masa do oceny

Ten temat zawiera 16 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 7 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #8669

    Hades
    Keymaster

    witam. Proszę o ocene mojego planu oraz o poprawki Poniedzialek – Plecy + Kaptury1. Wioslowanie polsztanga – 16*, 12, 10, 8, (5kg)2. Wioslowanie sztanga – 10, 8, 6, 4 (5kg)3. Wioslowanie hantla – 10, 10, 8, 6 (2,5kg)4. Martwy ciag – 10, 8, 6, 4 (10kg)1. szrugsy – 12, 12, 12, 12Wtorek – Klatka + przedramie1. Wyciskanie na prostej – 16*, 10, 8, 6, 4 (5kg)2. Wyciskanie na skosie w gore – 10, 8, 6 (5kg)3. Przenoszenie hantla – 10-8-6 (5kg)4. Rozpietki na prostej- 10, 10, 10 w nastepnym tyg zmiana na rozpietki na skosie – 10, 10, 101. Uginanie podchwytem – 4xmax2. Uginanie nachwytem – 4xmax3. Uginanie sztangi nachwytem stojac – 10-8-6 (5kg)Czwartek – Nogi + barki1. Wyciskanie siedzac – 10, 8, 62. Unosy bokiem – 10, 10, 103. Unosy przodem – 12, 10, 8 (2kg)4. Podciaganie wzdluz tulowia – 10-8-6 (2,5kg)1. przysiady z hantlami – 16*, 12, 10, 10, 8 (5kg)2. wykroki z hantlami – 12, 10, 8, 6 (5kg)3. Wspiecia w siadzie – 15, 15, 15, 15Sobota – biceps + tricepsą. Francuz lezac – 20*, 10, 8, 6 (5kg)2. Francuz nad glowa – 10, 8, 6, (2,5kg)3. Prostowanie ramienia z hantla w opadzie – 10, 10, 101.Uginanie lamanego stojac – 20*, 10, 8, 6 (5kg)2. Uginanie o kolano – 10, 10, 103. Uginanie w uchwycie mlotkowym – 10, 8, 6 (2,5kg)pzodrawiam

    #21552

    Hades
    Keymaster

    Co oznaczaja te kg w nawiasach???

    #21551

    Hades
    Keymaster

    progresje, zapomnialem napisac . podaje to gdyz chcialbym wiedziec czy nie za mała/duza stosuje. bo z tego co slyszalem to czym wieksza progresja tym wieksze bodzce.

    #21547

    Hades
    Keymaster

    Progresja musi byc podporzadkowana ilośći powtórzeń. Nie mozesz się kierowac kilogramami. Dla jednego 2,3 kg progresji to będzie za malo a dla innego za duzo. Progresja ma miec odzwierciedlenie tylko w powtorzeniach. Nikogo nie obchodzi to czy dolozysz 10 czy 20kg wazne zebys wykonal taka ilość powtórzeń jaka zaplanowales czyli np 10, 8, 6A ćwiczenia i caly trening bez wiekszych zastrzezen wedlug mnie

    #21545

    Hades
    Keymaster

    Plecy:wywal jedno wioslowanieklatkawywal przenoszeniebarki-wyciskanie-unoszenie przodem-unoszenie bokiem w opadziez grubsza to tyle

    #21541

    Hades
    Keymaster

    Plecy:wywal jedno wioslowanie << to czy wszystkie grupy mięśniowe plecow beda dobrze pobudzone na tych 3 cwiczeniach? bo wiadomo plecy są bardzo zlozoneklatkawywal przenoszenie << no a co z dolem klaty??a jeszcze co do ilośći powtórzeń, to czy jezeli mam 10,8,6 to czy te powtorzenia maja byc wykonywane z zapasem 1,2 powtorzenia czy na styk?

    #21540

    Hades
    Keymaster

    na styk nigdy nie zrobisz, raz zrobisz jeden wiecej raz jeden mniejw bicepcie uginanie o kolano daj ostatnie.

    #21531

    Hades
    Keymaster

    w porzadku.

    #21526

    Hades
    Keymaster

    Nie bede juz ocenial calego planu gdyz zrobil juz to blaxus Plecy:wywal jedno wioslowanie << to czy wszystkie grupy mięśniowe plecow beda dobrze pobudzone na tych 3 cwiczeniach? bo wiadomo plecy są bardzo zlozone wszystkie grupy mięśniowe plecow nie beda pobudzone poniewaz brakuje Ci ćwiczeń na szerokosc plecow, a po drugie po co 3 wioslowania i w dodatku (polsztanga i sztanga), czyli dublujesz ćwiczeniaklatkawywal przenoszenie << no a co z dolem klaty?? wszystkie wyciskania dzialaja na dol klatya jeszcze co do ilośći powtórzeń, to czy jezeli mam 10,8,6 to czy te powtorzenia maja byc wykonywane z zapasem 1,2 powtorzenia czy na styk?ukladaj plan nie na ilość powtórzeń tylko na intesywnosc. Program ukierunkowany na przyrost masy ciała – intesywnosc 70-75 % 1-PM (8-12 PM) liczysz procent z twojego rekordu…pozdro

    #21506

    Hades
    Keymaster

    115527:date pią, 20 kwi 2007 - 19:03:name Raptor) ”(Raptor @ pią, 20 kwi 2007 - 19:03) snapback115527/snapback/ wszystkie grupy mięśniowe plecow nie beda pobudzone poniewaz brakuje Ci ćwiczeń na szerokosc plecow, a po drugie po co 3 wioslowania i w dodatku (polsztanga i sztanga), czyli dublujesz ćwiczenia czyli co zrobic z tymi plecami? mam zmienic ilość powtórzeń na 12-8?co oznacza skrot PM?? 0 /

    #21502

    Hades
    Keymaster

    1. Daj 2 ćwiczenia na szerokosc plecow tj. masz do wyboru wszystkie podciagania, sciaganie drazka itp2. Określa max liczbę wynonanych powtorzeń w jednym podejściu. 1-PM max ciężar jaki jestes w stanie wykonać jeden raz np.. 8-PM jest to maksymalny ciężar jaki możesz pokonać 8 razy i ani jednego powtorzenia wiecej .

    #21461

    Hades
    Keymaster

    ok, tylko problem jest tego typu ze:drozka aktualnie nie mam dopiero od wrzenisa, a na wyciagu gornym, dolnym mam max 45kg bo mam jakis lipny atlas. wiec czy da rade jakos zastapic to wolnymi ciezarami??

    #21418

    Hades
    Keymaster

    Kazde ćwiczenie na plecy dziala na najszerszy grzbietu jedne bardziej drugie mniej. Na szerokosc plecow są najlepsze ćwiczenia, ktore Ci podalem jesli nie posiadasz odpowiedniego sprzetu nic na to nie poradzisz, stosuj stosowac szeroki chwyt podczas wioslowan itp.

    #21416

    Hades
    Keymaster

    w porzadku czyli mogę to zrobic tak ze:wioslowanie polsztanga – uznac jako waskia wioslawanie sztanga poprostu zlapac szerzej niz barki ??oraz co lepiej jako pierwsze nogi czy abrki??

    #21414

    Hades
    Keymaster

    wioslowanie sztangielka najlepsze ćwiczenie na grubosc grzbietuwioslowanie sztanga szeroki chwyt, czyli tak jak mowisz szerzej niz szerokosc barkow.Cwicz na razie tak zanim kupisz drazek, oczywiscie dodaj ten atlas na poczatku ćwiczeń plecow

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest