Mam plan treningowy ale jest problemPomo?cie…..

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 6 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #6703

    Hades
    Keymaster

    Siemka znalazlem na tym forum taki o to plan treningowy :

    Poniedziałek:
    1.Przysiady ze sztangą na barkach 60%/6+70%/5+80%4*3
    2. Wyciskanie sztangi leżąc 60%6+70%/5*2+80%3*3
    3. Martwy ciag 60%/7+70%/5*3
    4. Brzuch – skłony 15*4

    Wtorek
    1. Wyciskanie francuskie leżąc 40%/10*2+50%/8*2
    2. Uginanie RR stojac 40%/15+50%/12+60-65%/10*3
    3. Wiosłowanie 40%/12+50%/10+60%/8+70-75%/6*3
    4. Brzuch – wznosy nog na poreczach 20*3

    Oroda
    1. Martwy ciag 60%/6+70%/5+80%/3*2+90%2*3
    2. Wyciskanie sztangi leżąc 60%/6+70%/5+80%/3*3
    3. Przysiady ze sztangą na barkach 60%/6+70%/5*4
    4. Opady w przod ze sztangą na barkach 50%/5*4 (od masy ciała)
    5. Brzuch – skłony 15*4

    Czwartek
    1. Wyciskanie francuskie leżąc 40%/10*2+50%/8*2
    2. Uginanie RR stojac 40%/15+50%/12+60-65%/10*3
    3. Wiosłowanie 40%/12+50%/10+60%/8+70-75%/6*3
    4. Brzuch – wznosy nog na poreczach 20*3

    Piatek
    1. Wyciskanie sztangi leżąc 60%/6+70%/5+80%/3*4
    2. Przysiady ze sztangą na barkach 60%/6+70%/5+80%/3*4
    3. Martwy ciag 60%/6+70%/4+80%/3*4
    4. Brzuch – skłony 15*4

    Chcem ten plan juz nie dlugo wcielic w zycie ale nie wiem co to dokladnie jest te wioslowanie.I czy jest jakies ćwiczenie ktore moze je zastapic bo ja trenuje w domu od pewnego czasu i mam ograniczony sprzet…zreszta najpierw napiszcie mi jak dokladnie robi się te wioslowanie .Chcem jeszcze z miesiac pocwiczyc normalnym planem a potem chcem zaczac cwiczyc planem Ts.Jesli ten plan jest zly albo nieodpowiedni dla mnie to prosilbym zebyscie napisali jakis planik treningowy a zeby wam to ulatwic powiem kilka slow o sobie:
    Cwicze juz spory czas tylko ze z przerwami z powodow kontuzji albo wakacji(mialem zakaz silowni;/) teraz cwicze od wrzesnia regularnie:Mc nigdy nie robilem ale ostatnio zalo?ylem sobie 100 kg i podnioslem kilka razy, przysiadow ze sztanga nie robilem a na klatke wyciskam 3 x 110kg(wiecej nie probowalem).

    Tak wiec prosilbym bym o wyjasnienie o co chodzi z tym wioslowaniem i ewentulanie ćwiczenie zastepcze i jesli plan treningowy nie jest odpowiedni jak dla mnie to moglibyscie cos wykombinowac odpowiedniego.Z gory thx i pozdro

    AHa jeszcze jedno czy zapis 60%/6 oznacza 60% max ciezaru a 6 ilość powtórzeń?PZdr

    #93446

    Hades
    Keymaster

    Zastanawiam się czy ten plan mogłby być dla Ciebie : :nuda: szczegolnie martwe ciagi na granicy 90%.

    Odnosnie wiosłowania:

    [link/zdjęcie usunięty/e (linki/i nieaktualne]

    Stajemy nad sztanga w rozkroku na szerokosa barkow, pochylamy tu3ow do pozycji prawie rownoleg3ej do pod3o?a, plecy w dolnym odcinku mocno ugiete do srodka, nogi lekko ugiete w kolanach przez caly czas trwania ćwiczenia. Wdech bierzemy w momencie rozpoczecia podciagania-wydech dopiero, gdy sztanga dochodzi do brzucha(lub do klatki). Sztange chwytamy na szerokosa nieco wieksza od barkow i podciagamy ja do brzucha(3okcie prowadzimy na boki).Druga wersja zak3ada podciaganie sztangi do klatki piersiowej(jest to ruch odwrotny do wyciskania sztangi na ławce- angażowane są mocniej w tej wersji mięśnie czworoboczne grzbietu, ob3e wieksze, mniejsze i tylne aktony mięśni naramiennych. Ćwiczenie to można rownież wykonywaa przy pomocy suwnicy Smitha. Opuszczamy cieżar z pe3na kontrola, wolnym tempem. Jeszcze inna wersja zak3ada zastosowanie w tym ćwiczeniu podchwytu(można zastosowaa wtedy, dla lepszych efektow sztange łamana).Ta wersja z kolei mocniej angażuje dolne rejony cwiczonych mięśni.
    size 1Pochodzi ze strony: kulturystyka.pl/atlas
    Jednak jest to forma (odmiana kulturystyczna – si3owa wyglada troche inaczej

    AHa jeszcze jedno czy zapis 60%/6 oznacza 60% max ciezaru a 6 ilość powtórzeń?PZdr

    Zgadza się

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest