Jakie polecacie glosniki

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 15 lat, 10 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #4951

    Hades
    Keymaster

    Mam dylemat nad wyborem glosnikow 2.1 mam na oku upatrzone glosniki GLOSNIKI AVE 211 2.1 subwoofer 40 watt RMS i 2X10 watt satelitki, moim zdaniem ten zestaw będzie pieknie gral ale chcialbym abyscie się wypowiedzieli o swoich glosnikach 2.1 jesli macie do kwoty 200zl pozdro

    #43508

    Hades
    Keymaster

    ja mam firmy E5 2.1, 600W MODERN , nie mam do nich zastrzezen, kosztuja ok 80-90 zl, graja naprawde ladnie , zadnych harczen, trzaskow , piskow i wycia. i pasuja mi ladnie do wszystkich urzadzen – bo są czarne a ja mam laptopa czarnego i reszte oprzyrzadowani tez w tym kolorze. mogę polecic te glosniki

    [link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne]

    #43503

    Hades
    Keymaster

    polecam jakis stereo jaki masz budzet smiesza mnie firmy typu cereativ jak chcesz to ci mogę dordzic znam się dobrze na tym tylko musze wiedziec do czego maja sluzyc i do jakiej kasy?

    #43489

    Hades
    Keymaster

    Hmmm jakbys mial sporo floty to bys mogl sobie qpic zestaw 2xkolumny 140WRMS (400-500 zeta), wzmacniacz (diora 150zl) i do tego jakis boombox jako wzmacniacz przejsciowy, bo komp ma mała moc wyjsciowa. U mnie podobny zestawik gra tak, ze mi się szafa przesuwa.

    #43470

    Hades
    Keymaster

    a wiec masz 200zl radze ci kup tak odwiedz sklep nowyelektronik (nie wiem czy mogę podac linka do sklepu) kup sobie tak dwa glosniki 400wat(100zl) 2gwizdki(25zl) oraz tube (100zl) i jkias wznacniacz na alegro ja dalem 40zl i gra pieknie sosiedzi nontoper prosza o sciszenie wiec zadko gram na fula w niedziele nawet ksiad przychodzi parafia jest okolo 60m od mojej hacjendy

    #43453

    Hades
    Keymaster

    niedziele nawet ksiad przychodzi parafia jest okolo 60m od mojej hacjendy

    meloman? 😆

    #43436

    Hades
    Keymaster

    WOle zestaw do kompa z glosnikow bo normalne glosniki to mam ich duzo a pasuje mi podlaczyc do sluchania muzy, ogladania filmow suwoofer 40 watt RMS to jest juz mocna dawka bassu qmpel ma creativa 20 watt rms subwoofer i daje niezle a wzmacniacz jest przeciez wbudowany w subwoofer

    #43417

    Hades
    Keymaster

    niedziele nawet ksiad przychodzi parafia jest okolo 60m od mojej hacjendy

    meloman? 😆

    ksiadz przychodzi poprosic o sciszenie muzyki poniewasz chcesz sobie wypoczac a nasza muzyka zaglusza spokuj w okolicy

    #43357

    Hades
    Keymaster

    no widac ze tu są amtozy glosnej brzydkiej ochydnej muzyki za 200 zl powiedziec ci co zrobic? do filmow jak chcesz to kup jakies tanie 5,1 bo powiem ci ze ceretiv to taki sam shit jak inne nie wiem co to wogole za firma nie wiem jak tym syfem mzna się zachwycac? sprzet unitra diora przewyzsza ok 4-5 klas creativa a powiem Ci ze jest 12 klas sprzetu….nie wiem z czego ta firma zaslynela…ma dobre karty muzyczne do kompa…tak wiec za 200zl kup sprzet za 130 5,1 kupisz….a jak chcesz dobry sprzet dozbieraj 200zl nawet 100 zl kup wzmachola unitry jak kolega wyzej powiedzial i jakies starsze kolmny tonsila to jest sprzet! Tonsil to jest dopiero firma od tonsila nawet denon glosniki do swoich kolum zaklada najlpesza firma jesli chodiz o cena/jakosc…

    #43294

    Hades
    Keymaster

    ja mam 2 kolumnz tonsila 2X160 watt zajebiste bass i wogole, mam je w samochodzie jeszcze mam 2 bassowki 2X50 watt tuba 100 watt tylko mam slabz wmachol moze kupie od qmpla wymachol 2X100 watt a co do creative to się jeszcye wstrzymam

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest