Klatka według Ronniego Colemana- Warto przeczytać

Ten temat zawiera 14 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 3 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1833

    Hades
    Keymaster

    Bardzo ciekawy artykul
    Jeżeli jesteś początkującym kulturystą celem twym powinno być zbudowanie mo?liwie najwiekszej masy mięśniowej. Czas na kszta3towanie mięśni przyjdzie poźniej. Im wieksze cia3o, tym bardziej radykalnie można je ukszta3towaa i uzyskaa g3ebsz1 rzeYbe umięśnienia. Zaprezentuje trening klatki, który przynios3 mi najwieksze postepy w czasach, kiedy byłem na waszym poziomie. Ta koncepcja jest przeciwienstwem sposobu, w jaki obecnie ćwicze. Zamiast tego, że wszystko nieustannie się zmienia, tu z kolei wszystko jest ociole okreolone. Za każdym razem, kiedy przychodzisz do klubu, aby trenować klatke, twoj trening powinien być taki sam. Chc1c uzyskaa maksimum korzyoci z danego ćwiczenia musisz nauczya się jak je wykonywaa, aby najlepiej pracowa3 cwiczony miesien. Tej sztuki możesz nauczya się tylko poprzez doowiadczenie. Pozostan wiec przy prezentowanych tu ćwiczeniach do czasu, aż każde z nich w pe3ni opanujesz. Wprawa objawia się zdolności1 do zmeczenia okreolonego mięśnia zanim padn1 mięśnie pomocnicze. Nie zak3adaj jednak, że kiedy już osi1gniesz taki poziom, to czas zmienia trening. Wrecz przeciwnie. Teraz musisz jeszcze bardziej udoskonalia każdy ruch, aż stanie się on perfekcyjny. Pocz1tkującym i średnio zaawansowanym nie polecam zmieniaa niczego, oprocz zwiekszania w3asnej siły, przez przynajmniej pół roku, a najlepiej caly rok. Zanim przejdziemy do ćwiczen, musicie poznaa nastepujące zasady:

    – rozrost mięśni jest wprost proporcjonalny do siły; zawsze starajcie się wiec zwiekszyć siłe, probując wykonaa jedno powtorzenie wiecej, niż na poprzednim treningu lub podnieoa wiekszy cieżar w takiej samej serii

    – stosuj zawsze pe3ny zakres ruchu, a nie tylko jakąś jego czeoa; jestem przekonany, że im mięśnie piersiowe są bardziej rozciągniete i napre?one, tym lepiej się rozrastają i dlatego opuszczam cieżar jak najniżej i wyciskam najwyżej.. jak tylko pozwalają na to moje rece

    – w czasie wykonywania każdej serii twoje cia3o musi być napiete, aby podczas opuszczania cieżaru mięśnie były tak samo napre?one, jak przy wypychaniu go do gory.
    Na początek musisz wykonaa dok3adn1 rozgrzewke, tylko ona da ci pewnooa, że nie nabawisz się kontuzji. Wykonaj trzy serie rozgrzewające z mniejszym obci1żeniem.
    WYCISKANIE SZTANGI W SKOSIE – stosuj dość szeroki uchwyt, wiekszy od rozstawu barkow. Kiedy byłem w okresie budowania masy mięśniowej, w pierwszej serii wykonywałem 20 powtórzeń, w drugiej 12, w trzeciej 10 i 8 w czwartej. Jest to typowy ruch si3owy dlatego pozwol gryfowi przy opuszczaniu kierowaa się tam gdzie chce.
    WYCISKANIE SZTANGI NA LAWCE POZIOMEJ – zaczynaj od jednej serii dla wyczucia ruchu, a potem stosuj te samą sekwencje jak przy wyciskaniu w skosie; w czasie wykonywania tego ćwiczenia staraj się także napinaa mięśnie najszersze grzbietu – to spowoduje wieksza efektywność ćwiczenia.
    ROZPIETKI ZE SZTANGIELKAMI NA LAWCE POZIOMEJ – technika ruchu jest bardziej skomplikowana wiec musisz być skoncentrowany w czasie wykonywania rozpietek. Mieonie piersiowe powinny być caly czas napiete. Stosuj ruch plynny, nie zatrzymuj gwa3townie sztangielek.

    ——————————————————————————–

    Ca3y ten program jest efektywny bo opiera się wyłącznie na swobodnych cieżarach. Awiczenia te są cie?kie i wyczerpujące, ale nie znajdziesz nic innego, dającego lepsze rezultaty. Mozesz mi zaufaa.

    #82167

    Hades
    Keymaster

    Czyta3em to na stronie CENZURA pod napisem Mistrz Radzi,a nastepnie Ronnie Coleman

    I ostrzerzenie niestety – Olimp

    #84502

    Hades
    Keymaster

    Gdybym to wszystko wiedział w tedy kiedy zaczynałem.
    😕 Bardzo dobry program.

    #84540

    Hades
    Keymaster

    wy też sądzicie że lepeij mieć jeden trening klaty przez d3uzszy czas???

    #84542

    Hades
    Keymaster

    Czy ja wiem Ja zawsze zmieniam trening klatki raz na 2 miechy tak około. Poniewaz poźniej miesinie nie beda ros3y bo się przyzwyczaja do danego ćwiczenia a nie o to w tym chodzi:> czy? nie 8)

    #84548

    Hades
    Keymaster

    Awiczenia te są cie?kie i wyczerpujące, ale nie znajdziesz nic innego, dającego lepsze rezultaty. .

    Tylko 3 ćwiczenia na klateż?
    co sądzicie o zastąpieniu jednego z wyciskan sztangą na hantle??
    no i może jeszcze dodaniu przenosow ??

    #84549

    Hades
    Keymaster

    Ja raczej do tamtych ćwiczen dodałby wyciskanie na skosie hantelkami. Ale każdy ma inne pogl1dy 8)

    #84558

    Hades
    Keymaster

    No treningi są różne ale nawet początkujący nie powinien mieć sta3ego treningu przez rok. Trzeba zmieniaa choćby i nawet kolejność ćwiczen i liczby serii (jak już nie ma się mozliwosci robia innych )

    #84562

    Hades
    Keymaster

    no właśnie dziwne to troche
    coleman to zawdodowiec
    na pewno się zna
    a poleca nie zmienianie treningu klaty…

    #84567

    Hades
    Keymaster

    Moze akurat dla niego miał wpływ taki trening co widaa na twojej wizytowce baymann9 8)

    #84610

    Hades
    Keymaster

    na moim avatarze slabo widac klate 8)
    mnie to po rpostu dziwi
    wszedzie się mowi ze nie mozna przyzwyczajaa mięśni do danych ćwiczen bo potem nie puchn1…
    a ronnie mowi że rutyna w3a.snie (klacie) dobrze robi….
    musze to wszystko jeszcze przemyślea :motylanoga:

    #84612

    Hades
    Keymaster

    hehe.. Jak widaa są roYne pogl1dy, ale ja też słyszałem ze nie puchn1 🙂

    #84613

    Hades
    Keymaster

    zalerzy co jak na kogo działa : może jemu ćwiczenie w ten sposob pomogło a czy innym to pomoze to niewiadomo … inaczej się nie przekonamy jak nie sprawdzimy na sobie 🙂

    zbyt bardzo lubie eksperymentowac z treningami i rok na jednym bym nie wytzrymal :mrgreen

    #84661

    Hades
    Keymaster

    Taki trening -jak mowi Olimp- szybko by się znudzi3 każdemu
    no a jak się nudzi to zniecheca do ćwiczen
    bo nudy ciekawe nie są 😐

    no wiec trzeba kombinowaa z treningami i zmieniaa ćwiczenia
    wtedy nudno nie będzie
    a i przyrosty beda wieksze

    #84694

    Hades
    Keymaster

    niekoniecznie
    ?mudnooc treningow to jedno a puchniecie drugie
    ronni mowi że poczatkujący i srednio zaawansowani nie powinni zmieniac treningow
    z pewnośćia wie to z w3aonego doowiadczenia
    a jego doowiadczenie widaa na jego klacie

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest