Jakie suple do pomocy

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Bart 00 Devlin 5 lat, 9 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #9929

    Mateusz
    Uczestnik

    Witam! Rozpocząłem dietę niskowęglowodanową aby schodnać. Ważę 98kg przy wzroscie 180cm i wieku 24. Codziennie jakieś areoby. Jednego dnia zawsze basen (godzina – na razie 52 długości w tym czasie) a na drugi dzień bieganie (koło 45min – ale ze względu ostatnio na duże upały nie zawsze biegam). Do tego treningi siłowe. Pierwszy dzien biceps, drugi brzuszki + przedramie, trzeci klata, czwarty brzuszki + przedramie, piąty triceps, szósty – bruszki + przedramie. Tam gdzie brzuszki z przedramieniem tam jest pływanie. Dieta kalroycznie koło 1600-1800kcal. Wyglada ona mniej więcej tak:

    Śniadanie: twarożek / szynka konserwowa / jajka / ser + warzywa

    Drugie śniadanie: owoc (2-3 sztuki)

    Obiad: przewaznie gotowane mieso, czasami lekko przysmażane + masa warzyw

    Podwieczorek: jogurt + owoce

    Kolacja: szynka / ser / serek + warzywa

    Zero soli, zero napoi gazowanych, zero alko (czasami jakiś browarek), zero produktów typu macznego, ryż, kasza.

    Do tego chciałem zaczać brać suplementy:

    CLA – Dymatize CLA
    L-karnityne – ActivLab – CARNITINE3
    BCAA – Olimp – BCAA Xplode

    Białko – SFD – SFD Wpc protein plus – 750g

    Czy taka dieta + ćwiczenia + suple (moze jakieś inne, coś niepotrzebnego bo przede wszystkim tego chce się dowiedzieć), jest wstanie zapewnić utrate wagi? Docelowo chce do 80kg, co potem zobaczymy. Proszę o jakieś porady co najlepiej zrobić.

    Pozdrawiam 🙂

    #10491

    Bart 00 Devlin
    Uczestnik

    Bcaa i białko ok, obowiązkowe. ClA moim zdaniem bez sensu bo to wydanie kasy w błoto, a l-karnityna może być jako źródło energii.
    Na noc dobra będzie kazeinka i ZMA aby lepiej zregenerować się bo na redukcji będzie ciężko;)

    Dorzuć do tego spalacz, na początek coś lekkiego. Jeśli masz problemy z np. nagłymi napadami głodu to polecam Revex-16 Sciteca. Na mnie podziałał. Oczywiście po jakimś czasie nie będzie tak efektywny więc będzie trzeba pomyśleć o czymś innym:)
    Dieta i ćwiczenia to podstawa. Chcąć schudnąć na pewno musisz dostarczyć mniej kalorii niż spalasz. 5 posiłków dziennie to moim zdaniem podstawa.

    #10282

    Jakub
    Uczestnik

    Według mnie powinieneś korzystać wyłącznie z białka, bcaa, i tauryny. Tauryna świetnie działa pobudzająco na organizm przed treningiem co w przypadku redukcji jest o tyle ważne że w takim treningu przerwy na odpoczynek są zdecydowanie krótsze.

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest