dol) + hantle – sztangi nie bede na razie kupowal bo hantlami mogę wiecej zdzialac.na mase wielce nie mam zamiaru cwiczyc – ale chce wygladac jak czlowiek – nie mam szerokiej obreczy barkowej – jednak mam pytanie – czy mozna optycznie się jakby poszerzyc – czyli uzyskac kadlubek w ksztalcie V ?? tzn myslalem ze skoro nie jestem genetycznie tak zbudowany – to przez rozbudowaniem motylkow (grzbiet?) i poszerzenie klatki piersiowej bym optycznie rozszerzyl gore wzgledem talii – talie tez mam zamiar ciutke – ile się da odchudzic – opony.bardziej chce cwiczyc pod katem wyrobienia sylwetki – na sile nie musze – troche mimo chodem dostane cwiczeniami – masy szalonej tez nie chce.na nogi nie mam zamiaru cwiczyc bo mam dosc rozbudowane – nogi mam po ojcu a gore po matce nie mam zamiaru juz z nimi kombinowac ani cm chyba ze rzebe – ewentualnie chetnie lydki ale uda NIE..zle się czuje w wiekszosci spodni i mnie to wkurza – bo musze kupowac wieksze w pasie rzeby byly dobre w nogawkach – znaczy zeby się nie opinaly jak siadam.nie mam jak widac wogole zarysu klatki – masakra – wogole tak mi się wydaje ze bede mial problem z dolnym wypelnieniem – i na to chce tez zwrocic uwage szczegolna przy cwiczeniach – zewnetrzna dolna czesc.co do sylwetki nie podoba mi się tak monstrulana – marzy mi się cos w desen – lekkoatletyka (sprinterzy, plywacy,koszykarze itp ) czyli zbudowany ale nie za mocnojakie macie sugestie – cwiczyl bede sam w domu planuje tez wlasnymi silami zrobic sobie takie dziwadlo dwa ekspandery podwieszone do wspornikow nade mna – ktore bede wyciskal do dolu – cos jakby pompki na poreczach – ale chce takie cos zrobic na okres przejsciowy – bo się nie podciagne za ch*** / 0 / niestety nie dziala ladowanie obrazkow na forum – wiec są tylko linki [link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne] pozdrawiam.

    #22381

    Hades
    Keymaster

    Bardzo dluga droga przed tobaCo bede się rozpisywal.Podstawa to dieta to ktos inny Ci doradzi (Giera, Molesta)ćwiczenia aerobowe z cwiczeniami mięśni brzucha znajdziesz w ponizszym linku: https://www.kulturystyka.org.pl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=9572 Jesli chodzi o aeroby to wymysle jakis normalny trening z odpowiednia intesywnoscia zebys się na starcie nie zajechal, ale to pozniej.A jesli chodzi o trening zaczynasz od treningu obwodowego, ogolnorozwojowego znajdziesz to rowniesz w ponizszym linku: https://www.kulturystyka.org.pl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=9570 Po kilku tygodniach zaczynasz jechac na mase.Pozdro

    #22380

    Hades
    Keymaster

    jak to czytam to jakby jakis koncert zyczen z tego co widac po fotkach to pracy będzie hohoho i troche zeby uzyskac sylwetke "sprintera" a zeby taka uzyskac to juz trzeba miec troche sprzetu, lawka, hantle i ekspandery wszystkiego nie zalatwia. Pewne jest ze musisz zaczac od jedzenia, dieta to podstawa, Unikaj wszelkich produktow zawierajacych wysoki IG (dzial dieta ), produktow mlecznych, diete oprzyj glownie na chudym miesie, jajkach (z mała ilośćia zoltek) ryz brazowy, warzywa straczkowe, makaron. Poziom weglowodanow utrzymaj na poziomie białka (w zaleznosci co chcesz osiagnac) tluszcze ogranicz do minimum, oczywiscie mowa o tluszczach zdrowych czyli oliwa z oliwek, olej lniany itp pozniej w dziale trening są treningi obwodowe, wybrac trening i do tego powiedzmy 4x w tyg. aeroby po ok 30 – 35min z czasem zwiekszac czestotliwosc oraz czas wykonywania aerobow. To na tyle, glownym twoim priorytetem jest pozbycie się narazie tkanki tluszczowej, a dopiero potem budowanie sylwetki atlety I nie mysl ze do wakacji bedziesz wygladal jak Maurice Green

    #22376

    Hades
    Keymaster

    dzieki czyli jak na razie olac silowe – i bardziej jakies balety co do sylwetki to ja na plaze się nie przygotowuje hehe mam troche wybrazni – spoko kiedys się wygladalao inaczej a tu kilka latek wystarczy zeby spasc na psyno diete trzeba zmienic – jak na razie to 5 kaw dziennie z 4 lyzeczkami cukru slodycze – na obiad pizza – snikersy srersy z cocacola – to się musialo odbic kiedys.wiec diete sprawdze – ale konkretnej nie bede trzymal – tylko odstawie caly syfrower 60min dziennie przeznaczei te aeroby to musze sprawdzic bo nie za bardzo wiem o co chodzia o silowe mi chodzilo – bo kiedys kolesie mi gadali ze jak chce cwiczyc mięśnie to najpierw musze przytc – no to przytylem 😆 raptor – wlasnie potrzebuje dobrac intensywnosckilka razy probowalem na silkach piwnicznych u kolesiale zawsze mnie zarzneli w 1 dzien – czlowiek nie chcial się zblaznic to cisnal co zarzucilia na 2 dzien dlugopis z reki wypadal to nie ma sensu – dlatego – w domku sukcesywnie – a pozniej moze na silownie jak się przeprowadze do wiekszego miasta – gdzie są warunki

    #22375

    Hades
    Keymaster

    nie, nie napisalem ze masz olac silownie, wrecz przeciwnie. Aeroby to wlasnie jest rower, plywanie, stepper, bieganie najlepiej je wykonywac przed sniadaniem lub po treningu silowym, wtedy najlepiej spala się tkanke tluszczowa. Nabycie masy, a masy mięśniowej to dwie inne sprawy. I co do tego rowera czy biegania, nie chodzi o szalencze tempo tlyko spokojnie na luzie bez zadyszki

    #22374

    Hades
    Keymaster

    1. Wybierz sobie twoj ulubione ćw. aerobowe np. bieganie , czyli ĆW. 12. WYbierz sobie drugi trening aerobowy, który bedize wprowadzony w 9 tyg. ćwiczeń np. pływanie ĆW. 23. Dodaj sobie 3 cw. aerobowe, w który będzie wprowadzony w 28 tyg. (ćwiczenie w których zaangazowe są gorne czesci ciała) np. MC, wioslowanie, przysiady z sztanga z przodu ĆW. 3uProgram dla poczatkujacych/u1-4 tydzienRodzaj treningu – ĆW 1; 3 razy w tygodniuCzas trwania 15 – 20 minInteswyność – 60% OPW5-8 tydzienRodzaj treningu – ĆW 1; 3 razy w tygodniuCzas trwania 15-20; 20-30; 15-20Intesywność – 65%, 60%, 65%9-12 tydzien Rodzaj treningu – ĆW 1, ĆW 2 (1,2,1); 3 razy w tygodniuCzas trwania 15-20; 20-30; 15-20Intesywność – 60%, 70%, 60%13-16 tydzienRodzaj treningu – ĆW 1, ĆW 2 (2,1,2); 3 razy w tygodniuCzas trwania 20-30; 15-20; 20-30Intesywność – 60%, 70%, 60%17-20 tydzien Rodzaj treningu – ĆW 1, ĆW 2 (1,2,1,2); 4 razy w tygodniuCzas trwania 20-30; 15-20; 20-30; 30-40Intesywność – 60%, 70%, 60%, 50%21-24 tydzienRodzaj treningu – ĆW 1, ĆW 2 (1,2,1,2); 4 razy w tygodniuCzas trwania 20-30; 15-20; 20-30; 30-40Intesywność – 60%, 70%, 60%, 50%Intesywność:Wyznaczenie właściwego dla danego zawodnika przedziału tętna, w którym powinien przebiegać trening aerobowy, wynika ze wzoru: (tętno maksymalne – wiek) x 85% – gorna granica przedziału tętna, (tętno maksymalne – wiek) x 55% – dolna granica przedziału tętna. Dla przykładu, dla osobnika w wieku 40 lal, wartości dopuszczalnego tętna przedstawiaj się następująco: (220-40) x 0,85 153 (uderzeń serca na minut&#281 (220-40) x 0,55 99 (uderzeń serca na minut&#281 . Jedynie praca wykonywana w takim przedziale tętna, przez odpowiednio długi czas, pozwoli na efektywną redukcję tkanki tłuszczowej. Niestety, nic jest to pomiar bardzo precyzyjny, ale powinien być wystarczający, szczegolnie dla ćwiczących w wymiarze rekreacyjnym. A najprostszym sposobem określenia czy wysiłek przebiega na porządnym poziomie intensywności, jest możliwość prowadzenia swobodnej konwersacji podczas trwania całego treningu, bez zadyszki i konieczności przerwania rozmowy dla "nabrania oddechu. Chodzi jedynie o to, aby wysiłek został przeprowadzony w stacjonarnym tempie, w określonym przedziale tętna i przez odpowiednio długi czas. Dla uzupełnienia zaprezentowana zostanie przykładowa, średnia ilość spalanych kalorii podczas wysiłku, wykonywanego zgodnie z powyższymi założeniami, trwającego ok. 30 minut, przez zawodnika ważącego ok. 75 kgozniej przechodzisz do programu do średniozaawansowanych…Pozdro

    #22373

    Hades
    Keymaster

    i pamietaj, ze sport za który się zabrales – ksztaltowanie ciała, to przede wszystkim systematycznosc, wytrwalosc, cierpliwosc i hart ducha, a dojdziesz do wszystkiego!

    #22370

    Hades
    Keymaster

    Wielkie dzieki za porady mam jeszcze pytanie – chce zakupic tani rowereknie zależy mi na wypasie – bo jak mam jezdzic to bede jezdzil na dowolnym – wazne są checi ale wlasnie patrze ze są z pomiarem tetna – to by się przydalotylko ze są jakies 2 rodzaje 1- z czyms w kierownicy – nie wiem jak to mierzy 2 – z klipsem który się gdzies przyczepićnie wiecie który lepszy ??dobrze jakbym mial podglad na tetno niz się macac i odliczac na oko – chyba / 0 /

    #22368

    Hades
    Keymaster

    w sumie bieganie lepsze – wiecej partii ciała jest zaangazowanych – ale rowerek chyba będzie lepszy na poczatek.czytam te wszytkie plany treningowe i dietysporo tego / 0 / trzeba faktycznie miec wiedze – zeby miec efekty

    #22295

    Hades
    Keymaster

    wiedze trzeba miec podstawowa, co najlepiej jesc i w jakich odstepach czasu oraz jak zrobic dobrze trening, ale po to masz plany, tabele kaloryczne zeby sobie z tym na poczatku poradzicpotem sam bedziesz wszystko wiedzial a bieganie lepsze od rowera – angazuje prostowniki grzbietu i brzuch.

    #22293

    Hades
    Keymaster

    Witam KhornCo do powyzszego – nic dodac nic ujac.mogę nadmienic ze jestem chyba zywym przykladem tego iz stosowanie się do rad kolegow z tego forum daje efekty.Duzo zależy od mozliwosci kazdego organizmu , ale jezeli twoje zaciecie do checi zmiany proporcji twojego ciała nie zgasniepo kilku tygodniach, to po dwoch , trzech miesiacach zauwazyszefekty swojej ciezkiej pracy.Respect….

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest