masa

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 17 lat, 8 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1504

    Hades
    Keymaster

    się MANKO MAM PYTANIE CWICZE 2 MIECHY 82KG 181CM.CHCIALBYM PRZYTYC JAKIES 10-15 KG OCZYWISCIE BEZ KOKSU.CO MAM ROBIC JAKI SYSTEM TRENINGU BYL BY DLA MNIE DOBRY ,JAKIE SUPLEMENTY.BYL BYM WDZIECZNY ZA POMOC.

    #78377

    Hades
    Keymaster

    ja Ci powiem tak jak ja lapie mase dobrze trenuje nie opie******* na siłowni tak jak czasmi widze jak chodze do szkoły i dużo jem około 4 posiłki dziennie k3ade się spaa przed 11 a co do sumpli to moze jaiegoo gainera na początek ( daje mase )

    #78381

    Hades
    Keymaster

    JAKI TRENNING BYL BY NAJ NAJLEPSZY ilość SERII I powtórzeń

    #78410

    Hades
    Keymaster

    poniedzialek
    klatka
    wyciskanie sztangi plasko 4s 10-6
    wyciskanie sztangi w skosie 4s 10 6
    rozpietki buterfly 4s 15-8
    triceps
    wyciskanie sztangi wasko(15 cm) 3s 10-6
    francuskie w siedzeniu oburacz 3s 10-6

    sroda
    plecy
    podciaganie na drazku przedem(szeroko) 4s
    wioslowanie sztangielka w opadnie 4s 10-6
    sciaganie drazka za glowe 4s 10-6
    sklony na lawce rzymskiej 4s
    biceps
    sztanga prosta w staniu 3s 10-6
    sztangileki w siedzeniu z supinacja(okrecaniem) 3s 10-6

    pićtek
    barki
    wyciskanie sztangi zza karku 4s 10-8
    unoszenie sztangilek bokiem 4s 12-8
    unoszenie sztangilek przodem 4s 12-8
    szrugsy 4s 10
    klatka
    wyciskanie hantelkami plasko 4s 10-6
    wyciskanie sztanga w dol 4s 10 6
    rozpietki buterfly glowa w dol 4s 15-8

    #78419

    Hades
    Keymaster

    nawet dobry trening podałeś ale jak dla poczatkujacego to 2 razy klata to za dużo zamiast klaty w piatek proponowa3bym może nogi lub brzuszek

    #78421

    Hades
    Keymaster

    lola nb w twoim treningu który bodales nie podoba mi się ilość powtórzeń rozpietek bo aż 15 miesien dobze się rozciagnie przy 10 a 6 to z kolei za malo:p ….. na barki wyciskanie z zza karku tez bym nie polecal bo latwo o kontuzje z tego co czytalem wiekszosc kulturystow nie robi tego ćwiczenia bo boja się kontuzji lepsze duzo jest wyciskanie przed soba…. co do bicepsow 6 powtórzeń to za malo nie rozgrzejesz go dobrze przynajmniej 10 i za malo na biceps bo nie rozwinie wszystkich partii mięśnia bicepsa i będzie mial takie niewiadomo co najlepiej po jednym ćwiczeniu na kazdy miesien bicepsa czyli np:
    -modlitewnik
    -uagainanie przedramion stojac
    -m3otki
    -uginania w podporze o udo
    I wszytko pracuje najlepiej biceps cwiczyc do zalamania wtedy jest najwkiesza pompa krwi i wtedy czujemy ze zrobilismy biceps…..
    wracajac do barkow czemu ćwiczenie jest raz na przedni akton barku raz na boczny i znowu przedni jak robimy to pokolei i nie mieszamy i jak dla poczatkjacego klatka 2 razy w tygodniu to troche za duzo … takie jest moje zdanie

    #78431

    Hades
    Keymaster

    Popieram i polecam zeby w piątek dać jakies ćwiczenia na nogi, niech się przyzwyczaja do ich ćwiczenia NIE MO—NA ICH ZANIEDBAA i dlatego trzeba cwiczyc je od samego poczatku. Polecam przysiad z nie dużym cieżarem po 8-10pow (jesli jestes nie pewny to rob suwnice będzie bezpieczniej), wyprosty nog i zgiecia tak samo 8-10 będzie dobrym filarem do ich dalszego rozwoju, plus oczywiscie lydki mozna na hack maszynie stojac lub siedzac albo na jednej nodze z hantlem tak po 10-15pow na poczatek. Jeszcze jedna uwaga polecam zmienic na tricho wyciskanie w waskim uchwycia na sciaganie wyciagu w dol da lepsze efekty i nie dojdzie do przetrenowania klatki…..

    #80000

    Hades
    Keymaster

    TO DOBRY TRENNING!! ALE ZAMIENIL BYM W PONIEDZIALEK TRIC NA BIC I DODAL BYM JESZCZE UNOSZENIE HANTLI SYSTEMEM MLOTKOWYM NA BIC!!! INNA GLOWA BICEPSA PRACUJE!! JEST SPOKO!!

    #80040

    Hades
    Keymaster

    Mozna zamienic trica na bic lub zmienic tylko ćwiczenia gdyz zaduzo jest wyciskania w poniedzialek,ale mozna robic tric z klata wtedy jest bardziej pobudzony (jednak to zależy od upodobania)a co do mlotkowego to jestem ZAAA rozciaga bicka i fajnie boli 🙂 🙂 ja polecam robic jednoracz staoja uginanie ramienia z hantlem w mlotkowym uchwycie, powoli opuszczac i szybko podnosic, 2 reka trzymac się czegos by nie kolysac cialem i będzie GOOD.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest