masa dla mnie? – po zmianie

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 16 lat, 5 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #1664

    Hades
    Keymaster

    ćwiczyć bede już 3 razy w tygodniu, z jednym ale. mogę ćwiczyć w takie dni: wtorek, sroda, piatek, sobota. w niedzielesi3ka nieczynna, w poniedziałek 2 w-f, a w czwartek 1 w-f. brzuch bede ćwiczyć w domu, ale niekoniecznie : u3o?cie mi programik na mase? przyrzekam że dużo czytalem, ale go..kupe zrozumiałem tak wiec brzuch niekoniecznie, masa na wszystkie mięśnie (łydki też), a przedramiona ja chce mieć najlepiej zmasowane (ulubione mięśnie i chce je mieć duże) tak wiec wybierzcie jakieś tam dni i partie cwiczone wtedy w31cznie z seriami, powtorzeniami i czasami odpoczynku??

    chcai3bym jeszcze nadmienia, że mam dostep do maszyn, a w sobote mogę się wymeczya bardzo (niekoniecznie) a co do przedramion, to mogłbym je ćwiczyć na każdym treningu? co do uginania ramion ze sztangą (biceps), to podczas ćwiczenia boli mnie cos wnadgarstku (albo źle chwytam, niewiem), ale przy innych nic mnie nie boli, wiec chciałbym to ćwiczenie zamienia na sztangielke. przy reszcie ćwiczen jest ok, nadgarstek mnie nie boli. mogę robia martwe ciągi, bo wcześniej dużo w domu ternowa3em na prostowniki i brzuch (to mam silne). do tego rozciąganie przed, podczas i po treningu.

    #80546

    Hades
    Keymaster

    zaproponuj cos – u3o? sobie – podstawa to trening instynktowny, my możemy cos ewentulanie zmodyfykowaa – dooc duże cieżary – przerwy miedzy seriami 90-150 s – nie za dużo ćwiczen na jedn1 partie- partia raz w tygodniu…

Wyświetla 1 wpisy z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest