L-glutamina

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 5 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1688

    Hades
    Keymaster

    Czy przyjmowanie glutki tylko w dni treningowe ma sens /rano 5g i zaraz po treningu 5g/ i jak1 polecacie. To pytanie jest z gatunku jak zaoszczedzia i dobrze się napedzia 😆

    #80677

    Hades
    Keymaster

    Jeszcze jedno pytanie jaki jest koszt misieczny regularnej suplementacji l-glutk1, i jakie firmy lub bardziej szczego3owo jaki 🙂 produk polecacie

    #80681

    Hades
    Keymaster

    zrezygnuj z glutaminy – kup aminki krystaliczne i rozgalezione i bedzies zmial taniej i pewnie

    #80685

    Hades
    Keymaster

    jak masz kase to kup sobie glute ale jak srednio z kasa to jak mowi tMQ zainwestuj w cos co ci się oplaci… jak chcesz brac glute to laduj ja z kreatyna ,, bralem w ten sposob kiedy ale to strata forsy

    #80697

    Hades
    Keymaster

    Jeśli chcesz zaoszczedzia, to glutamine sobie odpuoa. Po treningu zainwestuj raczej w banana, albo carbo… Polecam też zjeoa banana w trakcie treningu, b3yskcwiczna odnowa zasobow energii (zwłaszcza kiedy się wykonuje serie łączone, superserie, gigantoserie itp. itd.)

    #80703

    Hades
    Keymaster

    Od maja banany idą z cen1 tak do przodu jak ja bym chciał isc z masą 😆 a 100pln na glutke to spoko. myola3em ,że 200 albo wiecej bo przeczytalem o dziennej dawce 40g
    Mam już jakieś 7lat chodzenia na siłownie ale teraz była 2 letnia przerwa na bawienie się z juniorkiem 🙂 czas wrocia i oponke stracia .

    #80705

    Hades
    Keymaster

    Tak… tyle, że glutamina to produkt mało ekonomiczny i bardzo przereklamowany. Niewielka jej ilość (bodajże od 3 do 10 proc.) dociera do komorek mięśniowych.

    #80732

    Hades
    Keymaster

    Czy przyjmowanie  glutki tylko w dni treningowe ma sens /rano 5g i zaraz po treningu 5g/ i jak1 polecacie. To pytanie jest z gatunku jak zaoszczedzia i dobrze się napedzia 😆

    ma sens ale jak chcesz brać tylko 10g to weY wszystko po treningu. A najlepiej by było 2g rano, 10 po treningu i 2 przed snem, a w dni nietreningowe 3g rano i 3g na wieczor. I jeszcze zależy czy jest to czysta l-glutamina czy tylko peptyd

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest