kolejna podpowiedź

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 17 lat, 9 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1479

    Hades
    Keymaster

    Caly czas są pytania co do liczby serii dlatego chcialbym wam pomoc i daje tego posta z ilościami serii na poszczegolne cześći ciała.

    KULTURYSCI MALO ZAAWANSOWANI

    Czestotliwooa trenowania poszczegolnych mięśni 3 razy na tydzien

    *mięśnie klatki piersiowej – 5 serii
    *mięśnie naramienne – 3 serie
    *mięśnie grzbietu – 5 serii
    *mięśnie dwugłowe ud – 3 serie
    *mięśnie trojgowe ramion – 4 serie
    *mięśnie dwugłowe ramion – 4 serie
    *mięśnie brzucha – 3 serie
    *mięśnie przedramion – 2 serie
    *mięśnie czworog3owe ud – 5 serii
    *mięśnie lydek – 3 serie

    Czestotliwosc trenowania poszczegolnych mięśni 2 razy w tygodniu

    *mięśnie klatki piersiowej – 6 serii
    *mięśnie naramienne – 4 serie
    *mięśnie grzbietu – 6 serii
    *mięśnie dwugłowe ud – 4 serie
    *mięśnie trojgowe ramion – 5 serie
    *mięśnie dwugłowe ramion -5 serie
    *mięśnie brzucha – 3 serie
    *mięśnie przedramion – 3 serie
    *mięśnie czworog3owe ud – 6 serii
    *mięśnie lydek – 3 serie

    KULTURYOCI OREDNIO ZAAWANSOWANI

    Czestotliwosc trenowania poszczegolnych mięśni 2 razy w tygodniu

    *mięśnie klatki piersiowej -8 serii
    *mięśnie naramienne – 6 serie
    *mięśnie grzbietu – 8 serii
    *mięśnie dwugłowe ud – 4 serie
    *mięśnie trojgowe ramion – 6 serii
    *mięśnie dwugłowe ramion -6 serii
    *mięśnie brzucha – 4 serie
    *mięśnie przedramion – 4 serie
    *mięśnie czworog3owe ud – 8 serii
    *mięśnie lydek – 4serie

    Czestotliwsc trenowania poszczegonych mięśni raz w tygodniu

    *mięśnie klatki piersiowej -10-12 serii
    *mięśnie naramienne – 8-9 serii
    *mięśnie grzbietu – 10-12 serii
    *mięśnie dwugłowe ud – 6 serie
    *mięśnie trojgowe ramion – 8-9 serii
    *mięśnie dwugłowe ramion – 8-9 serii
    *mięśnie brzucha – 6-8 serii
    *mięśnie przedramion – 5 serie
    *mięśnie czworog3owe ud – 10serii
    *mięśnie lydek – 6 serie

    Myśle ze rozwialem wasze problemu zwiazane z ilościa serii, podalem to specjalnie dla poczatkujacych ktorzy probuja samodzielnie ulozyc sobie plan…….

    #78051

    Hades
    Keymaster

    bardzo ładnie conan proponuje jednak abyo jeszcze dodał po jakim czasie według Ciebie ktoś może powiedzieć że z pakera poczatkującego sta3 się średnio zaawansowany, aby ?aden paker nie myola3 że po miesiący machania zelazem jest juz średnio zaawansowany.

    #78052

    Hades
    Keymaster

    wiesz co Rocoman jedni uwazaja za poczatkującego co chodzi do 8 miesiecy a nie ktorzy co do 1.5 roku wiec nie wiem jaka jest opcja najlepszaż moze zostanimy do tego roku będzie najlepsze (teoretycznie) a powyzej to srednio zaawansowani a co do zawodowcow to milcze bo to inaczej juz się okresla

    #78070

    anonym
    Uczestnik

    W sumie masz racje, jesli ktoś chodzi ponad rok to już zalicza się do sredniozaawansowanych.
    Ten planik przyda się na pewno wszystkim początkującym bo to właśnie oni stanowią najliczniejsza grupe osob, ktorzy odwiedzają Forum i serwis.

    #78203

    Hades
    Keymaster

    Po ok. roku treningow można się uważaa za orednozaawansowanego. I nie chodzi tu bynajmniej o same treningi, ale rownież o zagadnienia z zakresu suplementacji oraz dietetyki. Na to trzeba czasu, by odkrya co ci s3u?y, a co nie, poznaa swoj organizm, jego reakcje itp… itd.

    #78211

    Hades
    Keymaster

    Jak zwykle sprawa dotyczy genetyki ,jedni beda szybciej rooli i mieli wieksze przyrosty i osiągi na siłowni (bo beda grubokoocioci),inni troche wolniej ….
    Tak jak napisał Marijo ,każdy musi poznaa swoj organizm ,czuc się dobrze we w3asnej skorze,przeważnie jak się już swobodnie wyciska 140% swojej wagi to się konczy etap poczatkującego w tym sporcie..Ale oczywiście nie sama sztanga i jej obci1zenie jest ważne ,bo można wyciskaa 120-140 kg. a na modlitewniku ledwie sztangielki po 20 kg. bo biceps nie jest dobrze rozwiniety…
    To zło?ony cykl ćwiczen,diety i dodatkow robi z nas sredniozaawansowanych….
    Pozdro….. 8)

    #78233

    Hades
    Keymaster

    Ja tak uwazam i wy !! ze po ok.powyzej 1 roku stajemy się srednio-zawanowani!!
    i tak jak wspomnial Conan nie liczy się tylko czas ale rowniez suplementacja jak i dieta i przedewszystkim DOBRY TRENING !!

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest