Martwy ciag

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 5 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1828

    Hades
    Keymaster

    Gdy prostowniki grzbietu ćwicze razem z najszerszymi grzbietu….
    to martwy ciąg kiedy powinno się jechaa – na poczatku czy na koniec treningu?

    Ile serii maksymalnie można rabia martwego ciągu na trening?

    Czy mozna jechaa każda serie tym samym cieżarem np po 8 ruchow czy lepiej zwiekszaa co serie cieżar i robia mniej powtórzeń?

    Jak podejoa do cieżaru by podnieoa jak najwiecej?
    Jak ćwiczyć martwy ciąg żeby szła siłaż

    #82102

    Hades
    Keymaster

    martwy cwiczysz na poczatku bo potrzebujesz duzo sily do tego ćwiczenia a na koniec treningu to raczj jej brakuje, zrob tak ze martwy poprzedzic czyms co rozgrzeje mięśnie i stawy, mozesz robic martwy z bardzo malym obciazeniem, ja robie 3 serie + seria rozgrzewkowa, co do piramidek to są rozne opinie ja jade jednym ciezarem i sila idzie, to jest tak ze przez jakis czas robie wszystkie serie tym samym obciazeniem a po jakims czasie czuje ze robie to bez wiekszego wysilku i dozucam kolejne obciazenie, do martwego musisz podejsc przedewszystkim technicznie i z glowa (dobrze się rozgrzej, uzywaj pasa, nie bierz jakis duzych ciezarow bo cos ci moze strzelic a wtedy to moze byc juz koniec silowni dla ciebie) a co do treningu na sile to tak jak pisalem wczesniej, sila idzie i to się widzi wiec jest wieksza motywacja

    #82372

    Hades
    Keymaster

    JA to radze robia martwy ciag na koniec.Jest to ćwiczenie przy którym łatwo o kontuzje a do tego robi się je dużymi ciezarami a jezeli bedziesz to robic na koniec ,ciezary beda mniejesze i tym samym mozesz uniknac kontuzji.

    #82373

    Hades
    Keymaster

    martwy ciąg można stosowaa zarowno na poczatku treningu, w jego orodku jak i na koncu, dla mnie bez ro?nicy, sprawą oczywistą jest że cwicząc martwy ciąg na koniec bądź jako 2 lub 3 ćwiczenia cieżary beda mniejsze niż można byłoby zalozyc na poczatku treningu, ale to nie znaczy zaraz że będzie mniej efektywny.
    serii ja osobiocie robie 3-4 zależy ile robie pozostałych ćwiczen
    oczywiście że można robia wszystkie serie tym samym cieżarem i tyle samo powt. ( cwicz raz piramidą a na drugim treningu bez dok3adania )
    aby podnieoa jak najwiecej należy złapaa gryf jedn1 rek1 nachwytem a drug1 podchwytem jednak pamietaj o tym że taki chwyt powoduje nierownomierny rozk3ad cieżaru i si3.
    no na siłe to chyba oczywiste stosowaa duży cieżar i robia 2-4powt. ale to już chyba raczej dla trojboistow trzeba strasznie uważaa, cie?kie ćwiczenia i dobrze najpierw nauczya się malym cieżarem dobrej formy ruchu, ja nigdy na martwy ciąg podczas treningu nie schodze poniżej 4 powt.
    proponuje abyo sprobować ćwiczyć martwy ciąg na zmiane raz na poczatku treningu a na nastepnym pod koniec, bądź jako 2-3 ćwiczenie i stosował go tylko na co drugim treningu grzbietu.

    #82412

    Hades
    Keymaster

    zgadzam siez Tarasem to chyba najbardziej kontuzjogenne ćwiczenie, też wykonywa3bym je na koncu, żeby cieżary były już dość małe

    #82472

    Hades
    Keymaster

    jak się porzadnie rozgrzejesz to wszystko będzie ok, pozatym kto mowi o duzych ciezarach

    #82473

    Hades
    Keymaster

    W w 😕 ielu przypadkach to i rozgrzewka wszystkiego nie za3atwi

    #82499

    Hades
    Keymaster

    dokładnie

    #82547

    Hades
    Keymaster

    no pewnie ze nie zalatwi, i nie zalatwi tego nawet robienie martwego na koncu z malym obciazeniem bo jak ma cos pojsc nie tak to pojdzie

    #82551

    Hades
    Keymaster

    nie do konca – rozgrzewka i zastosowanie rozsądnego ciezaru zdecydowanie zmniejsza to ryzyko

    #82552

    Hades
    Keymaster

    ech, czytaj wypowiedz do konca

    #82554

    Hades
    Keymaster

    przeczytalem

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest