Moj plan…?

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Hades 14 lat, 4 miesiące temu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #5794

    Hades
    Keymaster

    Wiec chcialbym zapytac czy dobrze ulozylem sobie plan treningowy? Pon.Klatka *wyciskanie na plaskiej ze zwiekszeniem ciezaru – 15,12,10,8,6*Wyciskanie na skosie ze zw. cieaz.-15,12,10,8,6 powtórzeń*Rozpietki- 3serie po 12 powt.Wtorek. bic tric (superserie)*Francuskie sztanga (12powt.)uginanie ramion ze sztanga (12powt.) 4serie*Wyciskanie hantla jednoracz stojac 12powt. & uginanie ramienia w podporze o kolano (12powt.) 4serie*Waskie 12powt. & mlot 12 x4serieSroda (mialem kiedys wolna ale mi niepasuje teraz cw. w czwartek i piątek) i cwicze barki*Wyciskanie za glowa (ze zwiekszonym ciezarem) 15,12,10,8,6 powt. *Uginanie sztangielek na bok 12powt.4serie*Unoszenie sztangielek w przod 12powt 4serie*"Kaptury" ze zwiekszeniem ciezaru 25,20,15,10 powt.*Wyciskanie hantli oburacz siedzac 12powt. 4serieCzw.piątek wolneSobota Przedramie*nadchwytem 25powt. 4serie*podchwytem 25×4*Klatka wyciskanie na plaskiej 12powtrzen 4 serieProsze o rade i ewentualnie dodanie jakiegos ćwiczenia. Aha Cwicze u siebie wiec mam do dyspozycji laweczke sztangi i sztangielki.

    #34712

    Hades
    Keymaster

    nie rozumiem tego planu zabardzo napisz to takpon:Klata—i tak dalejz tego co teraz widze to w superseriach rob po 3 seriew klacie 12 10 10 8 i rozpierki 12 12 10 10nie masz plecow nie masz nogplan rozluz na 4 dni najlepiej na pon wt czw pt

    #34708

    Hades
    Keymaster

    Pon:-wyciskanie na plaskiej ze zwiekszeniem ciezaru – 15,12,10,8,6-Wyciskanie na skosie ze zw. cieaz.-15,12,10,8,6 powtórzeń-Rozpietki- 3serie po 12 powt.Wtorek. bic tric (superserie)-Francuskie sztanga (12powt.)uginanie ramion ze sztanga (12powt.) 4serie-Wyciskanie hantla jednoracz stojac 12powt. & uginanie ramienia w podporze o kolano (12powt.) 4serie-Waskie 12powt. & mlot 12 x4serieSroda (mialem kiedys wolna ale mi niepasuje teraz cwiczyc w czwartek i piątek) i cwicze barki w srode-Wyciskanie za glowa (ze zwiekszonym ciezarem) 15,12,10,8,6 powt. -Uginanie sztangielek na bok 12powt.4serie-Unoszenie sztangielek w przod 12powt 4serie-"Kaptury"(sztanga) ze zwiekszeniem ciezaru 25,20,15,10 powt.-Wyciskanie hantli oburacz siedzac 12powt. 4serieCzw.piątek wolneSobota Przedramie i nogi-nadchwytem 25powt. 4serie-podchwytem 25×4-Klatka wyciskanie na plaskiej 12powtrzen 4 serie-Przysiad ze sztanga 12,10,8 -wspiecia na palcach 20powt. x 4serie-przysiad z wypadem 12,10,8- Prostowanie nog siedzac 20,15,12Aha i chcialbym dolaczyc do tego tak jak mowisz plecy bo przyznam ze niecwiczylem i to mój blad ;/

    #34706

    Hades
    Keymaster

    klatawyciskania 12 10 10 8 i to jest porgesjarozpietki 12 12 10 10bic tric3x serie a nie 4barki wystarczy zrobic 9 seri, 3 serie na kazdy akton, zrob sobie 12 wystaczy Ciprzedramie 3 serie 2 ćwiczenia po 12 powtórzeń-Klatka wyciskanie na plaskiej 12powtrzen 4 serie to masz w soboteż?? pomylka czy tak robisz??W udach nie masz nic na dwuglowew kapturach 4 serie 12 10 10 8Ja tez na poczatku nie cwiczylem plecow teraz to najbardziej katowana partia do ktorej przykladam najwiecej staranzrob- Unoszenie ramion ze sztangielkami na boki w opadzie 12 10 8- wioslownie 12 10 10 8- Przyciąganie sztangielka w opariu o lawke 12 10 8- Martwy ciąg 12 10 10 8Popraw i wklej ponownie

    #34657

    Hades
    Keymaster

    97045:date sob, 02 gru 2006 - 23:25:name Anaboliccc) ”(Anaboliccc @ sob, 02 gru 2006 - 23:25) snapback97045/snapback/ Pon:-wyciskanie na plaskiej ze zwiekszeniem ciezaru – 15,12,10,8,6-Wyciskanie na skosie ze zw. cieaz.-15,12,10,8,6 powtórzeń-Rozpietki- 3serie po 12 powt.Wtorek. bic tric (superserie)-Francuskie sztanga (12powt.)uginanie ramion ze sztanga (12powt.) 4serie-Wyciskanie hantla jednoracz stojac 12powt. & uginanie ramienia w podporze o kolano (12powt.) 4serie-Waskie 12powt. & mlot 12 x4serieSroda (mialem kiedys wolna ale mi niepasuje teraz cwiczyc w czwartek i piątek) i cwicze barki w srode-Wyciskanie za glowa (ze zwiekszonym ciezarem) 15,12,10,8,6 powt. -Uginanie sztangielek na bok 12powt.4serie-Unoszenie sztangielek w przod 12powt 4serie-"Kaptury"(sztanga) ze zwiekszeniem ciezaru 25,20,15,10 powt.-Wyciskanie hantli oburacz siedzac 12powt. 4serieCzw.piątek wolneSobota Przedramie i nogi-nadchwytem 25powt. 4serie-podchwytem 25×4-Klatka wyciskanie na plaskiej 12powtrzen 4 serie-Przysiad ze sztanga 12,10,8 -wspiecia na palcach 20powt. x 4serie-przysiad z wypadem 12,10,8- Prostowanie nog siedzac 20,15,12dobra oba plany są mizerne..1. zamocna progresja i po co 2x na partie a potem dopompowanie rozpietkami?? blad nie w tym stadium.przyklad: *wyciskanie na plaskiej 12/118 or 12/18/8 w tym 12 to rozgrzewka ale liczaca się do serii*wycisaknie na skosie – stala liczba pow w seri – ze wzgledu na twoj staz…1110*rozpietki jak juz musisz to rowniez stala liczba pow 1110 ci starczy – ucz się ćwiczeń.2. superseriaż? lekka pomylka ale jak juz musisz to mniejsza liczby serii 3 to max pomysl raczej nad innym planem na ramiona…serio to moze ci nie pomoze a tylko moze zaszkodzic.3. braki b.fajna partia do cw… podstawa to wyciskanie ..poprawne *wyciskanie za glowy 12/01/18 or …. poprawna technika i niewielka zmiana ciezaru zrobia cuda*wznosy na bok stoja 3×12 or 10 lepiej zrob 10*wznosry ramion na bok ze sztangielkami w opadzie tulowia 3x10i tu mozesz dopompowac braki podciaganiem sztangi do brody4.nogi rob pierwsze..*przysiady 118*prostowanie nog na maszynie 3×12 or 10*wykroki 3×10*wspiecia 3×12-155.przedramiona 25?? zrob 15 poprawnie po 2-3 serie napewno na pompuja.6,plecy to podstawa..*wioslowanie ze sztanga 12/18/8/*podciaganie na drazku 3xmax*podciaganie hantla w opadzie 3x10chyab ze masz wyciagi??MC odpusc bo zamlo masz stycznosci jeszcze się uszkodzisz…..Wiem napewno nie chciales tego slyszec…ale wierz mi napoczatku trzeba się uczyc cw a pozniej dopiero zabierac się za super giga serie itp…Wiem bo troche w tym siedze..i mialem kilku adeptow..jak co to pytaj…

    #33926

    Hades
    Keymaster

    Spoko,wiesh kto pyta nie bladzi…a wiem ze mojemu planu brakowalo czegos i napisalem na forum,bo macie pojecie o tym.Ale powiem Ci ze zaczalem tak jak mi radziles na np. przedramie to jednak lepiej pompuje się i widze ich wiekszy wysilek,to jest to czego brakowalo dzieki stary hehe…zakwasy troche mam po pleckach B) ale to tak jest jak się wczesniej niecwiczylo plecow.

Wyświetla 1 wpisów z $

Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.

Pin It on Pinterest