Martwy ciag

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 17 lat, 8 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #2416

    Hades
    Keymaster

    Mozecie mi wytlumaczyc co to jest za ćwiczenie? Sorry, że nie jestem poinformowany, ale każdy się uczy. Wszedzie czytam że nie można robia martwego ciągu bo się nie uroone a ja nawet nie wiem co to jest, i może wykonuje to ćwiczenie w niewiedzy?

    #87755

    Hades
    Keymaster

    Martwy ciąg jest to ćwiczenie na rozwoj mięśni grzbietu: miesien prostownik grzbietu, krzy?owo-grzbietowy, biodrowo-żebrowy, kolcowy, po3kolcowy, wielodzielny, miedzykolcowy oraz mięśni tylnej strony uda i mięśni pooladkowych.

    Pozycja wyjociowa: Stoimy przodem do sztangi, nogi lekko ugiete w kolanach, stopy rozstawione na szerokooa ramion, gryf sztangi nad palcami stop, sztange trzymamy nachwytem, rece rozstawione nieco szerzej niż szerokooa ramion, klatka piersiowa wypchnieta do przodu, tu3ow lekko pochylony (zachowana naturalna krzywizna kregos3upa), głowa uniesiona do gory, wzrok skierowany przed siebie.

    Ruch: Unosimy sztange poprzez wyprost tulowia w stawie biodrowym. Powrot do pozycji wyjociowej rozpoczynamy lekkim ugieciem nog w kolanach, a konczymy skłonem tulowia aż do dotkniecia sztangą pod3ogi (nie odbicia!). Rece przez caly czas mamy wyprostowane.

    #87757

    Hades
    Keymaster

    Nastepnym razem przed za3ożeniem takiego postu skorzystaj z wyszukiwarki temat martwego był nie raz poruszany na forum.

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest